Проблем със запалването 318 is 140к.с.94г.
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- katev_1985
- Потребител
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: 23.10.2011
- Пол: Мъж
Проблем със запалването 318 is 140к.с.94г.
Бях спрял под един улук по време на големите дъждове и стоя там 3 дни и на четвъртия не светна дори нищо по таблото.
Смених акумулатора и завъртя и препука нещо.
Свалихме свещите и видях, че в единия цилиндър имаше гориво, а може и вода да е имало.
Завъртях, за да го изхвърли и сложих свещите, но не даваха ток.
Закарах я на майстор и той я закачил на компютър, но тя не реагирала.
Смених акумулатора и завъртя и препука нещо.
Свалихме свещите и видях, че в единия цилиндър имаше гориво, а може и вода да е имало.
Завъртях, за да го изхвърли и сложих свещите, но не даваха ток.
Закарах я на майстор и той я закачил на компютър, но тя не реагирала.

- ///Mechov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 780
- Регистриран на: 4.04.2009
- Местоположение: Лом
- Пол: Мъж
- Кара: кУлУлО
Re: Проблем със запалването 318 is 140к.с.94г.
Отвори при компа и виж дали не е станал водолаз
- katev_1985
- Потребител
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: 23.10.2011
- Пол: Мъж
Re: Проблем със запалването 318 is 140к.с.94г.
///Mechov написа:Отвори при компа и виж дали не е станал водолаз
Не знам как изглежда и къде се намира.

- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: Проблем със запалването 318 is 140к.с.94г.
katev_1985 написа:///Mechov написа:Отвори при компа и виж дали не е станал водолаз
Не знам как изглежда и къде се намира.
Ако акумулатора ти е отпред при мотора,точно зад него ти се намира компютъра

БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
- katev_1985
- Потребител
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: 23.10.2011
- Пол: Мъж
Re: Проблем със запалването 318 is 140к.с.94г.
Беше се наводнил компютъра.
Изчистих го и го сложих.Сега дава искра и дори пали но угасва веднага.
Не се чува да върти бензиновата помпа и в буксата към нея няма ток.Странното е че и като и подам директно ток от акумулатора хак не върти.
Изчистих го и го сложих.Сега дава искра и дори пали но угасва веднага.
Не се чува да върти бензиновата помпа и в буксата към нея няма ток.Странното е че и като и подам директно ток от акумулатора хак не върти.
- ///Mechov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 780
- Регистриран на: 4.04.2009
- Местоположение: Лом
- Пол: Мъж
- Кара: кУлУлО
Re: Проблем със запалването 318 is 140к.с.94г.
Мерни и едно съпротивление , но щом компа е бил подводничар не са на добре работите .
- katev_1985
- Потребител
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: 23.10.2011
- Пол: Мъж
Re: Проблем със запалването 318 is 140к.с.94г.
///Mechov написа:Мерни и едно съпротивление , но щом компа е бил подводничар не са на добре работите .
Да го сменям ли?

- ///Mechov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 780
- Регистриран на: 4.04.2009
- Местоположение: Лом
- Пол: Мъж
- Кара: кУлУлО
Re: Проблем със запалването 318 is 140к.с.94г.
Пробвай с друг и ще разбереш , дали е покойник твоя .
- djkita
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 582
- Регистриран на: 27.05.2008
- Местоположение: Пазарджик/Пловдив
- Кара: E36 Coupe & E46 Coupe
Re: Проблем със запалването 318 is 140к.с.94г.
Изсуши го хубаво, остави го слънце поне 1-2 дни и тогава го слагай.
Задължително го отвори, а не го слагай затворен да се изсушава.
Изчисти и платката - спирт, корселин или нещо подобно.
Задължително го отвори, а не го слагай затворен да се изсушава.
Изчисти и платката - спирт, корселин или нещо подобно.

- katev_1985
- Потребител
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: 23.10.2011
- Пол: Мъж
Re: Проблем със запалването 318 is 140к.с.94г.
djkita написа:Изсуши го хубаво, остави го слънце поне 1-2 дни и тогава го слагай.
Задължително го отвори, а не го слагай затворен да се изсушава.
Изчисти и платката - спирт, корселин или нещо подобно.
Това го свърших вече.
Изчистих го и го измерих дали стига ток до процесора.сега пали и угасва веднага.Не се чува да работи бензиновата помпа.Пробвах даже директно ток да и подам и пак не се чува,а и в буксата и също няма ток.
Незнам вече какво да гледам .

- katev_1985
- Потребител
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: 23.10.2011
- Пол: Мъж
Re: Проблем със запалването 318 is 140к.с.94г.
katev_1985 написа:djkita написа:Изсуши го хубаво, остави го слънце поне 1-2 дни и тогава го слагай.
Задължително го отвори, а не го слагай затворен да се изсушава.
Изчисти и платката - спирт, корселин или нещо подобно.
Това го свърших вече.
Изчистих го и го измерих дали стига ток до процесора.сега пали и угасва веднага.Не се чува да работи бензиновата помпа.Пробвах даже директно ток да и подам и пак не се чува,а и в буксата и също няма ток.
Незнам вече какво да гледам

Даже свалих помпата и подадох директно ток,не работи,но остава въпросът защо няма ток в буксата към помпата?
Няма и откъде да взема друг компютър да пробвам дали е в него проблема.

- ///Mechov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 780
- Регистриран на: 4.04.2009
- Местоположение: Лом
- Пол: Мъж
- Кара: кУлУлО
Re: Проблем със запалването 318 is 140к.с.94г.
За бензиновата помпа отговарят бушон No 18 и реле No 1
П.С. Дано не си чистил платката с коресилин ...
П.С. Дано не си чистил платката с коресилин ...
Последна промяна ///Mechov на 07 Юни 2016, 20:55, променена общо 1 път
- katev_1985
- Потребител
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: 23.10.2011
- Пол: Мъж
Re: Проблем със запалването 318 is 140к.с.94г.
///Mechov написа:За бензиновата помпа отговарят бошон No 18 и реле No 1
П.С. Дано не си чистил платката с коресилин ...
Ел техник я чисти и от компютри разбира,мисля че със спирт я е чистил,но несъм сигурен.
- M10
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Проблем със запалването 318 is 140к.с.94г.
///Mechov написа:Дано не си чистил платката с коресилин ...
Защо не е добре да се чистят с кореселин?
- ///Mechov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 780
- Регистриран на: 4.04.2009
- Местоположение: Лом
- Пол: Мъж
- Кара: кУлУлО
Re: Проблем със запалването 318 is 140к.с.94г.
В електрониката колко пъти сте ползвали коресилин за чистител ? То не ми се мисли какво се случва с фолировката и пистите , и самите компоненти .
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани