М50б20 без ванос проект 200WHP.
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Haddess
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 779
- Регистриран на: 10.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 413
- Мечтае да кара: 628CSI
М50б20 без ванос проект 200WHP.
Привет на всички след като успешно вече прехвърлих м50б20 на моето купе с м43 , ще започна моят малък проект да раздуя малко м50 то.Ще ви помоля да не пълните темата как 20-ка не ставало по добре 2.5 ! Ако исках 2.5 щях да питам за 2.5 Приготовлението ше ми отнеме време тъй като съм с ограничен бюджет и ще ъпвам снимки ще направо нещо нова. Всякакво мнение би било полезно свързано с темата . Така моторетка е в топ състояние в момента чакам силиконови маркучи за радиатора и дросела на Mashimoto . Идята ми е да го надуя на 0.5 , 0.6 бара . Като започна ъпгрейда с охладителната система , и след това ревизия на главата с полиране на портовете. Но засега се чудя за подходяща гарнитура за главата да го разредя малко , до колкото чета мотори с висока компресия не са подходящи за принудително пълнене !
Колата ще се използва да я изкарвам от време на време не за всекидневка но ще държа да си запазя стоков вид интериорно поне и без илинци неща... Може би и за дълъг път
Не за издевателства просто ми е писнало да слушам как от 320 нищо не става и да ме минават голфовете ! 
Колата ще се използва да я изкарвам от време на време не за всекидневка но ще държа да си запазя стоков вид интериорно поне и без илинци неща... Може би и за дълъг път


Последна промяна Haddess на 19 Авг 2014, 12:13, променена общо 4 пъти

- SlowMotion
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 175
- Регистриран на: 27.08.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 325i
Re: М50б20 без ванос с Eaton m45
Те не са , ама до 0.5/6 с правилен мап няма да има никакви проблеми и с твоя си CR, не че не може и повече ама ще трябва да бъркаш разни бензинови отвари.Много зависи как ще управляваш мотора.Ако смяташ да пестиш от към електроника по-добре мисли за хубава MLS гарнитура.
- Haddess
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 779
- Регистриран на: 10.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 413
- Мечтае да кара: 628CSI
Re: М50б20 без ванос с Eaton m45
Гарнитурата планувам да е от типа " MLS .140“ lower compression turbo head gasket. E36 BMW " благодаря колега за електорниката още не съм решил всичко ще става компонент по компонент





- SlowMotion
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 175
- Регистриран на: 27.08.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 325i
Re: М50б20 без ванос с Eaton m45
Е да ама проблема е че "компонент по компонент " няма те доведе до никъде.Отдели малко време просто и проучи нещата по сериозно щом си се захванал, щото ще свършиш със куп железа дет няма да ти вършат никаква работа.
Re: М50б20 без ванос с Eaton m45
Виждам, че още има хора които не са разбрали що за гадост е нещото МЛС Кометик. Най-горещо съветвам всеки един който има намерение да използва това нещо (кометик-а), да не го прави и да забрави ЗАВИНАГИ за съществуването му!!!
е21 345 0-402м 12.18


- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: М50б20 без ванос с Eaton m45
Тия ако знаят колко реклама им правиш по форумите ще ти пратят някой да те гръмне
За 0.5 с добри настройки няма нужда от разреждане май, но доктора по компресорите от по-горе може да каже с по-голяма точност. Въпреки, че ми се вижда, че това ще е поредния проект с незавършен край.

За 0.5 с добри настройки няма нужда от разреждане май, но доктора по компресорите от по-горе може да каже с по-голяма точност. Въпреки, че ми се вижда, че това ще е поредния проект с незавършен край.
- Haddess
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 779
- Регистриран на: 10.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 413
- Мечтае да кара: 628CSI
Re: М50б20 без ванос с Eaton m45
bum_bum написа:Тия ако знаят колко реклама им правиш по форумите ще ти пратят някой да те гръмне![]()
За 0.5 с добри настройки няма нужда от разреждане май, но доктора по компресорите от по-горе може да каже с по-голяма точност. Въпреки, че ми се вижда, че това ще е поредния проект с незавършен край.
Еее колега защо ме кълнеш така




- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: М50б20 без ванос с Eaton m45
Дай боже да стане. Просто от идеите за такива проекти, които съм гледал пуснеш ли тема преди да си започнал работата нищо не става.
45-цата ще е малка мисля.

45-цата ще е малка мисля.
- SlowMotion
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 175
- Регистриран на: 27.08.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 325i
Re: М50б20 без ванос с Eaton m45
Ако става въпрос за Мерцедесовия М45, ще си дойде у дома си точно за тоя бууст дето търси, ако смята да го остави 2-литров мотора разбира се.Ако иска да стане перфектно да търси М62-ка от 230-ките мерцедеси.
- Haddess
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 779
- Регистриран на: 10.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 413
- Мечтае да кара: 628CSI
Re: М50б20 без ванос с Eaton m45
мотора ще си остане 320 няма да преправям колянови валове от TDS биели от не знам какво просто идеята не ме влече
M62 го дават от 2.5 до 4.0 м45 го дават от 2.0 до 3.0 но до тук това което чета за Eaton серията мисля , че ще ми свърши най добра работа защото ще съм на малък бууст тоест 0.6 таван. Това което пише за Eaton като root тип чарджър е .
Positive Points:
1) Boost throughout the entire RPM range, right off of idle
2) Highest Potential for Gain (A must-have for all-out drag racing)
3) Excellent Reliability
4) Great Appearance & Stature (Most common supercharger type for show vehicles)
Negative Points:
1) Sometimes Violent Throttle Response - за това ще го мисля
2) Lower boost ratings at higher RPMs което за мен е идеално
3) Higher Than Normal Discharge Temperatures което значи , че ще се търси кулер
4) Lengthy installation times
До колкото гледам м45 се слага и на мини купър S
В началото мислех за " Centrifugal Type " но те са слаби в началото и го пише навсякъде където и м50 са слаби..предимство в тях виждам , че ще ми е лесен монтажа
ама лесно не е интересно 
Но моля кажете защо вие предпочитане м62 макар и на малък бууст ?

Positive Points:
1) Boost throughout the entire RPM range, right off of idle
2) Highest Potential for Gain (A must-have for all-out drag racing)
3) Excellent Reliability
4) Great Appearance & Stature (Most common supercharger type for show vehicles)
Negative Points:
1) Sometimes Violent Throttle Response - за това ще го мисля
2) Lower boost ratings at higher RPMs което за мен е идеално
3) Higher Than Normal Discharge Temperatures което значи , че ще се търси кулер
4) Lengthy installation times
До колкото гледам м45 се слага и на мини купър S

В началото мислех за " Centrifugal Type " но те са слаби в началото и го пише навсякъде където и м50 са слаби..предимство в тях виждам , че ще ми е лесен монтажа


Но моля кажете защо вие предпочитане м62 макар и на малък бууст ?

- Vozq_bez_pari
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 495
- Регистриран на: 23.01.2005
- Местоположение: Varna
- Пол: Мъж
- Кара: is turbo / 520i,и на жената е30ката
Re: М50б20 без ванос с Eaton m45
TOM написа:Виждам, че още има хора които не са разбрали що за гадост е нещото МЛС Кометик. Най-горещо съветвам всеки един който има намерение да използва това нещо (кометик-а), да не го прави и да забрави ЗАВИНАГИ за съществуването му!!!
мда да се включа и аз към Том аз лично съм слагал кометик и после пак лично съм го махал

може и да държи на ниско налягане може и дане държи по скоро не
аз лично карам на 1,9 бар за там мога да кажа че не държи

не го слагайте сумати и пари се дават а оринга си е евтино и чук с едно Goetze и си ок
по темата за твоя вариант има и с пирамидални рингове но не си струва
вна 0,5-6 и оргиналната че държи както си е..
п.с няма ли да напрайте една тема против кометиците най накрая


- SlowMotion
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 175
- Регистриран на: 27.08.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 325i
Re: М50б20 без ванос с Eaton m45
Haddess написа:Но моля кажете защо вие предпочитане м62 макар и на малък бууст ?


От картите се вижда доста добре защо .... м45-цата при бууст над 6-7 (около 0.5бар) пси вече се тавани.
- Haddess
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 779
- Регистриран на: 10.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 413
- Мечтае да кара: 628CSI
Re: М50б20 без ванос с Eaton m45
Така малко ъп по темата , че нямах време тези дни започвам с наличните ми от днес неща горе споменатите
следващото ще бъде хубав алуминиев радиатор


следващото ще бъде хубав алуминиев радиатор



- Haddess
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 779
- Регистриран на: 10.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 413
- Мечтае да кара: 628CSI
Re: М50б20 без ванос с Eaton m45
Колеги някой ако има маркуча от стъпковия мотор до гофрирания маркуч скъсан може ли да ми го даде да го потърся из нета да имам за мостра
или да ми прати снимка !


- Haddess
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 779
- Регистриран на: 10.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 413
- Мечтае да кара: 628CSI
Re: М50б20 без ванос с Eaton m45
Малко ъп по темата понеже след смяната на двигателя магарето ми беше криво реших да го сменя с такова от кабрио за да не дупча моето и да няма занимавки та посетих колегата krassi_kn познат на повечето от нас и днес започна борбата понеже имаше малко ръжда по него се хванах минах го цялото с телена четка о ръждопреобразовател на Wurth и ето снимка преди
това е намазано след което говорих с адски добър бояджия която и кола да е изкарал е като от завода и той каза , че след като не е детайл , който ще е виден дори ако го мина с четка ще е по трайно защото така боята отива в всички пори на метала та след wurta минах го цялото с кореселин Бг разбирасе
цялото на бормашина с телена четка отгоре пак кореселин и му минах 3 ръце боя края беше това
Ако ме питате защо в червено ... Логичния отговорен за мен беше ако протече от някъде масло да ми е по видно че с това черно е всеки втори не съм гони лидея тунинг утре ще кача повече снимки след монтажа на колата с М тех щангата която мисля да водя на песакоструй като останат пари 





18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани