Перманентно изключване (премахване) на ASC

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 123
Регистриран на: 11.07.2009
Кара: ше 520i, 325tds, 323i; сега 528i
Мечтае да кара: E46 М3CSL

Перманентно изключване (премахване) на ASC

Мнение от 5ър » 30 Ное 2012, 17:27

Колеги, много се извинявам, ако има такива теми. Уж търсих...

Искам перманентно да си изключа ASC-то (но да запазя ABS, така че няма да е с бушона).

Забелязах, че влиза някакво кабелче в букса на втория дросел (този на ASC-то). Предполагам, ако го извадя и ще остане спряно.

Някой пробвал ли е? И дали записва някакви грешки?
Последна промяна 5ър на 03 Май 2013, 12:52, променена общо 1 път
Still Speedin

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Постоянно изключване на ASC

Мнение от zvetiko » 30 Ное 2012, 18:13

Няма начин да не запише грешка- и дано да е само това. Най-добре когато го правиш до теб да има човек с интерфейс за диагностика. ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 79
Регистриран на: 11.09.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Постоянно изключване на ASC

Мнение от quentin » 30 Ное 2012, 18:45

Можеш да се обърнеш към колегата от форума NAPSTERS по въпроса.
Аз имах драми с блока за управление на АСЦ и АБС, ходих при него и го "излекува". :mhihi:
Ако не става с газ, пробвай с повече газ...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 123
Регистриран на: 11.07.2009
Кара: ше 520i, 325tds, 323i; сега 528i
Мечтае да кара: E46 М3CSL

Re: Постоянно изключване на ASC

Мнение от 5ър » 30 Ное 2012, 19:00

Аз не че имам проблеми, но ми писва постоянно да го натискам това копче. И другия момент е неприятен, като решиш да подадеш някъде, а си забравил да го спреш.

zvetiko, така и ще направя. Имам познат с диагностика. Ще извадя буксата, ще покарам малко и после на компа да видим.

Идеята ми беше дали вече някой не го е пробвал и да знае... както се казва на готово да ми каже :) .
Still Speedin

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 79
Регистриран на: 11.09.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Постоянно изключване на ASC

Мнение от quentin » 30 Ное 2012, 21:48

Ще е добре ако споделиш, това е интересен въпрос за всички с АСЦ... :mhihi:
Ако не става с газ, пробвай с повече газ...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 123
Регистриран на: 11.07.2009
Кара: ше 520i, 325tds, 323i; сега 528i
Мечтае да кара: E46 М3CSL

Re: Перманентно изключване (премахване) на ASC

Мнение от 5ър » 03 Май 2013, 12:55

Има няколко варианта, които изнамерих в интернет. Тези дни аз лично ще използвам единия. Ще структурирам информацията, която съм намерил, заедно с резултатите от варианта, който аз ще пробвам и ще обновя първия пост с инфото и снимки.
Still Speedin

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 119
Регистриран на: 12.01.2011
Местоположение: Добрич/Варна
Пол: Мъж
Кара: e36 320 coupe
Мечтае да кара: Lancia Delta Integrale evo2

Re: Перманентно изключване (премахване) на ASC

Мнение от Liubomirski » 04 Май 2013, 19:23

Аз съм правил интервенцията с премахването на асц и няма никакъв филм. Маха се допълнителния дросел,който е за асц-то слага се гофриран маркуч от кола без асц. За да тръгне абс-а се слага едно съпротивление 10om на 1w на буксата на моторчето за асц-то и не записва грешки и не светят лампи. Лампата за асц-то остава светната след цялата интервенция ако те дразни махаш крушката и си готов. Карам така от година и половина :mrgreen:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 123
Регистриран на: 11.07.2009
Кара: ше 520i, 325tds, 323i; сега 528i
Мечтае да кара: E46 М3CSL

Re: Перманентно изключване (премахване) на ASC

Мнение от 5ър » 29 Май 2013, 9:07

Да, аз съм развил само клапата (държи се на две винтчета), не съм сменял маркуча и корпуса. Но все пак някои коли са с ASC+T (и моята), така че само елиминирането на дросела не върши работа. При тези, които са само с ASC няма проблем.

Чакам един познат да ми направи едно модулче, което ще подава еднократен импулс, след запалване. Дали ще с някакво време закъснение, или като засече над 13V напрежение, той ще си реши как да го направи. Така винаги след запалване само ще се изключва, а ако го искаш включено - ще трябва да го включиш (обратното на както е фабрично). Това ми се стори най - добър вариант, без груби интервенции.
Still Speedin

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook