Няколко въпроса

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 81
Регистриран на: 12.09.2006
Местоположение: София

Няколко въпроса

Мнение от Eratosten » 27 Сеп 2006, 9:31

1. Някой знае ли свестен автосервиз в Сф? Вече съм с Бима и трябва да знам къде да я водя на лекар, като се разболее. Освен това трябва да си заредя фреона;

2. От къде мога да намеря спортен или кожен волан?

3. Чувам, че спортните въздушни филтри качват мощността с 8-15 к.с. Така ли е и не смятате ли, че спортния филтър не успява да филтрира въздуха така, както обикновения?

4. Каква марка зимни гуми според вас, са на приемлива цена и задоволително качество? Бях чул за някакви шведски гуми, на доста ниска цена и много добро качество, но забравих как се казваше. Мисля, че започваше с буквата "S".

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2643
Регистриран на: 22.11.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от Kris » 27 Сеп 2006, 10:33

Ще ти дам съвет само по точка 3.

Ако искаш да вдигнеш мощноста на колата си спортния филтър е последното което се прави и това с 8-15к.с. е само фарс. Има някакво процентно увеличение на "мощността" (спрямо мощноста на колата) от филтъра, но приятелю на-дали ще я усетиш. И , да, има възможност "да си прецакаш колата" от кофти филтър. (не толкова бързо но все пак качествено)

Ако все пак си решил да "тунинговаш" колата си, то "филтъра" и "чипа" са едни от последните неща, които се слагат и се настройват спрямо другите промени по колата. Иначе (примерно) ще си сменяш софтуера на "чипа" всеки пък като направиш някаква промяна.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2184
Регистриран на: 7.08.2006
Местоположение: София / ghetto+
Пол: Мъж
Кара: m52 e36
Мечтае да кара: е38 ;)
Детайли за колата: е36

Re: Няколко въпроса

Мнение от t0sh » 27 Сеп 2006, 11:06

Eratosten написа:1. Някой знае ли свестен автосервиз в Сф? Вече съм с Бима и трябва да знам къде да я водя на лекар, като се разболее. Освен това трябва да си заредя фреона;

айде честито :)
качи някоя друга снимка ;)

сервиз - аз ходя при бат Йонко / Илиенци, голям е факир :mhihi:
ако искаш да имаш качествен сервиз, не толкова скъп но не и 'евтин с побългарени решения' - кажи да ти дам телефон.
иначе има мнения и по тази тема, не си потърсил из форума

за фреона - да се поотколня че ми е болна тема - и аз така си мислех, докато не се оказах със спукан радиатор и блокирала перка (по моргите искат 250 и 350 лева за тези части + 100 за нови маркучи) - само да те постресна ;) плюс парите за пълненето изхвърлени нали

иначе ако имаш проблем с части, търси тук първо в купува/продава - колегите предлагат нормални цени на старо :)
(а са по около 700 и нагоре кинта и двете неща от Дару)


Eratosten написа:2. От къде мога да намеря спортен или кожен волан?

пас. а Симеон (в центъра, София говориме нали) е улицата за всякакви неща 2-ра употреба по принцип.

Eratosten написа:
3. Чувам, че спортните въздушни филтри качват мощността с 8-15 к.с. Така ли е и не смятате ли, че спортния филтър не успява да филтрира въздуха така, както обикновения?

колегата е коментирал
:yes:
Eratosten написа:
4. Каква марка зимни гуми според вас, са на приемлива цена и задоволително качество? Бях чул за някакви шведски гуми, на доста ниска цена и много добро качество, но забравих как се казваше. Мисля, че започваше с буквата "S".

има тема по въпроса, понякога първо се разрови ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Мнение от turbo » 27 Сеп 2006, 11:26

Не се коси за филтрите. Ако си решил да слагаш - слагай! Само моя съвет е да си вземеш от Импас56 К&Н филтърче. Твой избор е дали да е панелен (на местото на стария) или да е конусовиден (с който звукът става мнооо изродски). Най-малкото нещо, което печелиш е, че няма да се занимаваш със смяна на филтъра на всеки 8-10к км. И си филтрира мнооо добре. К&Н са направо намазани с необходимите боклуци и ги слагаш и караш! ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2643
Регистриран на: 22.11.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от Kris » 27 Сеп 2006, 12:59

turbo написа:... Най-малкото нещо, което печелиш е, че няма да се занимаваш със смяна на филтъра на всеки 8-10к км. ...


То и аз си мисля неква такава система да махна също масления и горивния фитър и ако намеря да сложа по един "черепогащник" и така нема да се занимавам изобщо да сменям филтри в близките 10-15 години.

8) 8) 8)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Мнение от turbo » 28 Сеп 2006, 11:45

Ами аз карам с К&Н филтър (панелен) и скоро го отворих да видя дали все още е там... :mhihi: :mhihi: :mhihi: Просто не го мисля, а си карам.

А и между другото сигурно си проверявал, защото си много прав, че К&Н предлагат и спортни филтри за масло и гориво, които са с по-голяма пропускливост от обикновените. :winky:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 837
Регистриран на: 1.08.2006
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: bmw e53 3.0d 218hp '04
Мечтае да кара: bmw x5 '11

Мнение от don_mimo » 28 Сеп 2006, 11:53

аз си търся такъв които хем да пропуска пове4е ,хем да не се сменя,хем колата да и се дигне мощността и ако може да и падне рахода на гориво ...като измислят такъв ми кжете да си купя :)

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook