Спирачни апарати модификация на е36 - осъществена
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
- grudev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 440
- Регистриран на: 25.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E90 M-Sport
- Детайли за колата: 320D sapphire black
Спирачни апарати модификация на е36 - осъществена
Здравейте колеги,
Предстои ми смяна на задните барабани (колата приемник е Е36, 318и, М40Б18 от 92 година без АБС).
Ще монтирам двойни дискове отзад от 328и Е36 96 година.
Въпроса ми е дали ще е необходимо да сменям спирачната помпа, сервото или нещо друго по ситемата ?
Дали дебита на сегащшната помпа ще е достатъчен. Отпреде също съм сменил спирачките с такива от ИС.
Благодаря,
Предстои ми смяна на задните барабани (колата приемник е Е36, 318и, М40Б18 от 92 година без АБС).
Ще монтирам двойни дискове отзад от 328и Е36 96 година.
Въпроса ми е дали ще е необходимо да сменям спирачната помпа, сервото или нещо друго по ситемата ?
Дали дебита на сегащшната помпа ще е достатъчен. Отпреде също съм сменил спирачките с такива от ИС.
Благодаря,
Последна промяна grudev на 09 Юли 2012, 12:02, променена общо 1 път
Drift machine ....
- grudev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 440
- Регистриран на: 25.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E90 M-Sport
- Детайли за колата: 320D sapphire black
- XaH-kpyM
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 126
- Регистриран на: 18.06.2012
- Местоположение: Майна
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 1982 Corvette
- Детайли за колата: WBS...
Re: Спирачни апарати модификация на е36
Еднакви са помпите. Не е нужно да сменяш с такава от 2.8.
Като цяло можеш да раздвижиш апаратите ( предни, задни ) и да смениш спирачната течност.
Ако пък твърдо си решил да сменяш помпа , сложи от някое голямо бмв (5-серия примерно ).
Като цяло можеш да раздвижиш апаратите ( предни, задни ) и да смениш спирачната течност.
Ако пък твърдо си решил да сменяш помпа , сложи от някое голямо бмв (5-серия примерно ).
- grudev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 440
- Регистриран на: 25.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E90 M-Sport
- Детайли за колата: 320D sapphire black
Re: Спирачни апарати модификация на е36
XaH-kpyM написа:Еднакви са помпите. Не е нужно да сменяш с такава от 2.8.
Като цяло можеш да раздвижиш апаратите ( предни, задни ) и да смениш спирачната течност.
Ако пък твърдо си решил да сменяш помпа , сложи от някое голямо бмв (5-серия примерно ).
Ей това е, благодаря за коментара

Drift machine ....
- baitun
- ентусиаст
-
- Мнения: 1182
- Регистриран на: 23.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е36
- Мечтае да кара: Е46 М3
Re: Спирачни апарати модификация на е36
Доколкото съм запознат абс системата е друга, но нейсе, и тази ще свърши работа
- grudev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 440
- Регистриран на: 25.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E90 M-Sport
- Детайли за колата: 320D sapphire black
Re: Спирачни апарати модификация на е36
baitun написа:Доколкото съм запознат абс системата е друга, но нейсе, и тази ще свърши работа
Моята няма АБС

Drift machine ....
Re: Спирачни апарати модификация на е36
E36ца без абс?
Ако не си взел жилото за ръчната, вземи си и него, защото имат разлика.
Ако не си взел жилото за ръчната, вземи си и него, защото имат разлика.
- grudev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 440
- Регистриран на: 25.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E90 M-Sport
- Детайли за колата: 320D sapphire black
Re: Спирачни апарати модификация на е36
No0k написа:E36ца без абс?
Ако не си взел жилото за ръчната, вземи си и него, защото имат разлика.
Да, няма АБС, 92г. е. Сигурно се е предлагало като екстра.
Жилото го имам
Drift machine ....
- ///Micev_87
-
-
- Мнения: 386
- Регистриран на: 1.06.2008
- Местоположение: Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: 318ис м42 94г
- Мечтае да кара: e46 m3
- Детайли за колата: всичко по много
- grudev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 440
- Регистриран на: 25.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E90 M-Sport
- Детайли за колата: 320D sapphire black
Re: Спирачни апарати модификация на е36
flirt4o_ написа:и моита няма АБС
не е голяма работа, само зимата е малко кофти. Има много теми как се монтира, но не ми се занимава, а и нямам излишни пари
Drift machine ....
- grudev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 440
- Регистриран на: 25.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E90 M-Sport
- Детайли за колата: 320D sapphire black
Re: Спирачни апарати модификация на е36
Процедурата е завършена, разликата е огромна
Спирачките коват като чук, няма нищо общо с барабаните и при продължителна употреба си спират все така добре. Барабана като загрее в тези жеки и все едно нямах спирачки отзаде. Сега и предния и задния диск са двойни и се охлаждат без проблем. Да не говорим, че колата спира много по-уверено и чувството за безопасност е доста по-високо.

Drift machine ....
- u`F`o
- ентусиаст
-
- Мнения: 1009
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: внимателно
- Мечтае да кара: самолет
Re: Спирачни апарати модификация на е36
grudev написа:Процедурата е завършена, разликата е огромнаСпирачките коват като чук, няма нищо общо с барабаните и при продължителна употреба си спират все така добре. Барабана като загрее в тези жеки и все едно нямах спирачки отзаде. Сега и предния и задния диск са двойни и се охлаждат без проблем. Да не говорим, че колата спира много по-уверено и чувството за безопасност е доста по-високо.
Някакви замервания 100-0 в единия и другия случай направи ли? Какво смени накрая? Накладки, дискове, течност? С нови или 2ра ръка ги смени?
- grudev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 440
- Регистриран на: 25.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E90 M-Sport
- Детайли за колата: 320D sapphire black
Re: Спирачни апарати модификация на е36
u`F`o написа:grudev написа:Процедурата е завършена, разликата е огромнаСпирачките коват като чук, няма нищо общо с барабаните и при продължителна употреба си спират все така добре. Барабана като загрее в тези жеки и все едно нямах спирачки отзаде. Сега и предния и задния диск са двойни и се охлаждат без проблем. Да не говорим, че колата спира много по-уверено и чувството за безопасност е доста по-високо.
Някакви замервания 100-0 в единия и другия случай направи ли? Какво смени накрая? Накладки, дискове, течност? С нови или 2ра ръка ги смени?
Замервания не съм правил. Изводите ми са на база лично усещане за колата, защото съм я карам много време с барабаните и сега правя веднага разликата. Спира по-плавно, а при рязко натискане кове на място, при натоварен багажник и двама човека отзад няма проблем, а преди се усещаше тежка и несигурна, когато е натоварена. Най-хубавото е, че в тези жеги при продължително използване педала на спирачката, силата на спиране не се променя чувствително, т.е. има добро охлаждане.
Взех втора употреба носачи с главини, втора употреба накладки и дискове (бяха перфектни, почти неупотребявани от една англичанка 328), нови маркучи за спирачната течност, нови лагери главини, защото си бяха заминали и нови тампони мисля, че се казваха за носачите, защото бяха заминали. Сложих нова течност и обезвъздуших. Смених и полуоските, защото моите бяха заминали. Не излезе евтино, но съм доволен. И 100 лв на майстора. Също и визията определено е по-добра. Мисля, че си заслужаваше, колата стана определено по-сигурна, каквата беше целта.
Drift machine ....
13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани