325 ТДС теч на масло
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
- Nikolay R. Milanov
- Потребител
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 21.02.2012
- Пол: Мъж
325 ТДС теч на масло
Здравейте колеги, имам следния проблем - тече ми масло под масления филтър и до колкото мога да видя, май е от двете тръби под него. Някой сблъсквал ли се е с този проблем и може ли да ме насочи как да си отстраня проблема сам?
- Dzl
- Потребител
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: 18.02.2009
- Местоположение: PB
- Кара: '00 318i
- Мечтае да кара: Me-109
- Детайли за колата: спънато комби с базови екстри
Re: 325 ТДС теч на масло
Има два о-пръстена, точно там където тръбите влизат в тялото на филтъра:
Номенклатурен номер 17222245358
Описание : О-ПРЪСТЕН
Ед.цена (с ДДС) : 5.17 BGN
Има наличност
Дару Кар АД си запазва право за промени в цените
Сменят се лесно.
Номенклатурен номер 17222245358
Описание : О-ПРЪСТЕН
Ед.цена (с ДДС) : 5.17 BGN
Има наличност
Дару Кар АД си запазва право за промени в цените
Сменят се лесно.
- Dzl
- Потребител
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: 18.02.2009
- Местоположение: PB
- Кара: '00 318i
- Мечтае да кара: Me-109
- Детайли за колата: спънато комби с базови екстри
- Nikolay R. Milanov
- Потребител
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 21.02.2012
- Пол: Мъж
Re: 325 ТДС теч на масло
Благодаря ти колега. В един сервиз ми ги смениха, уж било от тях и след смяната не течало, а пак си тече мсло.
- Dzl
- Потребител
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: 18.02.2009
- Местоположение: PB
- Кара: '00 318i
- Мечтае да кара: Me-109
- Детайли за колата: спънато комби с базови екстри
Re: 325 ТДС теч на масло
Връщаш я в извесния за теб и неизвестен за нас сервиз за да я отравят.Nikolay R. Milanov написа:Благодаря ти колега. В един сервиз ми ги смениха, уж било от тях и след смяната не течало, а пак си тече мсло.
Възвожно е да омаслява от:
- О-пръстените на маркучите;
- от самите маркучи - разхлабена карбовка и олива по металната част;
- гарнитурата на корпуса на филтъра,
- дифтунка на датчика;
- може агр-а да пръска;
- може от щеката да пръска;
- казанчета на хидравликата.
- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Re: 325 ТДС теч на масло
Пич тея О-пръстени струват стотинки от хубата.Аз съм си купувал преди години имах същия проблем.
Това се появява от това яе металните тръби опират на динамото и от вибрацийте се разместват О-пръстените.От както съм ги облякъл в мъркуч там където хваща скобата,нямам проблем с течове.Става нещо като тампон.
Това се появява от това яе металните тръби опират на динамото и от вибрацийте се разместват О-пръстените.От както съм ги облякъл в мъркуч там където хваща скобата,нямам проблем с течове.Става нещо като тампон.

Re: 325 ТДС теч на масло
Само дето генератора е твърдо хванат за двигателя и си правят синхронно трептенеNasko_325TD написа:Пич тея О-пръстени струват стотинки от хубата.Аз съм си купувал преди години имах същия проблем.
Това се появява от това яе металните тръби опират на динамото и от вибрацийте се разместват О-пръстените.От както съм ги облякъл в мъркуч там където хваща скобата,нямам проблем с течове.Става нещо като тампон.

- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Re: 325 ТДС теч на масло
Само дето ти не разбра какво ти казвам,ама както и да е.Не съм имал от тогава проблеми,а иначе течеше.Синхронно другия път.Влез в някоя дупка ,пък ще видиш ти синхрон.
Все пак едното е към мотора,а другото към радиатора и бронята.Радиатора ти е твърдо хванат към купето,а мотора е на тампони!
Ще снимам и ще покажа.

Все пак едното е към мотора,а другото към радиатора и бронята.Радиатора ти е твърдо хванат към купето,а мотора е на тампони!

Ще снимам и ще покажа.
Re: 325 ТДС теч на масло
Точно така. Радиатора е твърдо хванат за купето, двигателя е на тампони и затова немеца е сложил гумен маркуз между двете метални тръби.Nasko_325TD написа:Само дето ти не разбра какво ти казвам,ама както и да е.Не съм имал от тогава проблеми,а иначе течеше.Синхронно другия път.Влез в някоя дупка ,пък ще видиш ти синхрон.![]()
Все пак едното е към мотора,а другото към радиатора и бронята.Радиатора ти е твърдо хванат към купето,а мотора е на тампони!
Ще снимам и ще покажа.

Както се вижда на снимката двигателя, металните тръби и генератора, за който се захваща скоба №10 трептят в синхрон.
Радиатора си трепти в сенхрон с дупките по пътя и маркучите по средата го отнасят.
- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Re: 325 ТДС теч на масло
Да обаче с времето не е много гумен става по-твърд о от там проблеммм,а едва ли някой дава пари за чисто нови(меки)маркучи! 

Re: 325 ТДС теч на масло
Това, че малко хора купуват нови части е друга тема.Nasko_325TD написа:Да обаче с времето не е много гумен става по-твърд о от там проблеммм,а едва ли някой дава пари за чисто нови(меки)маркучи!
- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани