проблем помагайте

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 129
Регистриран на: 17.01.2006

проблем помагайте

Мнение от KIRO » 27 Юни 2006, 23:30

като запаля колата и след извено време започва да тресе двигателя и се мъчи да ли да загасне или не и в момента които дам газ се тъкне и прекъсва

Потребител
Аватар
Мнения: 38
Регистриран на: 26.06.2006
Местоположение: София

:(

Мнение от BatRambo » 27 Юни 2006, 23:46

Отивай на диагностика и не се замисляй... може да са свещи, може да са кабели, а в най- кофти случай..може да са бобини.... а може като при мен, най- добриа вариант... вода при кабелите и свещите и единя цилиндър като загрее колата спираше почти да работи.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 697
Регистриран на: 28.01.2006
Местоположение: София

Мнение от Exy » 28 Юни 2006, 3:06

Имах подобен проблем (както вероятно и голяма част другите с Е36). При мен се оказа че изцяло е паднал по пътя маркуча от моторчето за празен ход до инжекциона. Влизаше много въздух тъй като не минаваше през моторчето, което го регулира и сместа обеднява и мотора се клатеше много здраво, вдига сваля вдига сваля обороти и след малко гасне. Като дам газ леко се задавя и гасне а като подам повече вдига обороти страшно бързо вместо да ги фиксира постоянни. До колкото знам този проблем се получава много често и при замърсено или развалено моторче за празен ход. Може да провериш въпросните маркучи и да накиснеш моторчето за една вечер в бензин. Ако само е замърсено това върши работа.
Значи след кутията с въздушния филтър има дебитомер и от него излиза един дебел оребрен маркуч, който влиза в дроселовата клапа. От този дебелия излиза един тънък. Този тънкия отива във въпросното моторче, то лесно се сваля (поне при мен). Надявам се да съм бил полезен :)
We love you Ronnie!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 129
Регистриран на: 17.01.2006

Мнение от KIRO » 28 Юни 2006, 23:04

но като мине 3000 оборота се оправя

Потребител
Аватар
Мнения: 38
Регистриран на: 26.06.2006
Местоположение: София

Мнение от BatRambo » 30 Юни 2006, 0:31

KIRO написа:но като мине 3000 оборота се оправя


Споменах ти за моя проблем и водата при кабела на 3ти цилиндър, точно така правеше особено след като загрее. Значи на студен двигател искрата за възпламеняване на горивото е по голяма и въпреки водата при 3ти цилиндър колата нямаше проблеми, но след като загрее искрата намалява и вместо да минава към свещта тя се лута по корпуса на двигателя и при ниски обороти като дадеш рязко газ почва да дави, а особено като включи перката на вентилатора се усещаше най- добре, че колата бачка на 3 цилиндъра. Няколко дена се видях в приключения и много ме беше яд когато на светофара ме дърпаха трабантчета и ладички, но след една диагностика всичко излезе наяве :) успех ти позелаван и дано не е нещо сериозно или скъпо :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1002
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е46 sedan

Мнение от furnata » 03 Юли 2006, 8:51

KIRO написа:но като мине 3000 оборота се оправя


Я си виж датчика на вала :idea: :idea: ;)
НЕВОЛЯТА УЧИ........


ИзображениеИзображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 129
Регистриран на: 17.01.2006

Мнение от KIRO » 03 Юли 2006, 19:43

batRambo маи ще излезеш прав но май ще го оправя с новите кабели . кажи на какви се спря ти

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 117
Регистриран на: 5.05.2006
Местоположение: Svishtov

Мнение от ioshev.al » 04 Юли 2006, 13:34

примен има6е подобен проблем излезе ламбда сонда

Потребител
Аватар
Мнения: 38
Регистриран на: 26.06.2006
Местоположение: София

Мнение от BatRambo » 05 Юли 2006, 20:59

KIRO написа:batRambo маи ще излезеш прав но май ще го оправя с новите кабели . кажи на какви се спря ти


Не съм си купувал, нали ти казах,че се съмнявах между кабели, свещи и бобина, но в крайна сметка беше само водичка при свещите ...и така минах само с продухване на водата :)

Желая ти успех

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook