Проблем с газов инжекцион

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 130
Регистриран на: 22.01.2010
Пол: Мъж
Кара: с 200 и пак е малко
Мечтае да кара: драгстерите да плачат

Проблем с газов инжекцион

Мнение от NORX » 30 Ное 2013, 20:08

Здравейте! Имам проблем с газовия инжекцион. На около 15 000 километра е инжекциона, незная каква марка е - пише на него Т4. Мотора е м40б18.
Вътре в купето имам индикатор за количеството оставаща газ,лампичка за резерва на газта (червен цвят) и лампичка , когато е на бензин (оранжево) и 2 бутона газ/бензин. Когато я запаля и вдигне необходимата температура клапана на бутилката се отваря и почва да мисли да обръща на газ повече време отколкото мислеше преди (4-5 секунди). В движение, когато подам повече газ колата обръща на бензин и нито един индикатор не свети( когато по принцип е на бензин винаги свети оранжевия индикатор за бензин). Газ има 15тина литра. Ако някой знае какъв може да ми е проблема може да сподели мнението си ще съм му благодарен.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 118
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: Аксаково
Пол: Мъж
Кара: 325 TDS , Nissan primera 4x4
Мечтае да кара: GTR
Детайли за колата: комби,М пакет

Re: Проблем с газов инжекцион

Мнение от ТРСТ » 30 Ное 2013, 20:56

Не зная какъв е точно проблема,мога само да предполагам.
Ниско налягане на газта ,породено от запушени газови филтри,а може да иска настройка инжекциона.
Все пак,първо смени филтрите,ако не си го правил скоро!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 582
Регистриран на: 27.05.2008
Местоположение: Пазарджик/Пловдив
Кара: E36 Coupe & E46 Coupe

Re: Проблем с газов инжекцион

Мнение от djkita » 30 Ное 2013, 21:00

Запушени филтри или проблем с ключа ( копчетата, които са ти вътре за инжекциона ). Ако някой кабел да се е прецакал и да идват от там проблемите.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 8.11.2009
Местоположение: ВЛАДАЯ
Пол: Мъж
Кара: Е36-316i
Мечтае да кара: ПАК 320i

Re: Проблем с газов инжекцион

Мнение от pepibmw » 30 Ное 2013, 21:26

Колега от газта е.Така се получава когато е повече бутана.Той държи по-ниско налягане и по-трудно се изпарява

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 130
Регистриран на: 22.01.2010
Пол: Мъж
Кара: с 200 и пак е малко
Мечтае да кара: драгстерите да плачат

Re: Проблем с газов инжекцион

Мнение от NORX » 01 Дек 2013, 20:18

Колеги днес установих, че при неколкократната смяна на акумулатора ми в последните дни, кабелните обувки на газовото, които са вързани към + и - на акумулатора бяха доста хлабави и когато ги замервам с мултицет при раздвижване на кабелчето дава различни показания вариращи от 0 до 12.43 волта. Подмених кабелните обувки с нови , стегнах ги хубави и при повторно измерване стойността си оставаше стабилна ( 12.43 волта). Сега когато запалих колата , тя достигна до температурата си, отвори клапана, форсирах до 2000 оборота и след няколко секунди (колкото и преди си бяха) обърна на на газ и след това веднага на бензин и подаде звуков и светлинен сигнал за свършила газ. Както казах съм сигурен, че в бутилката има газ , но въпреки това заредих още 10 литра газ, но отново се повтори същото. На няколко пъти долових мирис на газ , но предполагам , че е от зареждането.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 111
Регистриран на: 15.12.2007
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: 320d 136hp.01"
Мечтае да кара: E60 535D

Re: Проблем с газов инжекцион

Мнение от 4oki » 02 Дек 2013, 10:58

Най вероятно колега изпарителя не държи налягане,поне при мен беше това.Успех

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 118
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: Аксаково
Пол: Мъж
Кара: 325 TDS , Nissan primera 4x4
Мечтае да кара: GTR
Детайли за колата: комби,М пакет

Re: Проблем с газов инжекцион

Мнение от ТРСТ » 02 Дек 2013, 12:34

NORX написа:Колеги днес установих, че при неколкократната смяна на акумулатора ми в последните дни, кабелните обувки на газовото, които са вързани към + и - на акумулатора бяха доста хлабави и когато ги замервам с мултицет при раздвижване на кабелчето дава различни показания вариращи от 0 до 12.43 волта. Подмених кабелните обувки с нови , стегнах ги хубави и при повторно измерване стойността си оставаше стабилна ( 12.43 волта). Сега когато запалих колата , тя достигна до температурата си, отвори клапана, форсирах до 2000 оборота и след няколко секунди (колкото и преди си бяха) обърна на на газ и след това веднага на бензин и подаде звуков и светлинен сигнал за свършила газ. Както казах съм сигурен, че в бутилката има газ , но въпреки това заредих още 10 литра газ, но отново се повтори същото. На няколко пъти долових мирис на газ , но предполагам , че е от зареждането.

Колега,досега трябваше поне да си провериш филтрите. Няма да ти коства усилие,време и пари. За 15000 вероятно е събрал много графит в този на изпаритела. При мен се е случвало за 1400 км за задръсти и входящата в изпаритела тръба на ок.5-6 см. Абсолютно същите симптоми. При пълна бутилка ,работи само на бензин.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 338
Регистриран на: 22.06.2009
Местоположение: Пазарджик
Кара: Ford Fiesta 1.25i
Мечтае да кара: A6 2.5 TDI

Re: Проблем с газов инжекцион

Мнение от totopz » 02 Дек 2013, 16:18

Както обясняваш ми се струва, че газовият ти инжекцион е Тамона. За 20 - 25 лв. се пордават кабели в продавалника. Ако имаш лаптоп и не си с Windows 8, купи си един кабел, софтуера за диагноста го има на сайта на производителя и ще разбереш какво се случва с колата ти.
Другата възможност е да отидеш на газаджия и той да ти каже какво не ти е на ред. Но покупката на кабел се отплаща във времето.

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook