Проблем с OIL Service....

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

баварски фанатик
Аватар
Мнения: 4558
Регистриран на: 26.03.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: нещо...
Мечтае да кара: McLaren F1 LM

Проблем с OIL Service....

Мнение от Dimo » 13 Окт 2006, 0:22

смених маслото преди месец на колата, нулирахме Oil Servica и вече съм минал 2000км а Servic-a не е мръднал и с една чертичка даже :shock:
Каква е причината за това и как може да се оправи?
В случай че има значение колата е с полусинтетика на мотул 10/40.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2184
Регистриран на: 7.08.2006
Местоположение: София / ghetto+
Пол: Мъж
Кара: m52 e36
Мечтае да кара: е38 ;)
Детайли за колата: е36

Мнение от t0sh » 13 Окт 2006, 0:33

компа не отчита точно на 2000, а според как караш и мери други неща. Може да ти изгасне и на 3000, може и на 1500 - споко :) мем ми изгасна на към 2500 някъде (бмв 5в/40)

нека все такива да са ти 'ПРОБЛЕМИТЕ' :mhihi:

баварски фанатик
Аватар
Мнения: 4558
Регистриран на: 26.03.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: нещо...
Мечтае да кара: McLaren F1 LM

Мнение от Dimo » 13 Окт 2006, 8:32

Каде бе има 4 зелени черти, а до 2000 не е изгаснала нито една, преди бях със същото масло и гаснеше на към 1000-1500 максимум.
Знам че комба брои студени стартове, лютеници ала бала и да ти кажа като изключим че не минавам 2500 оборота преди 90 градуса е видяла достатъчно студени стартове, ма нека да кажат другите на колко им гасне по една черта :roll:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 13 Окт 2006, 9:10

темата е обширно разисквана ,ама кой да чете :roll:

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 13 Окт 2006, 9:22

моите гаснат между 2 и 3000км и след третата зелена маслото се сменя

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Мнение от turbo » 13 Окт 2006, 9:40

Най-сигурното решение е да НЕ СИ сменяш маслото на основание показанията на Инспекшъна. Сиреч гледай си ти километрите и сменяй, когато му дойде времето. В БМВ сервиз не можаха да ми кажат как так на един 2.5 ТДС му светят още 2 зелени ламби, а маслото е на 10000 км! :shock: По принцип му дават да се сменя на 7-8 на турбо дизела :!: :!: :!:
Не ми се вярва някой да сменя масло, когато му изгаснат лампите... Но ако има някой нека се изкаже.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 160
Регистриран на: 19.09.2006

Мнение от go_play » 13 Окт 2006, 9:53

при мен е сащата работа гаснат си когато си искат затова си го сменям на окло 8-10 км

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 13 Окт 2006, 9:56

Сега без да изпадаме в полемики дали и защо Камор и/или Дару са идиоти, мърлячи, за нищо не стават или обратното - специалисти.... вчера бях в Камор да си взема консумативи за мойта... и понеже ми беше интересно кво представлява тоя "датчик" за маслото с тия зелени квадратчета (щото при мен светят 4/5 на кола внос преди 2 седмици от Италия) и се заговорих там с 2-3ма явно от по-разбиращите хора от фирмата...

Та тяхната идея беше, че датчика мери не само километри, стартове и т.н., но и някакви характеристики на маслото (дори и вискозитет, еб@ ли го).. двама от тях до скоро са карали Е36-ци 318/320 и казаха, че в зависимост от маслото, което ползват, лампите гаснат по различен начин... и единия каза, че използвал Castrol 5W40 пълната синтетика, която продават и с нея оставал на 1-2 зелени лампи едва след 12.5-13к километра... а с 10W40 на BMW това ставало на около 10к... същия пич каза, че неговата 320i си я е карал с 5W40 на Кастрол доста време и си сменял маслото на 12.5-13к и нямал никви ядове с двигателя..

Сега нито казвам, че човек трябва да му вярва на 100% и да прави като него (аз повече от 9-10к няма да чакам), просто споделям какви бяха приказките между нас докато си взимах нещата :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2184
Регистриран на: 7.08.2006
Местоположение: София / ghetto+
Пол: Мъж
Кара: m52 e36
Мечтае да кара: е38 ;)
Детайли за колата: е36

Мнение от t0sh » 13 Окт 2006, 10:53

1. тая вноса от Италия, ако не си го сменил дори преди да я вземеш, бъди 99% че на колкото км е, на толкова е и маслото :)
2. мда разбирачи са.. нищо му нямало на двигателя със смяна на масло на 13к км, само след още 50-100к км ходи ги питай пак къде е колата :mhihi: -> имаш опция да слушаш мнение на мърлячи пестейки 120-тина левя на 30к км, или да си сменяш маслото на макс 10к км.

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 13 Окт 2006, 11:51

Е, айде сега... значи маслото е на ~200k :roll: примерно... колата е перфектна, пък ти си мисли квото искаш за вноса от Италия...

После мисля, че споменах, че няма сми да коментираме мнението на хората от Камор, а че просто споделих там кво ми казаха...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2184
Регистриран на: 7.08.2006
Местоположение: София / ghetto+
Пол: Мъж
Кара: m52 e36
Мечтае да кара: е38 ;)
Детайли за колата: е36

Мнение от t0sh » 13 Окт 2006, 12:27

уф пак лек оффтопик но е за масло поне ;)

нищо чудно като е на 200к да е сменяно примерно 4 пъти, в добрия случай. а може и чак тука да са я светнали с разни нови добавки да не трака. не искам да те плаша, но съм виждал какво ли не включително преди време и при майстора ми една '98 320 с двигател за основен ремонт поради рядко или несменяно масло, 'нов внос' Италия, работеща в началото добре - той иначе дали ще я вземе ;) като сипеш читаво масло и поизмие добавки/нагари и всичко (бмв 5в/40), грубите неща излизат почти веднага, а след 1000-2000км си казва всичко :)
има и читави там но си е риск, за сметка на че нямат ръжди ;) аз затова взех с ръжди от Германия, въпреки че е и по-скъпо определено, там поне ТУВ-а им е стриктен

пожелавам ти е да е била от човек който я е обслужвал де ;)

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 13 Окт 2006, 12:30

В BG нищо не й е "подобрявано".... за в Италия вече не знам... но двигателя работи супер ;) Както и да е...

За маслото - факт е, че над 10к няма да го чакам, ако ще 5/5 лампите да светят... аз дори мисля на около 8к да го правя...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 160
Регистриран на: 19.09.2006

Мнение от go_play » 13 Окт 2006, 14:45

t0sh.ти бил ли си в италиа защото аз сам бил и мога те то уверя че впеяетлението ти е погрешно ;) че саси марлячи верни си е смисал не обичат да ги чистят сам сагласен но за обслужването на колите си несам сагласен с теб.ако става вапрос и в бг. имам познати които рядко си сменят маслото ама не означава че всички сме такива нали. :mhihi: :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Мнение от bmwdriver » 14 Окт 2006, 17:16

Това за маслото е доста относително.Нали знаете,че новите БМВ-та
им слагат Long life масла 0W30,5W30 и 5W40 и ги викат в сервиз на
20-25 к км.
Иначе това за БМВ маслото 10W40,че гаснели всички зелени на 10 к.км,
не е вярно.Преди карах с такова и за 10 к км. повече от 3 не са гаснали.
'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 14 Окт 2006, 17:18

Тя и на мойта в момента й светят 4/5, ама не я знам кога е сменяно... взех й 5W40 и в понеделник ще й се налива и от там насетне ще се знае вече :) Пък и ще мога да направя сметка на какви километри колко лампи на маслото гаснат :)

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook