Охладителна система на M50B20 Vanos (20 6 S2)...

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Охладителна система на M50B20 Vanos (20 6 S2)...

Мнение от turbo » 10 Окт 2006, 19:28

Впуснах се в приключение... :mhihi:
Като един културен и много съвестен Юзър на БМВ реших, че ще обърна внимание на системата за охлаждане на мотора, въпреки че досега никога, ама никога не съм имал проблеми. Твърдо реших, че ще сменям водната помпа, термостат и виско, за да мога да съм сигурен, че колата е 6. Обаче ми дойде на акъла, че не е зле първо да видя какви части има вътре, защото можеше помпата вече да е сменена с метална турбинка, а и каталогът на БЕР за термостати нещо ме усъмни, защото излиза, че термостатът за този двг. е 80 градуса. Помпата се оказа с пластмасова турбина без никакви надписи и аз си взех КОЛБЕНШМИТ с метална. Виското беше БЕР, а аз си взех ЗАКС. Обаче термостатът ми създава главоболия, защото този, който извадих (и му е..х мамата, щото беше се запекъл вътре) има само една единствена щампа и тя е 87 градуса Целзий и няма марка няма нищо. Някой сменял ли е на М50 термостат, от къде го е взел, каква марка, на колко градуса е и как се държи температурата после? И термостатът, който извадих е от моделите с едно клапанче със съчма, а на БЕР тези, които гледах нямаха такова нещо... :shock: :help:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 165
Регистриран на: 2.08.2006

Мнение от Ахил » 10 Окт 2006, 21:54

Аз си взех някакъв измислен за 70 лева май беше чешки.На него го имаше този отвор(служи да се обезвъздушава систената и за мен лично е мноо добре да го има)Мотора обаче е м43:)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Мнение от turbo » 11 Окт 2006, 6:20

Как измислен за 70 лева бре чувек? Той ще да е истински май. То ако е така да тичам в Дару и да си взимам за 51.64 кинта уж "оргиналдъ"... Тя на мене помпата ми е 80 камъка...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 62
Регистриран на: 5.10.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e46 330ci

Мнение от 6tur4o » 11 Окт 2006, 9:20

вземи си на валер тва е истината кам 35лв е в стиви ауто на 87 градуса си е стандартно за м50

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 687
Регистриран на: 8.08.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Мнение от carmanf1 » 11 Окт 2006, 10:14

turbo написа:Как измислен за 70 лева бре чувек? Той ще да е истински май. То ако е така да тичам в Дару и да си взимам за 51.64 кинта уж "оргиналдъ"... Тя на мене помпата ми е 80 камъка...


То на М43 термостата си е по-скъп от този на М50,
щото при М43 термостата си върви комплект с лулата. Едно цяло са.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 165
Регистриран на: 2.08.2006

Мнение от Ахил » 11 Окт 2006, 19:59

:ok:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Мнение от turbo » 26 Окт 2006, 12:32

Айде малко ъпдейт по темата с малко картинки:

no link here


П.П.: После може и с повече обяснения.
Последна промяна turbo на 19 Мар 2011, 8:50, променена общо 3 пъти

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Мнение от turbo » 26 Окт 2006, 19:22

Да допълня, че термостата го взех от Камор в Бизнес парка в Младост и цената беше 1:1 със справката от Дару Кар сайта. На 88 градуса, Валер със щампа БМВ на него, но ми го струпаха насипно на тезгяха (опа "Деска" :uups: , както се изрази една мацка там) заедно с двете О-пръстенчета (едното няма нищо общо с "О" :mhihi: ) , които поисках, по 2.48 лв. с ДДС парчето. :mhihi: Нема кутийки или торбичка нещо :shock:
Държи температура, както си трябва и само виското леко ме дразни, защото доста седи зацепено след запалване ама още изследвам въпроса... :roll:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 26 Окт 2006, 22:34

колега, нормално е да е "зацепено" при студен мотор, "силикона" е стечен долу и е гъст (понеже е студен) и за това ти се струва че е доста зацепен ;)
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 34
Регистриран на: 16.10.2006
Местоположение: Sofia

Мнение от Drago33 » 28 Окт 2006, 22:22

10х за снимката на стикера поне сега знам 4е и на М50В25 е същата като на твоя !!! :mhihi:

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook