Масло в свеща. Кво ша праим ?

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Weißwurst-Fresser
Аватар
Мнения: 2687
Регистриран на: 22.11.2003
Местоположение: в рекарото
Кара: F40

Масло в свеща. Кво ша праим ?

Мнение от CheGevara » 17 Апр 2006, 14:16

отворих да видя свещите и гледам едната омъслена. Ама така влажно седи, не е малко масло ходило там ... Другите са сухи. Двигателя има тяга, но само на място леко трепери - предполагам е от тази свещ. Иначе като дадеш газ е спокоен и ускорява без прекъсване.

На каккво се дължи това? Гарнитура на главата? Може ли да е нещо на сегментите?

Двигател М44 е36

Babuna master
Аватар
Мнения: 1606
Регистриран на: 24.06.2003
Местоположение: Дупниzа

Мнение от mitak_o » 17 Апр 2006, 15:42

от горе от към лулата ли е омаслила? има едни о-рингове на капака на главата и като се скапят натича масло долу при свещта
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1021
Регистриран на: 8.02.2002
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: E34

Мнение от Breyton » 17 Апр 2006, 16:36

Точно от тях е :yes:

Weißwurst-Fresser
Аватар
Мнения: 2687
Регистриран на: 22.11.2003
Местоположение: в рекарото
Кара: F40

Мнение от CheGevara » 17 Апр 2006, 17:38

гарнитура на капака или на главата? Май ако е на главата ще е скъпо .... :roll:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 17 Апр 2006, 18:05

на капака .. тука поне не е скъпа .. към нея има и тези О-пръстени комплект .. и на моята се омасляваха така свещите преди да я сменя( говорим за външно омасляване а не в цилиндъра нали).

Weißwurst-Fresser
Аватар
Мнения: 2687
Регистриран на: 22.11.2003
Местоположение: в рекарото
Кара: F40

Мнение от CheGevara » 17 Апр 2006, 18:15

Alexi написа:на капака .. тука поне не е скъпа .. към нея има и тези О-пръстени комплект .. и на моята се омасляваха така свещите преди да я сменя( говорим за външно омасляване а не в цилиндъра нали).

как външно?
значи като отворих пластмасовия капак не се загледах в свеща, просто вмъкнах ключа и я развих. Като я извадих, видях, че плува в масло и погледнах в "цефта" и видях, че има масло извън цилиндъра, тоест отстрани на резбата на свеща. Ама дали е имало вътре незнам, при всички положения влезе сега малко вътре :uups: ама и свеща май не беше много суха вътрешно :(

това под номер 7 ли имате впредвид са ринговете?
Изображение
Последна промяна CheGevara на 17 Апр 2006, 18:28, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 17 Апр 2006, 18:27

от тия О-пръстени се получава външно омасляване на свеща - т.е. не може да се стече в цилиндъра масло ако не я развиеш и рядко пречи на работата на двг... вече ако са мазни самите електроди на свеща вътре в цилиндъра ,по които прескача искрата е съвсем друга работа...

Weißwurst-Fresser
Аватар
Мнения: 2687
Регистриран на: 22.11.2003
Местоположение: в рекарото
Кара: F40

Мнение от CheGevara » 18 Апр 2006, 22:41

гледам, че никой нищо не казва и затова потърсих из чуждите форуми за тия гарнитури на свещите.

Ето едно много добро описание на смяната на гарнитурата при М52:

http://www.auto-treff.com/bmw/vb/showth ... did=101051

ще го опитам и аз :uups:

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook