Датчик разпределителен вал
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- G.Bozhilov
- Потребител
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: 11.12.2011
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 320i
Датчик разпределителен вал
Колеги имам проблем с колата който се състой в следното(мотора ми е М52Б20) Карам си колата върви нормално в един момент колата предърпва и почва да върви като кола 1000 кубика (според мен влиза в авариен режим) карах я на диагностика излезе датчик разпределителен вал. И така смених го но проблема си остана ;( Къде да търся друг проблем според вас.
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Датчик разпределителен вал
Датчик колянов вал.
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- u`F`o
- ентусиаст
-
- Мнения: 1009
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: внимателно
- Мечтае да кара: самолет
Re: Датчик разпределителен вал
BMWPOWERRR_ACM написа:Датчик колянов вал.

- cool_ice
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 142
- Регистриран на: 22.05.2006
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5 E53 4,4
- Мечтае да кара: Всичко що е М
Re: Датчик разпределителен вал
При мен беше така и наистина като смених датчика на коляновия вал всичко си дойде на мястото .
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Датчик разпределителен вал
u`F`o написа:BMWPOWERRR_ACM написа:Датчик колянов вал.
Не виждам защо се смееш колега. Не говоря наизуст. От компа и без закачане толкова мога да кажа. Но колегата пита точно за такива мнения, ясно е, че трябва да се закачи...пак.
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- lop_88
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 220
- Регистриран на: 19.12.2007
- Местоположение: пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: e36 318i м40 R.I.P:( е36 320и м52
- Мечтае да кара: x5 или е36 кабрио
Re: Датчик разпределителен вал
Колега при мен пък е обратното и аз съм с м52б20
колкото да е настъпвам тя си знае нейто и ускорява много бавно,но на моменти като предърпа и идва палъра за кратко
.постоянно ми гърми дебитомерите и съм сменил 3 до сега за година и половина,а на диагностика нищо друго не излиза...Карал съм къде ли не в Пловдив"кастрол,немо-кар,наиси-кар,ником-ауто с бош диагностика са,при любака ли беше роската ли все ги бъркам нали са на едно място"и нищо...никой незнае защо така става... та за момента така си е карам около година,но ми къса джоба с големия разход
.



може всичко да е ,да ама не е бмв 

- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Датчик разпределителен вал
На газ ли си?
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- djkita
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 582
- Регистриран на: 27.05.2008
- Местоположение: Пазарджик/Пловдив
- Кара: E36 Coupe & E46 Coupe
Re: Датчик разпределителен вал
Вземете един друг датчик за колянов вал и пробвайте. Не е гаранция, че щом диагностика не го лови, то датчика е здрав. Има доста такива случай и е писано доста из форума за тях
Според мен точно там е проблема!


- bavar4o.70
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 640
- Регистриран на: 24.12.2010
- Местоположение: пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е36 320
- Мечтае да кара: м3
Re: Датчик разпределителен вал
Да не си сложил китайски датчик?С такъв още веднага не чете сигналите-така стана с един колега.А при мен като укъсиха трите кабелчета на дат. на коляновия вал,мотора не запали,докато не ги изолирах с тиксо.Тези симптоми са на неработещ датчик разпр. вал.
Ако не си изхвърлил оригиналния датчик,махни маншончето на буксата и ще видиш трите кабела без изолация и преплетени.Смени кабела и може да имаш късмет да е здрав.

- MCPO
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 125
- Регистриран на: 29.10.2011
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: 745d, 530d, 335d
- Мечтае да кара: Су-35
- Детайли за колата: - Е36 320i (SOLD)
- E46 330i BlackSapphire (stage 2) (SOLD)
- E46 330ci (SOLD)
- E46 330cd 400+ hp (SOLD)
- E65 745d 400+ hp
- E60 530d 300+ hp
- E92 335d (Stage 3)
Re: Датчик разпределителен вал
Колега имах същия проблем. Нямаше ме известно време, а докато бях тука колата си работеше нормално. След седмица качвам се и все едно друга кола и до днес нямам никакво обяснение как е станало. Колата не можеше да ускорява, придърпваше, като я настъпиш заглъхва. Направо главата ме заболя. В крайна сметка смених датчик разпределителен вал , ламбда сонда и нов ванос. След това колата започна да си върви без проблем. 

"Силата не идва от физическия капацитет. Тя идва от неукротимата воля." - Ганди
BWM Team Dobrich - Just Cavalli
BWM Team Dobrich - Just Cavalli
- bavar4o.70
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 640
- Регистриран на: 24.12.2010
- Местоположение: пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е36 320
- Мечтае да кара: м3
Re: Датчик разпределителен вал
А кое точно на ваноса смени?
- MCPO
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 125
- Регистриран на: 29.10.2011
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: 745d, 530d, 335d
- Мечтае да кара: Су-35
- Детайли за колата: - Е36 320i (SOLD)
- E46 330i BlackSapphire (stage 2) (SOLD)
- E46 330ci (SOLD)
- E46 330cd 400+ hp (SOLD)
- E65 745d 400+ hp
- E60 530d 300+ hp
- E92 335d (Stage 3)
Re: Датчик разпределителен вал
bavar4o.70 написа:А кое точно на ваноса смени?
Целия ванос. Взех го от един познат за 120 лв. Реших, че така е по-лесно отколкото да издирвам части които трудно се намират по отделно.
"Силата не идва от физическия капацитет. Тя идва от неукротимата воля." - Ганди
BWM Team Dobrich - Just Cavalli
BWM Team Dobrich - Just Cavalli
- jakson
- ентусиаст
-
- Мнения: 1361
- Регистриран на: 13.06.2009
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: E38
- Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40
Re: Датчик разпределителен вал
Какво им се разваля на тези датчици?
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: Датчик разпределителен вал
jakson написа:Какво им се разваля на тези датчици?
Съществуват три типа датчици за колянов вал - магнитни датчици, датчици с ефект на Хол , магнитно -резистивни датчици (последните два типа работят по подобен начин и генерират правоъгълни импулси )
- Магнитните датчици имат два извода , те са свързани към вътреша бубина , която улавя магнитното поле създадено от въртящия се маховик (или демпферна шайба) . Единия край на бубината отива към маса , а другия край отива към компютъра . Когато двигателя работи , тоест маховика (или демпферната шайба ) се върти се създава магнитно поле , то се улавя от бубината като се генерират импулси (близки до синусоидални , които имат определена амплитуда - най -често около 2 волта от пик до пик ) , тези импулси се подават към компютъра и в зависимост от тяханта честота и амплитуда се определя работата на двигателя. Този тип датчици освен с осцилоскоп, могат да бъдат премерени и с мултицет , тоест да се премери съпротивлението на бубината , което е в определени предписани граници. При тези датчици с времето е възможно бубината да се скапе ...
-Датчици на Хол и магнитно-резистивни датчици имат три извода и вътрешен транзистор. Единия от изводите отива на маса , друг е свързан към захранване -12 волта , а третия е сигналния проводник , който отива към компютъра . Формата на сигнала при тези датчици е правоъгълна . При тях не може да се премери съпртивление , тъй като няма компонент на който да му се мери съпртивлението ... Както казах въртре има едно транзисторче .... Именно то може да с скапе с времето (а при китайските датчици и без време

- jakson
- ентусиаст
-
- Мнения: 1361
- Регистриран на: 13.06.2009
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: E38
- Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40
Re: Датчик разпределителен вал
metodi80 написа:jakson написа:Какво им се разваля на тези датчици?
Съществуват три типа датчици за колянов вал - магнитни датчици, датчици с ефект на Хол , магнитно -резистивни датчици (последните два типа работят по подобен начин и генерират правоъгълни импулси )
- Магнитните датчици имат два извода , те са свързани към вътреша бубина , която улавя магнитното поле създадено от въртящия се маховик (или демпферна шайба) . Единия край на бубината отива към маса , а другия край отива към компютъра . Когато двигателя работи , тоест маховика (или демпферната шайба ) се върти се създава магнитно поле , то се улавя от бубината като се генерират импулси (близки до синусоидални , които имат определена амплитуда - най -често около 2 волта от пик до пик ) , тези импулси се подават към компютъра и в зависимост от тяханта честота и амплитуда се определя работата на двигателя. Този тип датчици освен с осцилоскоп, могат да бъдат премерени и с мултицет , тоест да се премери съпротивлението на бубината , което е в определени предписани граници. При тези датчици с времето е възможно бубината да се скапе ...
-Датчици на Хол и магнитно-резистивни датчици имат три извода и вътрешен транзистор. Единия от изводите отива на маса , друг е свързан към захранване -12 волта , а третия е сигналния проводник , който отива към компютъра . Формата на сигнала при тези датчици е правоъгълна . При тях не може да се премери съпртивление , тъй като няма компонент на който да му се мери съпртивлението ... Както казах въртре има едно транзисторче .... Именно то може да с скапе с времето (а при китайските датчици и без време). Тестването на тези датчици (освен с осцилкосоп , който е най правилния и показателен метод ) става по няколко начина но те са дълги за обяснение и не винаги са достатъчно показателни (обикновено трябва да се прилагат едновременно , за да се стигне до извод) ...
Добре, ами тези датчици, които се слагат на дифа. и се водят "Speed Sensor" и по диагностиките често дават грешка, те не са ли точно от първия вид, магнитни?
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани