Гофре
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
30 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Гофре
Днес докато си махах отоплението на дросела на м50б25 забелязах, че ми е скъсано гофрето (между дебитомера и колектора). Искам да го заменя с такъв тип тръба - http://www.mishimoto.com/bmw-e36-325-32 ... 92-99.html (смисъл гладка отвътре). Някои знае ли някой български сайт от който мога да си поръчам? 

Re: Гофре
Price: $120.00 

[00:00:25] Boris Dimitrov каза: мое мнение е че голфа е много по бърза и мощна кола от бмв
http://i47.photobucket.com/albums/f169/ ... jtte3o.gif
http://i47.photobucket.com/albums/f169/ ... jtte3o.gif
- krasi2bmw
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 617
- Регистриран на: 10.11.2010
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 325 dizel
Re: Гофре
mitaka21 написа:Днес докато си махах отоплението на дросела на м50б25 забелязах, че ми е скъсано гофрето (между дебитомера и колектора). Искам да го заменя с такъв тип тръба - http://www.mishimoto.com/bmw-e36-325-32 ... 92-99.html (смисъл гладка отвътре). Някои знае ли някой български сайт от който мога да си поръчам?
Привет току що гледах с тьрсачката излизат само ebay и още един саит bimersport явно ще купуваш от тях , само че имай на в предвит че всичко минава през митницата и вече облагат с даньк сумата на това което купуваш + шипинга и всичко ти излиза през носа . Дьржавата ни е страхотна

Re: Гофре
Другия вариант е да си го направи сам за 5 лв както направих аз 

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
[00:00:25] Boris Dimitrov каза: мое мнение е че голфа е много по бърза и мощна кола от бмв
http://i47.photobucket.com/albums/f169/ ... jtte3o.gif
http://i47.photobucket.com/albums/f169/ ... jtte3o.gif
Re: Гофре
То това ще ми излезе златно... Гледах на колегата "MICH_" и на колегата "славянко", при тях е саморъчно направено, и мисля и аз така да направя. Доколкото знам те са взели един силиконов маркуч и са направили щуцер при стругар само за маркуча за празния ход. Другия маркуч са го оставили да си виси. Мисля и аз така да направя ама тоя другия маркуч се чудя какво да го правя, дали и аз да го оставя да се вее или? 

- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: Гофре
Залепи го с каноколит
,ще останеш доволен за тия 2лв.Аз така направих и не е мръднал вече шаст месеца
.Стига да не е пред разпадане..


БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
Re: Гофре
За него и аз имах колебания нека по-запознатите да кажат дали е добре така пуснат надолу да виси
Не мога да преценя дали има разлика понеже постоянно барам нещо по колата и не знам точно от кое почна да гори повече и от кое ми се развали празния ход та голфаджиите си мислят ,че имам рошави валове
глава портвах лек маховик аир интеикове маркучи сменям това в рамките на месец върви разбери къде е проблема
Огледах да не дърпа въздух от някъде и не видях .. тоя празен ход защо така се прецака ..



[00:00:25] Boris Dimitrov каза: мое мнение е че голфа е много по бърза и мощна кола от бмв
http://i47.photobucket.com/albums/f169/ ... jtte3o.gif
http://i47.photobucket.com/albums/f169/ ... jtte3o.gif
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Гофре
Най-доброто решение си е от дилъра, смених мойто като взех колата преди 6 години и все още е перфектно. Вярно не е 5лв, но си струва парите. Ама да сложиш някъв изрязан градинарски маркуч и всеки път като си отвориш капака моторното да прилича на пернишки голф 

Re: Гофре
Аз искам да го сменя с гладко такова за да може въздуха да минава по свободно. Сега ще взема размерите на отворите на дебитомера и дросела и ще поръчам маркуч и ще го направя да видим какво ще стане. 

Re: Гофре
Като цяло се търси перформанс с тази маниполация а не да закърпим положението с каквото можем
(гофрето си го махнах и си е съвсем здраво и читаво ) Ето как изглеждат според теб пернишките голфове
За теб и най-доброто решение може и да е да си караш ис-ката на газчица и на климатик с 20 ама това не значи ,че това е и най-доброто решение за всеки нас 



Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
[00:00:25] Boris Dimitrov каза: мое мнение е че голфа е много по бърза и мощна кола от бмв
http://i47.photobucket.com/albums/f169/ ... jtte3o.gif
http://i47.photobucket.com/albums/f169/ ... jtte3o.gif
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Гофре
Това, което искате да постигнете няма да стане със замяна на гофрираният маркуч с тръба. Основното съпротивление се създава от дроселовата клапа, затова при някои двигатели на BMW е премахната и е въведена системата Valvetronic.
Също така не разбирам какво очаквате да се случи когато се премахне отоплението на дроселовата клапа- имаше някакво обяснение, че така въздуха не се подгрявал и ставал по-богат на кислородни молекули. Дори случайно да се постигне това, имайки в предвид, че се случва след масметъра, резултата ще е обедняване на горивната смес.
Също така не разбирам какво очаквате да се случи когато се премахне отоплението на дроселовата клапа- имаше някакво обяснение, че така въздуха не се подгрявал и ставал по-богат на кислородни молекули. Дори случайно да се постигне това, имайки в предвид, че се случва след масметъра, резултата ще е обедняване на горивната смес.

- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Гофре
MICH__ написа:Като цяло се търси перформанс с тази маниполация а не да закърпим положението с каквото можем(гофрето си го махнах и си е съвсем здраво и читаво ) Ето как изглеждат според теб пернишките голфове
За теб и най-доброто решение може и да е да си караш ис-ката на газчица и на климатик с 20 ама това не значи ,че това е и най-доброто решение за всеки нас
Такъв прЕформанс както вика един корифей ще видиш само от тоя маркуч, който се намира след дебитомера, че направо колата ще си изяжда гумите като я погледнеш.
Мислете ги малко нещата, после "тунинговайте" и давайте акъл

Re: Гофре
Ако съм слушал такива като тебе щях да си я карам още с м40то
http://vbox7.com/play:fda16a8961
http://vbox7.com/play:78d64dd0a2
а дали модовете са безмислени се вижда ясно от клиповете

http://vbox7.com/play:fda16a8961
http://vbox7.com/play:78d64dd0a2
а дали модовете са безмислени се вижда ясно от клиповете

[00:00:25] Boris Dimitrov каза: мое мнение е че голфа е много по бърза и мощна кола от бмв
http://i47.photobucket.com/albums/f169/ ... jtte3o.gif
http://i47.photobucket.com/albums/f169/ ... jtte3o.gif
Re: Гофре
Относно модовете - аз съм казал, след като направя всичко по двигатела което съм решил ще я кача на дино да видим какво ще излезе.
И още нещо към колегата b00st - според мен щом го произвеждат хората този маркуч който изглежда като "градинарски маркуч" (според теб) и струва 120$ значи има някакъв ефект от него.
А и на колегата MICH_ това далеч не му е единствения мод на двигатела. Това си е лично мое мнение де. 
А относно маркуча ударих на камък - измерих отворите на дросела и дебитомера и излязоха 74/80(+- 1мм) обаче такова 90 градусово редуциращо коляно няма никъде или поне аз не намерих...



А относно маркуча ударих на камък - измерих отворите на дросела и дебитомера и излязоха 74/80(+- 1мм) обаче такова 90 градусово редуциращо коляно няма никъде или поне аз не намерих...

Последна промяна mitaka21 на 23 Юни 2013, 13:06, променена общо 1 път
- Vanqu1sh
- ентусиаст
-
- Мнения: 821
- Регистриран на: 16.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
- Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH
Re: Гофре
zvetiko написа:Това, което искате да постигнете няма да стане със замяна на гофрираният маркуч с тръба. Основното съпротивление се създава от дроселовата клапа, затова при някои двигатели на BMW е премахната и е въведена системата Valvetronic.
Също така не разбирам какво очаквате да се случи когато се премахне отоплението на дроселовата клапа- имаше някакво обяснение, че така въздуха не се подгрявал и ставал по-богат на кислородни молекули. Дори случайно да се постигне това, имайки в предвид, че се случва след масметъра, резултата ще е обедняване на горивната смес.
Тоя подгрев не е ли само за температури под 0 през зимата. Като се е преебал тоя датчика и нон стоп вкарва жега що да не се изолира дросела?
30 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани