От М40В18 към М50В20.

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 143
Регистриран на: 19.11.2007
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: с усмивка.

От М40В18 към М50В20.

Мнение от Axis » 16 Юли 2012, 20:51

Колеги имам малко питанки, за които си мислех в момента.
След дълги размишления с какъв точно мотор да сменя загиващото ми М40, двигателят сам ме откри. Намира се в сервиз в който сменят доста двигатели, М50В20, комплект с компютъра + чип, скоростната кутия, генерацията, компресора за климатика. Свален е от купе на което е сложен S50В32.
Вълнуват ме следните неща, за които не се сетих да питам днес в сервиза:
- Задължително ли е да сменя таблото и ако не го направя с много ли ще дава разлика на оборотите?
- Какво се случва с акумулатора, може ли без да се мести в багажника?
- Какво се преправя, за да заработи климатикът - в момента имам климатик само да уточня?
- Генерацията по същия канал ли минава и задното гърне свободно ли си ляга, защото сегашното ми има завой по средата, а на 20ката е право?
- Ключа за запалването сменя ли се?
- Толкова ли няма да може да спира с барабаните отзад, като се има предвид, че изобщо не съм състезателен тип шофьор.
- Има ли проблем този мотор с монтиране на газов инжекцион, предвид пластмасовите колектори?
- Има ли разлика в твърдостта на предните амортисьори на 318 и 320, ще ми увисне ли предницата от тежестта?

Знам какво ще ми кажете сега да попитам, човека, който ще ми слага мотора, но той не ми е сега на разположение, за това питам вас, че ме тормозят въпросите? :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3743
Регистриран на: 24.02.2009

Re: От М40В18 към М50В20.

Мнение от Делян » 16 Юли 2012, 21:10

1. Да, отклонението е супер голямо, направо брой, че няма да имаш оборотомер. Но разбира се можеш да си караш така, ако прецениш, че не ти пречи :D
2. Може да не се мести.
3. Вземаш си стойка, компресор и тръбите, които влизат в него от шестак.
4. Генерацията пасва идеално.
5. Не се сменя.
6. Ще спира разбира се. Много по-голямо значение за спирането имат гумите и състоянието и качеството на самите спирачки от колкото дали си с барабан или дискове отзад.
7. Няма проблем с ГИ, разбират се идеално, стига майстора да знае какво прави.
8. Има разлика, не е голяма, можеш да караш така, но все пак е препоръчително да сложиш каквито трябва.
П.С. няма нужда да вземаш скоростната кутия ;) Освен ако твоята не е заминала разбира се.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 143
Регистриран на: 19.11.2007
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: с усмивка.

Re: От М40В18 към М50В20.

Мнение от Axis » 16 Юли 2012, 21:34

Блягодаря колега за бързия отговор. Кутията ми е в перфектно здраве, но мотора го дава само комплект с нея. Няма да има разлика в цената, ако е без нея така че... я взимам и винаги ще си имам възможността, ако нещо не е наред с новата да си сложа моята. А каква всъщност е разликата в кутиите. Знам, че пасват, но... ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3743
Регистриран на: 24.02.2009

Re: От М40В18 към М50В20.

Мнение от Делян » 16 Юли 2012, 21:57

Честно казано не знам, а и не съм задълбавал. С еднакви предавателни числа са и изглеждат еднакви, каквато и да им е разликата, тя е несъществена и няма да усетиш разлика от смяната им.

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Re: От М40В18 към М50В20.

Мнение от vladi_a_i » 16 Юли 2012, 22:08

И от тука малко инфо..http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 8&t=185610
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook