Нафта в маслото и труден студен старт - tds
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
- luizov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 611
- Регистриран на: 18.10.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 323ci M52tuB25
- Мечтае да кара: ///M3 e30
Нафта в маслото и труден студен старт - tds
Колата е 318tds. Днес реших да си проверя нивото на маслото с идеята да си долея (попринцип колата си го побутва, но леко) и шок и ужас - маслото е доста над максимума. Не е пресечено, нивото на антифриза си е точно толкова колкото си беше като го налях. Маслото понамирисва на нафта. Осввен всичко имах проблем с паленето на студен мотор - ходих при колегата Пресиян и ми замери подгревните свещи - роботят си, помпата също работи и колата палеше след 20-30 сек. въртене. От около една седмица проблема с паленето от самосебе си изчезна. Възможно ли е двата проблема да имат нещо общо и от къде може да влезе нафта в маслото?
- GecataBMW-E46
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 647
- Регистриран на: 8.06.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Re: Нафта в маслото и труден студен старт - tds
Нафта влиза в маслото през сегментите,следствие на не възпламеняване в горивната камера,а и като си го увъртял стабилно доста време на стартер без да може да запали резултата е на лице.Сега е добър момент да му направиш една ревизия на тоя мотор гумички клапани сегменти,щом идва нафта до цилиндъра а не пали е симтом за ниска компресия или кофти центровка,още повече щом е изтървала толкова нафта в картера.Хем ще спре да ти гори масло,хем ще събудиш някоя друга душица в мотора 

- shiko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 180
- Регистриран на: 15.04.2008
- Местоположение: vidin
- Пол: Мъж
- Кара: 325tds
Re: Нафта в маслото и труден студен старт - tds
от семеринга на вала на гнп-то също може да вкара нафта в маслото.от там може да вкарва въздух в горивото и за това да има труден старт.
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Нафта в маслото и труден студен старт - tds
shiko написа:от семеринга на вала на гнп-то също може да вкара нафта в маслото.от там може да вкарва въздух в горивото и за това да има труден старт.

- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- luizov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 611
- Регистриран на: 18.10.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 323ci M52tuB25
- Мечтае да кара: ///M3 e30
Re: Нафта в маслото и труден студен старт - tds
~Мишо~ написа:shiko написа:от семеринга на вала на гнп-то също може да вкара нафта в маслото.от там може да вкарва въздух в горивото и за това да има труден старт.
Това ти е отговора.
Това ми звучи доста по-добре от основен ремонт на двигателя, надявам се да е така

- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Нафта в маслото и труден студен старт - tds
GecataBMW-E46 написа:Нафта влиза в маслото през сегментите,следствие на не възпламеняване в горивната камера,а и като си го увъртял стабилно доста време на стартер без да може да запали резултата е на лице.Сега е добър момент да му направиш една ревизия на тоя мотор гумички клапани сегменти,щом идва нафта до цилиндъра а не пали е симтом за ниска компресия или кофти центровка,още повече щом е изтървала толкова нафта в картера.Хем ще спре да ти гори масло,хем ще събудиш някоя друга душица в мотора
Ти направо го вкара в най-страшния филм. Такива диагнози по интернет най-много ги харесвам.
Ето нещо, за което рядко се говори, но не е изключено и е най-честия виновник за горива в маслото. При дизеловия мотор дюзите трябва да "отварят" на определено налягане. При продължителна експлоатация е нормално те да започнат да отварят на по-ниско налягане. При това положение се казава, че дюзата "пикае", т.е. тя не разпръсква горивото и не го вкарва в цилиндъра под формата на мъгла. За ефекта допринася и износването на горивната помпа високо налягане. Не си мислете, че са вечни и всички проблеми при TDS моторите се дължат на прославутата плочка, на практика тя (плочката) се прецаква едва в 10% от случаите и то с помощта на външна намеса.
Колега, преди да започнеш да разглобяваш колата направи един стенд на ГНП в комплект с дюзите. Първо се проверяват само дюзите как работят, след това се проверява помпата и накрая се стендова помпа с дюозите, като дюзите се свързват с помпата с оригиналните си тръбички, с които се монтират на колата.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Нафта в маслото и труден студен старт - tds
И аз бих започнал с това, което казва колегата stony1- проверка за "пикаеща" дюза. В голям процент от случаите миризмата на бензин или дизел в маслото се дължи на лошо пулверизирано гориво, което не изгаря и се стича в картера.
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: Нафта в маслото и труден студен старт - tds
Втулки на помпата и семеринг отпред.Травиален проблем,а и не-паленето е от там,защото помпата се изпразва.
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани