Проблем с радиатора

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 27
Регистриран на: 9.08.2006

Проблем с радиатора

Мнение от Drax » 25 Авг 2006, 18:15

..
Последна промяна Drax на 27 Мар 2007, 14:50, променена общо 1 път

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 162
Регистриран на: 25.04.2005
Местоположение: София

Мнение от Shubret0069 » 25 Авг 2006, 18:27

Може да се смени това пласмасовото което е счупено а може и да се залепи. Имам един разглобен радиатор, ако си в София утре мога да ти го дам.
Термостата се намира в другия краи на този маркуч дето говориш за него.

Потребител
Аватар
Мнения: 27
Регистриран на: 9.08.2006

Мнение от Drax » 25 Авг 2006, 18:52

..
Последна промяна Drax на 27 Мар 2007, 14:50, променена общо 1 път

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 189
Регистриран на: 23.08.2005

Мнение от nqkoisi » 26 Авг 2006, 21:05

а колата пали ли сега и има ли и нещо след като е изхвърлила водата ?

Потребител
Аватар
Мнения: 27
Регистриран на: 9.08.2006

Мнение от Drax » 28 Авг 2006, 14:55

..
Последна промяна Drax на 27 Мар 2007, 14:50, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 28 Авг 2006, 21:04

голям фен си ,що го пипаш сам,да се учиш на собствената си кола е доста скъпо удоволствие ,всякакви експерименти особено по охладителната система са нежелателни - по въпроса - я държи ,я не държи ,като втория вариант може около 1000 лв да излезе ...

Потребител
Аватар
Мнения: 27
Регистриран на: 9.08.2006

Мнение от Drax » 29 Авг 2006, 9:27

..
Последна промяна Drax на 27 Мар 2007, 14:51, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Мнение от turbo » 29 Авг 2006, 10:24

Братле, какъв е този термостат? Да не е златен? Водната помпа е към 90 лв. в Авто+ - там провери и за термостат.
А пък катализатора най-добре иди на някой пич, който с гърнета се занимава да ти го каже кое как е.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 687
Регистриран на: 8.08.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Мнение от carmanf1 » 29 Авг 2006, 10:45

Катализатор трябва да имаш, освен ако някой преди теб не го е отстранил.
За цената на термостата, струва ми се нормална,
имайки в предвит, че термостата на М43 си е едно цяло с пластмасовата лула (за разлика от М50 например).
А и термостата си е изключително отговорна част,
за да се преминава с лека ръка към евтин вариант със съмнителено качество и произход.
Аз лично бих си купил оригинален термостат.
Ако ще и на два пъти по-висока цена от някой алтернативен вариант със съмнително качество.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 16.04.2006
Местоположение: София
Кара: e46 330Ci convertible

Мнение от vitamincpp » 29 Авг 2006, 12:29

И аз обичам майсторите :) Едно оправят друго развалят. Наскоро си сменях маслото на хидравликата в някакво сервизче и стоях на главата на майстора. Паля след това да си ходя и чувам ужасно тракане от двигателя. Викам кво стана а той разправя сигурно някоя от ролките на ремъците ти е разбита. Как казвам ще е разбита като съм ги сменил преди 1000км и преди да дойда си работеше като часовник, а той ми обяснява че имало много ментета. Оказа се че преместил някакви тръби и те опират в ремъка :evil: След майстор също обикновено трябва направо да си реставрирам колата защото думата почистване е крайно недостатъчна. Ако имах място където да си разглобявам нещата сам, поне за по прости работи винаги бих предпочел да се пробвам аз вместо да се доверявам на полуграмотни мърлячи. Разбира се не искам да обидя хора които си разбират от работата и още по важно се стараят и не претупват нещата, а правят всичко с желание и любов.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 687
Регистриран на: 8.08.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Мнение от carmanf1 » 29 Авг 2006, 13:13

vitamincpp написа: ........


Много правилно казано, за многото "майстори".
Едно "оправят", 101 развалят.
Да не говорим, че имат навика и да барат.
А оставиш ли им колата, какви зверски "тестове" вижда..............:evil:
Аз също гледам винаги сам да се справям/оправям.
Е, където не мога сам, с помощта на баща ми. :mhihi:
Доволен съм, че имам условия за това. :D

Потребител
Аватар
Мнения: 27
Регистриран на: 9.08.2006

Мнение от Drax » 29 Авг 2006, 13:19

..
Последна промяна Drax на 27 Мар 2007, 14:52, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Мнение от turbo » 29 Авг 2006, 13:30

Sorry, моя е грешката. Не направих сметка, че термостата има и големия вариант с тръбите.
За катализатора трябва да знаеш, че кара към 80000 км и трябва да се сменя. Един вид не е вечен елемент. За прегряване едва ли, защото двигателчето първо ще вземе да се тормози и хич няма да върви, ако е чак толкова задръстен, а тези неща няма как да не ги усетиш. ;)
Не може да си върви, както си трябва и изведнъж да вземе да загрява от катализатора.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 687
Регистриран на: 8.08.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Мнение от carmanf1 » 29 Авг 2006, 13:35

Забрави за катализатора.
Трябва да търсиш причината колата да ти прегрее и да ти спука радиатора.
Вдигнала е високо налягане в охл. с-ма
и е намерила най-слабото при тебе място, от където да избие.
Проверявай на ред: виско, термостат, водна помпа,
не обезвъздушена с-ма, запушен/мръсен радиатор,
гарнитура на главата, пукната глава, блок....

Потребител
Аватар
Мнения: 27
Регистриран на: 9.08.2006

Мнение от Drax » 29 Авг 2006, 14:05

..
Последна промяна Drax на 27 Мар 2007, 14:54, променена общо 1 път

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook