Проблем с палене ?!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
- Tsureto
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 641
- Регистриран на: 30.07.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535i
- Мечтае да кара: BMW M6 F13
Проблем с палене ?!
Имам два проблема,като втория ми се струва по сериозен.Първият е: Всяка сутрин,подгрявам,чакам свещите да угаснат и паля,но се чува само едно "цък" и не върти.Връщам ключа,паля веднага и вече си пали нормално.След това палене,този проблем изчезва,занапред през деня.Вторият проблем: От време на време като паля върти много,даже акумулатора почва да се изтощава и пали,но отзад искарва огромен бял пушек.Рядко се случва това,но се случва.Иначе си пали и нормално,без въртене,без проблеми...Накакви идеи ?! 

Who needs antidepressants when you can drive an BMW.
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Проблем с палене ?!
По вторият ти въпрос относно продължителното въртене - горивната система засмуква въздух от някъде.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- krasi2bmw
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 617
- Регистриран на: 10.11.2010
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 325 dizel
Re: Проблем с палене ?!
stony1 написа:По вторият ти въпрос относно продължителното въртене - горивната система засмуква въздух от някъде.
+1


- Tsureto
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 641
- Регистриран на: 30.07.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535i
- Мечтае да кара: BMW M6 F13
Re: Проблем с палене ?!
А вариянта изгоряла свещ ?!
Who needs antidepressants when you can drive an BMW.
- krasi2bmw
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 617
- Регистриран на: 10.11.2010
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 325 dizel
Re: Проблем с палене ?!
Евентуално - да , буксата е при блока , но може да не ти покаже коректно , за това е най добре да ги извадиш една по една и да ги пробваш на плюсаCvetun написа:А вариянта изгоряла свещ ?!
- Tsureto
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 641
- Регистриран на: 30.07.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535i
- Мечтае да кара: BMW M6 F13
Re: Проблем с палене ?!
Значи да прегледам маркучите по горивната система и да видя свещите.Тва са вариянтите за сега...
Who needs antidepressants when you can drive an BMW.
- chino///M
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 118
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E34
- Детайли за колата: Комбинезон
Re: Проблем с палене ?!
Относно първия проблем, може да са две неща: 1.включвателч на стартера(намира се върху него, не много голям цилиндричен), 2. с годините пластинките на ключа за запалване прегарят и не дават хубаво на контакт(при мен това беше проблема) слага се едно реленце да не минава напрежението през ключа.
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Проблем с палене ?!
chino///M написа:Относно първия проблем, може да са две неща: 1.включвателч на стартера(намира се върху него, не много голям цилиндричен), 2. с годините пластинките на ключа за запалване прегарят и не дават хубаво на контакт(при мен това беше проблема) слага се едно реленце да не минава напрежението през ключа.
Щом се чува "цък" значи шалтера включва. Трябва да се проверят контактните пластини в него, четките и колектора на стартера, масата на двигателя, кабелните обувки на проводниците към шалтера. Може бендикса да не може да зацепи от износена втулка.
По отношение на смученето на въздух- като начало може да се види дали има мехурчета в прозрачният маркуч, ако има може да се сложи един горивоустойчив възвратен клапан, след горивният филтър- знам, че това не се възприема добре от някои колеги, защото не е оргинално решение на BMW, но е най-бързия и евтин начин за решаване на проблема.
- krasi2bmw
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 617
- Регистриран на: 10.11.2010
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 325 dizel
Re: Проблем с палене ?!
zvetiko написа:chino///M написа:Относно първия проблем, може да са две неща: 1.включвателч на стартера(намира се върху него, не много голям цилиндричен), 2. с годините пластинките на ключа за запалване прегарят и не дават хубаво на контакт(при мен това беше проблема) слага се едно реленце да не минава напрежението през ключа.
Щом се чува "цък" значи шалтера включва. Трябва да се проверят контактните пластини в него, четките и колектора на стартера, масата на двигателя, кабелните обувки на проводниците към шалтера. Може бендикса да не може да зацепи от износена втулка.
По отношение на смученето на въздух- като начало може да се види дали има мехурчета в прозрачният маркуч, ако има може да се сложи един горивоустойчив възвратен клапан, след горивният филтър- знам, че това не се възприема добре от някои колеги, защото не е оргинално решение на BMW, но е най-бързия и евтин начин за решаване на проблема.
Пробвах сьс филтьр , ефекта е нулев - докато не се установи от кьде смуче вьздух няма смисьл да си реже маркуча , и пьрво си замери свещите и провери маркучите - ако има прецакан ще е изцапана дюзата с нафта

9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани