Греда под предна М-броня

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 11.04.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e36 318ti

Греда под предна М-броня

Мнение от Lubtata » 17 Апр 2012, 19:37

Колеги, ще ви бъда много благодарен ако ми помогнете за следния случай. Е36-цата ми беше със стъклопластова броня без греда под нея(незнам как, но я бяха закрепили някак "германците"), но след като въпросната борня се счупи, реших да я сменя за оригинална(пластмасова). Въпроса ми е каква греда трябва да сложа за основа на бронята - пластмасова или алуминиева??? Колата е е36 компакт 1995г.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Греда под предна М-броня

Мнение от bum_bum » 17 Апр 2012, 21:06

Все едно, която намериш по-евтино. Еднакви са.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 130
Регистриран на: 25.09.2010
Пол: Мъж
Кара: Кучките да се подмокрят

Re: Греда под предна М-броня

Мнение от red bulll » 17 Апр 2012, 23:04

Колега начина на закрепване е еднакъв , каквото набараш това слагай .. това е е36 :mhihi:

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 11.04.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e36 318ti

Re: Греда под предна М-броня

Мнение от Lubtata » 18 Апр 2012, 18:44

Мерси много.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 158
Регистриран на: 25.11.2008
Местоположение: Sofia
Кара: е36 М43

Re: Греда под предна М-броня

Мнение от no.breaks » 07 Май 2012, 16:55

Тази греда в определен момент, може да ти спаси живота! Преди около 2 год. имах челен удар, не много силен но след това като видях гредата на какво приличаше си представям без нея какво щеше да е по назад към радиатори и тн.н :)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 660
Регистриран на: 4.01.2011
Местоположение: В.Търново
Пол: Мъж
Кара: E91 LCI/е36 дрифтачка

Re: Греда под предна М-броня

Мнение от dicho0o » 07 Май 2012, 19:23

Пластмасовата от личен опит мога да кажа че е адски здрава греда! ;)
Изображение
..На завоя заляга ,конете яко напряга ,задницата бяга ,към мантинелата посяга ,педала до метала ,прекъсвача да откача ,да гърми гърнето ,да разцепва небето..

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 539
Регистриран на: 22.06.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е36 328i
Мечтае да кара: Самолет

Re: Греда под предна М-броня

Мнение от mafiata_ » 07 Май 2012, 21:39

no.breaks написа:Тази греда в определен момент, може да ти спаси живота! Преди около 2 год. имах челен удар, не много силен но след това като видях гредата на какво приличаше си представям без нея какво щеше да е по назад към радиатори и тн.н :)


Подкрепям колегата :yes:
не знаех, че е аломиниева а и не е кой знае колко тежка, също така гредата върви с бронята не знам какво се чудиш.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 158
Регистриран на: 25.11.2008
Местоположение: Sofia
Кара: е36 М43

Re: Греда под предна М-броня

Мнение от no.breaks » 07 Май 2012, 23:32

когато аз претърпях инцидента, за който споменах след челния удар гредата (алуминиева) беше изкривена само от моята страна, което според мен предпази много останалите елементи както самите радиатори, така и евентуално навътре ролки казанчета и т.н. така после реших да търся отново алуминиева, която според мен е по здравата имах за сравнение отново подобен удар само че отдолу вместо алуминиева имаше от тези пластмасовите, при което щетите бяха доста повече от споменатите, реално за тази пластмасовата не знам дали е била много истинска така, че може и аз да се бъркам, щом някои от колегите спомена, че има и пластмасови здрави, то тогава вече е въпрос на избор, не съм дотолкова запознат :) само за сравнение аз моята я взех втора употреба за около 80 лева
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 660
Регистриран на: 4.01.2011
Местоположение: В.Търново
Пол: Мъж
Кара: E91 LCI/е36 дрифтачка

Re: Греда под предна М-броня

Мнение от dicho0o » 07 Май 2012, 23:50

Ами аз претърпях два инцидента с тази пластмасова.Първия беше зимата при около -10 градуса лек удар с около 20-30км в едно дърво в дясната част,бронята беше здрава,но крива и с много мъки успях да изправя тази здрава пластмасова греда,не се топи дори и след 10минутно греене с пистолет за горещ въздух.
Втория инцидент беше със скорост около 140км влязох в една прасковена градина,минах през доста храсти и през няколко тънки дървета...и след всичко това от предната част остана само гредата и номера на нея защото беше с видий,нямаше следи от бронята...
Като цяло съм се убедил че бмв-то е адски здрава машина :bowdown:
Изображение
..На завоя заляга ,конете яко напряга ,задницата бяга ,към мантинелата посяга ,педала до метала ,прекъсвача да откача ,да гърми гърнето ,да разцепва небето..

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 158
Регистриран на: 25.11.2008
Местоположение: Sofia
Кара: е36 М43

Re: Греда под предна М-броня

Мнение от no.breaks » 08 Май 2012, 10:20

Значи твоята е някава истинска ние с тази пластмасовата се счупи, което означава че не е ставала за нищо (удар в мантинела след поднасяне) така че си има явно и пластмасови различни
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Греда под предна М-броня

Мнение от stony1 » 08 Май 2012, 10:26

Аз само ще допълня малко информация относно гредите. Лично сравнявах двата вида греди и установих, че разлика има дебелината им, като и двата вида греди могат да се монтират на всяка една предна броня. Оказа се оаче, че има разлика в буферите. За да се компенсира разликата в дебелината на гредите, буферите са със различна дължина. Лично премерих буфер за пластмасовата греда и един за алуминиевата. Буферът за алуминиевата греда е по-дълъг от този, който е за пластмасовата греда. Ако се използват буфери за алуминиева греда и на тях са монтира пластмасова, предната броня ще е издадена с около 1 см по-напред от нормалното положение. При обратния вариант, алуминиева греда с буфери за пластмасова, бронята влиза със сантиметър по-навътре. И в двата случая се получава разминаване на краищата на бронята с краищата на маската и стои грозно.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook