Работен режим на бензинова помпа е36м40 - ГИ
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- santo3
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 84
- Регистриран на: 17.06.2012
- Местоположение: София
- Кара: е46 м43
Работен режим на бензинова помпа е36м40 - ГИ
Здравейте колеги,
Имам следният проблем:
Когато колата е загряла и я угася след това трудно пали.
Свалих помпата и включих буксите, като е извадена и я пуснах да видя как се включва. Оказа се, че при контакт тя не върти. Започва да работи единствено като въртя двигателя да запали. Четох някъде, че трябвало датчика на коляновия вал да започне да отчита въртене за да се задейства и помпата, дали е така?
Реших да проверя бушона, здрав е естествено, нали помпата си работи. Размених релето на помпата с друго, тъй като същото реле е и за клаксона, за да видя дали има разлика, но положението е същото, помпата започва да работи и се чува само при завъртане на ключа за да запали колата, при контакт няма реакция.
Възможно ли е газаджийте да са направили някаква промяна така, че помпата да не се включва при контакт, а само при въртене да запали.
За да не иска да ми запали колата понякога, като вариант е просто понякога помпата да не иска да върти и да е тръгнала да си ходи. Помпата си е оригиналната на Geber
Съмнявам се проблема да е от газовата, защото колата винаги пали първо на бензин и след това сама си превключва на газ. Въпреки, че когато е топла може да става нещо в превключването.
Както и да е,
Въпросът ми е дали принципа на работа на помпата е такъв или е променен от газаджиите. Струва ми се, че съм я чувал помпата само при контакт, веднъж на един канал трябваше да гледаме нещо по гърнето и тя започна да жужи на контакт и след това запали и двигателя.
Имам следният проблем:
Когато колата е загряла и я угася след това трудно пали.
Свалих помпата и включих буксите, като е извадена и я пуснах да видя как се включва. Оказа се, че при контакт тя не върти. Започва да работи единствено като въртя двигателя да запали. Четох някъде, че трябвало датчика на коляновия вал да започне да отчита въртене за да се задейства и помпата, дали е така?
Реших да проверя бушона, здрав е естествено, нали помпата си работи. Размених релето на помпата с друго, тъй като същото реле е и за клаксона, за да видя дали има разлика, но положението е същото, помпата започва да работи и се чува само при завъртане на ключа за да запали колата, при контакт няма реакция.

Възможно ли е газаджийте да са направили някаква промяна така, че помпата да не се включва при контакт, а само при въртене да запали.
За да не иска да ми запали колата понякога, като вариант е просто понякога помпата да не иска да върти и да е тръгнала да си ходи. Помпата си е оригиналната на Geber
Съмнявам се проблема да е от газовата, защото колата винаги пали първо на бензин и след това сама си превключва на газ. Въпреки, че когато е топла може да става нещо в превключването.
Както и да е,
Въпросът ми е дали принципа на работа на помпата е такъв или е променен от газаджиите. Струва ми се, че съм я чувал помпата само при контакт, веднъж на един канал трябваше да гледаме нещо по гърнето и тя започна да жужи на контакт и след това запали и двигателя.

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Jang1r
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 508
- Регистриран на: 9.07.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: го на ножки
- Мечтае да кара: на 50ст бензина.
Re: Работен режим на бензинова помпа е36м40 - ГИ
На контакт като дадеш цъква за части от секундата ако се наложи да вдигне налягане или е засмукала въздух и спира.Не знам кой те е излъгал,че трябва да работи постоянно когато колата е на контакт и не работи 

BMW e36 318TDS Touring
BMW e36 318iS Sedan with m52b25-SOLD
Opel Vectra B X16XEL
BMW e36 318iS Sedan with m52b25-SOLD
Opel Vectra B X16XEL
- santo3
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 84
- Регистриран на: 17.06.2012
- Местоположение: София
- Кара: е46 м43
Re: Работен режим на бензинова помпа е36м40 - ГИ
Jang1r написа:На контакт като дадеш цъква за части от секундата ако се наложи да вдигне налягане или е засмукала въздух и спира.Не знам кой те е излъгал,че трябва да работи постоянно когато колата е на контакт и не работи
Да точно това имам предвид, дали като дам на контакт не трябва да цъкне за малко? Защото моята на контакт като дам ама въобще не се обажда. Започва да си върти само като завъртя стартера, да паля двигателя.


- Biogame
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 17.04.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d ; E46 330ci convertible
- Мечтае да кара: Всичко що е BMW
- Детайли за колата: E61 3.0d ++
E46 3.0i ++
Re: Работен режим на бензинова помпа е36м40 - ГИ
santo3 написа:Jang1r написа:На контакт като дадеш цъква за части от секундата ако се наложи да вдигне налягане или е засмукала въздух и спира.Не знам кой те е излъгал,че трябва да работи постоянно когато колата е на контакт и не работи
Да точно това имам предвид, дали като дам на контакт не трябва да цъкне за малко? Защото моята на контакт като дам ама въобще не се обажда. Започва да си върти само като завъртя стартера, да паля двигателя.![]()
Щом не се обажда на контакт значи си има необходимото налягане и започва да върти вече като запалиш двигателя за да подава необходимото количество бензин.



- santo3
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 84
- Регистриран на: 17.06.2012
- Местоположение: София
- Кара: е46 м43
Re: Работен режим на бензинова помпа е36м40 - ГИ
[/quote]
Щом не се обажда на контакт значи си има необходимото налягане и започва да върти вече като запалиш двигателя за да подава необходимото количество бензин.[/quote]
Да, това ми звучи като логично обяснение.
Остава тогава в случаите, в които не ми запалва колата или помпата да не подкарва или релето, което се оказа, че е No 1 да не тръгва. Аз съм проверил по погрешка No 3/което е за горивни помпи при дизела/.
Щом не се обажда на контакт значи си има необходимото налягане и започва да върти вече като запалиш двигателя за да подава необходимото количество бензин.[/quote]
Да, това ми звучи като логично обяснение.
Остава тогава в случаите, в които не ми запалва колата или помпата да не подкарва или релето, което се оказа, че е No 1 да не тръгва. Аз съм проверил по погрешка No 3/което е за горивни помпи при дизела/.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- santo3
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 84
- Регистриран на: 17.06.2012
- Местоположение: София
- Кара: е46 м43
Re: Работен режим на бензинова помпа е36м40 - ГИ
Колеги оказа се, че помпата започва да работи само при въртене на стартер. Потвърдено от майстор т.е. черпи информация от датчика на коляновия вал за да подаде гориво.
За ключ
За ключ
- Jang1r
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 508
- Регистриран на: 9.07.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: го на ножки
- Мечтае да кара: на 50ст бензина.
Re: Работен режим на бензинова помпа е36м40 - ГИ
Нали това ти писахме по-горе
Ако не гълта въздух от някъде не би трябвало да я чуеш 


BMW e36 318TDS Touring
BMW e36 318iS Sedan with m52b25-SOLD
Opel Vectra B X16XEL
BMW e36 318iS Sedan with m52b25-SOLD
Opel Vectra B X16XEL
- santo3
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 84
- Регистриран на: 17.06.2012
- Местоположение: София
- Кара: е46 м43
Re: Работен режим на бензинова помпа е36м40 - ГИ
Jang1r написа:Нали това ти писахме по-гореАко не гълта въздух от някъде не би трябвало да я чуеш
Да



8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани