Въпрос за смяна на съединителя на 318IS М44
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
- insane_v
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 419
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: VW T-Roc Sport 2.0 TFSI
- Мечтае да кара: Всичко що започва с М
Въпрос за смяна на съединителя на 318IS М44
Здравейте, колеги
Доста рових из форума, но не намерих точно това, което търсех, затова пускам нова тема.
Проблема ми е, че понякога (но не винаги
) се чува тракане в съединителя на празен ход. Като натисна съединителя тракането изчезва. При гасене също изтраква. Освен това колата тресе силно на ниски обороти. Сигурен съм, че пак е от маховика. Вече веднъж го сменях, но ефекта беше краткотраен
След няколко месеца пак се разтрака и разтресе. Освен това и съединителя ми вече отделя доста високо, и предполагам че и той е за смяна макар че е на 22-23 000 км.
Решил съм вече, че ще сменям маховика заедно със целия комлект съединител, притискател и лагер, но този път искам да сложа обикновен едномасов маховик. Четох и за вариантите за улекотен маховик, но не искам да "каращисвам" толкова много съединителя, а и лятото ще сменям колата и не ми се наливат повече пари за тунинг, който купувачите вероятно няма да оценят
та си мислех просто да сменя целия комплект с някакъв едномасов. Иска ми се да е колкото се може по лек, но да си е оригинален и да пасне без никакви допълнителни модификации, без да пипам стартера или нещо друго.
Кажете какъв съединител да търся? От това което четох из форума, май най-добре ще е да търся пълен комплект от М40Б18. Ако някой има по-добра идея нека сподели

Проблема ми е, че понякога (но не винаги


Решил съм вече, че ще сменям маховика заедно със целия комлект съединител, притискател и лагер, но този път искам да сложа обикновен едномасов маховик. Четох и за вариантите за улекотен маховик, но не искам да "каращисвам" толкова много съединителя, а и лятото ще сменям колата и не ми се наливат повече пари за тунинг, който купувачите вероятно няма да оценят

Кажете какъв съединител да търся? От това което четох из форума, май най-добре ще е да търся пълен комплект от М40Б18. Ако някой има по-добра идея нека сподели

- bavaretca_tns
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 140
- Регистриран на: 14.04.2008
- Местоположение: plovdiv
- Пол: Мъж
- Кара: Основно на запад и по писти.
Re: Въпрос за смяна на съединителя на 318IS М44
колега това с дрънченето идва наи вероятно от коксоавия лагер като свалиш скоросната кутия виж как са нещата и ако веродото е за смяна ти препоручвам даго наковеш защото новите съединители ги правят да издържат не повече от 20 000 км. и смяна, а за лагера нов.Ако е утишал и притескателя ако можеш си намери на люк, макар че ще ти е трудно защото съм чул че саги спряли от производство.
- biser_316
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 128
- Регистриран на: 27.07.2012
- Местоположение: грЕлинПелин
- Пол: Мъж
- Кара: 316 компакт
Re: Въпрос за смяна на съединителя на 318IS М44
аз също сам luk и сам доволен 

- insane_v
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 419
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: VW T-Roc Sport 2.0 TFSI
- Мечтае да кара: Всичко що започва с М
Re: Въпрос за смяна на съединителя на 318IS М44
Аз и сега карам с ЛУК (уж оригинален, със щампи, купен от доверен магазин), но не съм доволен. Смених целия комплект веднага като взех колата защото от кеф буквално и запалих съединителя и се наложи да го сменям целия. Като го отворих видях че и маховика е син, но не го смених и не след дълго се разтрака. Тогава смених и маховика и кутията, че лагера на първичния вал като по чудо не се беше пръснал на парчета
Добре че предвидливо си бях купил и кутия за всеки случай, да не свалям пак ако се окаже, че тракането е от нея. Още тогава майстора ми каза, че съединителя вече е значително износен, а беше само на 8-9 000 км а лагера на съединителя ВЕЧЕ беше заминал
С маховика и кутията ми подариха и лагер, който изглеждаше отличен та смених и него. След още около 2 000 км и тоя лагер започна да вие и отново се наложи да влизам в сервиз да свалям ск. кутия, за да сменя пак шибания лагер
Смених го и след още няколко хил. км и новия маховик (2ра ръка) се разтрака и сега за пореден път се налага да свалям скоростната кутия, за да го сменя пак. Та след всичките тия пари хвърлени на вятъра ми писна и вече не искам да чувам за двумасови маховици 2ра ръка. Искам да си взема обикновен и по възможност по-лек маховик 2ра ръка, да си купя нов комплект съединител и да не хвърлям повече пари по съединителя.
Малко се отпуснах в обясненията, но искам да предпазя другите, които ще го прочетат да не повтарят моите грешки, че едно сваляне на кутия върви 150 лв по сервизите
Моя съвет е ако се наложи смяна на маховик директно да се минава на едномасов вариант, че шанса да попаднеш на читав двумасов е минимален 



Малко се отпуснах в обясненията, но искам да предпазя другите, които ще го прочетат да не повтарят моите грешки, че едно сваляне на кутия върви 150 лв по сервизите


- plradev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2377
- Регистриран на: 10.04.2008
- Местоположение: СА
- Кара: м си...
Re: Въпрос за смяна на съединителя на 318IS М44
Най лесния начин е да си купиш един бездемпферен маховик от М43 или М42 за 20-30 лв ,садиш му новия комплект съединител и реално не модифицираш нищо. Размера на съединитела се запазва на 215мм, стартера си остава същия,теглото на едномасоеия маховик е по-малко с около 2кг ,но комплекта съединител е малко по-тежък ,така че общо взето всичко си остава 1:1,без да се притесняваш дали ще стане или не .
Успех
Успех


Re: Въпрос за смяна на съединителя на 318IS М44
insane_v написа: Доста рових из, май най-добре ще е да търся пълен комплект от М40Б18. Ако някой има по-добра идея нека сподели
маховик и съединитеп от м20.има тема за това.
- insane_v
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 419
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: VW T-Roc Sport 2.0 TFSI
- Мечтае да кара: Всичко що започва с М
Re: Въпрос за смяна на съединителя на 318IS М44
plradev написа:Най лесния начин е да си купиш един бездемпферен маховик от М43 или М42 за 20-30 лв ,садиш му новия комплект съединител и реално не модифицираш нищо. Размера на съединитела се запазва на 215мм, стартера си остава същия,теглото на едномасоеия маховик е по-малко с около 2кг ,но комплекта съединител е малко по-тежък ,така че общо взето всичко си остава 1:1,без да се притесняваш дали ще стане или не .
Успех
Благодаря

При този вариант ще има ли някаква разлика във височината на целия комплект и ще трябва ли да сменям лагера или мога да си оставя моя (че е почти нов)?
- biser_316
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 128
- Регистриран на: 27.07.2012
- Местоположение: грЕлинПелин
- Пол: Мъж
- Кара: 316 компакт
Re: Въпрос за смяна на съединителя на 318IS М44
всичко е 1 към1 може да си сложиш твоя лагер. 

Re: Въпрос за смяна на съединителя на 318IS М44
здр колеги, за да не отварям нова тема искам да попитам тук и аз за моята 325 тдс-ка 98г м51 откако е в мен не съм сменял съединител, а колата почна да тресе на полусъединител на студен мотор не ,а след по-продължително каране , но има моменти в които не тресе, а като дам газ потегля , та въпроса е ако е от съединителя какво друго да си купя и да сменя , че като чета едно сваляне 150 кинта и за труд ... една нова кола направо
Благодаря предварително
Благодаря предварително
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Въпрос за смяна на съединителя на 318IS М44
Къде ги тия ТДС-и по 150-200лв?
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Re: Въпрос за смяна на съединителя на 318IS М44
~Мишо~ написа:Къде ги тия ТДС-и по 150-200лв?
Повече ли е

- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Въпрос за смяна на съединителя на 318IS М44
thehunter написа:~Мишо~ написа:Къде ги тия ТДС-и по 150-200лв?
Повече ли е?
Кога да дойда да взема твоя за 200?
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Re: Въпрос за смяна на съединителя на 318IS М44
~Мишо~ написа:thehunter написа:~Мишо~ написа:Къде ги тия ТДС-и по 150-200лв?
Повече ли е?
Кога да дойда да взема твоя за 200?

13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани