M52B20 Лек тунинг

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 16.02.2014
Пол: Мъж
Кара: BMW e36 M52B20
Мечтае да кара: M50B28Turbo
Детайли за колата: Нищо особено

M52B20 Лек тунинг

Мнение от Kristiqn_3613 » 01 Окт 2014, 10:32

Здравейте колеги :) Решил съм да вложа малко парички в моето Е36 М50Б20 и се натъкнах на тези части
http://www.proparts.bg/product/1279/reg ... odeli.html
http://www.proparts.bg/product/1253/kar ... 95-98.html
http://www.proparts.bg/product/1296/spo ... 0-m52.html
но искам да чуя вашето мнение преди да се набутам.
П.С Този изпускателен колектор му дават да вдигне някое конче :| Да вдигне, вдигне, колко ли ще вдигне :? :|

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 172
Регистриран на: 2.09.2011
Местоположение: София/Карлово
Пол: Мъж
Кара: с волан от М5
Мечтае да кара: Scott Gambler 730

Re: M52B20 Лек тунинг

Мнение от marto7067 » 01 Окт 2014, 15:47

Не искам да ставам поредния "дървен философ" ама да набуташ близо 800лв за 2-5 коня...не виждам много смисъл :dunno: Една ревизия на главата не е ли по-подходяща инвестиция(ако не си направил де) или 2 вала + ремап :paranoid:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: M52B20 Лек тунинг

Мнение от zvetiko » 01 Окт 2014, 16:07

Може би един М52В28 ще реши всички проблеми, за продължителен период от време. ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1670
Регистриран на: 29.06.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 320i
Детайли за колата: e36 coupe

Re: M52B20 Лек тунинг

Мнение от host » 01 Окт 2014, 16:22

А може само да отприщи апетите... да се почне после с колектор 2.5... мап, термоленти на разплетени колектори, валове, нови мапове ... после мурбота... зависи кой колко апетит има :d

Колегата квото и да избере дано доволен да остане.

_______________________

Съгласен съм с колегата горе за валовете и мапа, ефекта ще е на 90% по-добър.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 821
Регистриран на: 16.02.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH

Re: M52B20 Лек тунинг

Мнение от Vanqu1sh » 01 Окт 2014, 17:43

Окачването е китайско и не е хубаво, но ако целта ти е само да смъкнеш колата става. От колектора ще има ефект и ще вдигне конче, но тези китайските ги има и по 250лв. Интейка не е лош, ама е доста пари. Може доста по евтино да си вземеш конусен филтър и да си направиш термощит сам.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2009
Регистриран на: 13.11.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
Мечтае да кара: зил 130

Re: M52B20 Лек тунинг

Мнение от M10 » 01 Окт 2014, 19:47

За тия пари го направи на 2,5 и ревизирай главата, от филтри и колектори от тънко тенеке няма особена полза. Или купи б28.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1329
Регистриран на: 9.07.2010
Местоположение: София
Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading

Re: M52B20 Лек тунинг

Мнение от In_Memoriam » 02 Окт 2014, 0:00

От окачването се откажи. Ако имаш късмет колекторите няма да са дъгообразно криви от страната на главата, но със сигурност ще трябва да ги позапилиш, защото имат безобразни стърчащи и остри неща при портовете. Филтъра ако не му изкараш свеж поток студен въздух друг ефект освен звуков няма да има. Тези неща ти ги казвам, защото съм бил точно с такива колектори и точно с такъв филтър на М52 и даже на стенд съм минавал, резултатът е заводски коне :bchug: С две думи почни от ревизията на мотора.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 347
Регистриран на: 22.09.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: с DPF
Мечтае да кара: на ток
Детайли за колата: стоковица

Re: M52B20 Лек тунинг

Мнение от dynalias » 02 Окт 2014, 6:29

Колкото и да го оплювате това китайско окачване, аз съм на обратното мнение, че ако не се ходи по писти да се кара, то и няма как с 320-ска окачването е перфектно за всекидневно каране и се държи перфектно. Аз съм с такова окачване и така купих колата преди 10 месеца, а на самите амортисьори пише дот 2010. Значи се карат вече 4 години без проблеми. Единтвената разлика е, че мойте са със сини прожини на TAtechnics или Tuning ART тоест едно и също...
Моят съвет е, че за тия пари и този мотор за всекидневка окачването е повече от задоволително!
history:
E36 328i coupe 1995г. 193hp 25.11.2013-19.04.2019г.sell
E90 320d sedan 2009г. 177hp 10.06.2019г.-now

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: M52B20 Лек тунинг

Мнение от bum_bum » 02 Окт 2014, 9:33

Щом те кефи всяка пружина да ти е с различна дължина и твърдост и всеки амортисьор със собствено мнение. :dunno:
Изображение


Аватар
Мнения: 579
Регистриран на: 21.08.2008
Местоположение: Асеновград
Пол: Мъж
Кара: бавно
Мечтае да кара: e30 m3

Re: M52B20 Лек тунинг

Мнение от snaiperist0 » 02 Окт 2014, 10:23

най добре вземи едно окачване за 2000лв да ти вози добре :mhihi: колектори за още 1000 и всичко ще е ток.

не ме разбирайте погрешно ама за тези пари нещатата са си добри аз съм с такива и съм доволен. и коя 320ка на 20год си вади конете ?
БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1329
Регистриран на: 9.07.2010
Местоположение: София
Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading

Re: M52B20 Лек тунинг

Мнение от In_Memoriam » 02 Окт 2014, 11:05

snaiperist0 написа:най добре вземи едно окачване за 2000лв да ти вози добре :mhihi: колектори за още 1000 и всичко ще е ток.

За тези пари е най-добре читави амортисьори 2-ра ръка + още някой лев за читави пружини.

snaiperist0 написа:не ме разбирайте погрешно ама за тези пари нещатата са си добри аз съм с такива и съм доволен. и коя 320ка на 20год си вади конете ?

Ревизираната. Но лично аз задължително бих премерил на стенд преди всички интервенции, за да се види накрая докъде съм го докарал.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 821
Регистриран на: 16.02.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH

Re: M52B20 Лек тунинг

Мнение от Vanqu1sh » 02 Окт 2014, 11:39

In_Memoriam написа:
snaiperist0 написа:най добре вземи едно окачване за 2000лв да ти вози добре :mhihi: колектори за още 1000 и всичко ще е ток.

За тези пари е най-добре читави амортисьори 2-ра ръка + още някой лев за читави пружини.

+1 Точно щях да напиша, че според мене само с едни хубави пружини са в пъти по-добре отколкото с китайския койл.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1107
Регистриран на: 8.10.2008
Местоположение: Ruse
Кара: Дизели

Re: M52B20 Лек тунинг

Мнение от VRPerformance » 02 Окт 2014, 11:56

За кои пружини викате че са читави?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 821
Регистриран на: 16.02.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH

Re: M52B20 Лек тунинг

Мнение от Vanqu1sh » 02 Окт 2014, 12:16

Eibach и H&R примерно.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: M52B20 Лек тунинг

Мнение от bum_bum » 02 Окт 2014, 13:38

Въпроса колко читаво е китайското окачване се превърна в нещо като този дали ис-ката или 20-ката е по-бърза кола :mhihi:
Изображение

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook