Здравейте на всички
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Здравейте на всички
Искам да питам нормално ли е температурата на охладителната течност от нормално положение да падне до синята зона при голямо спускане. След което на равен участък стрелката отново се върна в нормална работна позиция.
- Gancho
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 471
- Регистриран на: 13.09.2005
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530 Д/ Е34 525 тдс
- Мечтае да кара: M6 разбира се
не е нормално.и при мене беше абсолютно същото-когато съм на свободна и спускам по инерция някое надолнище стрелката ми падаше до синята зона.Преди около месец си смених термостата който струва около30 лв. и стрелката си седи постоянно по средата. 

- Гост
-
не е нормално.и при мене беше абсолютно същото-когато съм на свободна и спускам по инерция някое надолнище стрелката ми падаше до синята зона.Преди около месец си смених термостата който струва около30 лв. и стрелката си седи постоянно по средата.
според тебе значи колко и студено да е навън загрее ли колата след 20-30 км трябва да си е на средата така ли ?
В тези студове съвсем нормално. При мен принципно след загряване стрелката кове на 12ч и не мърда. Обаче в студените дни тъкмо загрее и се кача на Цариградско, и пада до синята зона.
Последна промяна BMX на 27 Яну 2006, 17:00, променена общо 1 път
- dr-who
- ентусиаст
-
- Мнения: 1088
- Регистриран на: 28.02.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 Touring 330xi
- Мечтае да кара: F10 M5
bam-bam написа:не е нормално.и при мене беше абсолютно същото-когато съм на свободна и спускам по инерция някое надолнище стрелката ми падаше до синята зона.Преди около месец си смених термостата който струва около30 лв. и стрелката си седи постоянно по средата.
според тебе значи колко и студено да е навън загрее ли колата след 20-30 км трябва да си е на средата така ли ?
дори по малко от 20-30км, вече на 10-тия км трябва да е нормална температурата около 90 градуса
И ДА НЕ МЪРДА!

първото ще е от термостата
второто от много шпорене и прецакана водна помпа или запушена охладителна система както и от виското

Последна промяна dr-who на 27 Яну 2006, 17:07, променена общо 1 път
--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--
- dr-who
- ентусиаст
-
- Мнения: 1088
- Регистриран на: 28.02.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 Touring 330xi
- Мечтае да кара: F10 M5
nqkoisi написа:термостат !!! не е нормално да изстива дори и малко независимо дали е +50 или -50 градуса навън дали я караш на 6000 оборота или на 1000 стрелката трябва винаги да сочи 12:01

--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--
- dr-who
- ентусиаст
-
- Мнения: 1088
- Регистриран на: 28.02.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 Touring 330xi
- Мечтае да кара: F10 M5
nqkoisi написа:а за водна помпа не е щото съм виждал кво става с кола с прецакана водна помпа стрелката бега веднага на червеното а от запушена охладителна система логично е да загрява не да се охлажда
мойта стрелка не бягаше в червеното веднага
бяха се прецакали пластмасовите витла в помпата клеасали бяха
когато я шпорех във високи обороти по баир или на дълъг път във високи обороти стрелката почваше да отива към червеното, понижиш ли оборотите, стрелката отива в нормалното и после пак като дигнеш към 5000-5500 оборота и задържиш 1-2 минути пак почва да загрява

--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--
- Engi
-
Нощния ездач
-
- Мнения: 3522
- Регистриран на: 13.07.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: дългия по таван
САМО един път ми е падала до синьо-то и това беше преди две години, когато една нощ се спускахме от витоша. беше -14 градуса и докато слезем от ветровала до долу ми умря от студ колата. като спряхме долу питах и другите - всички бяха така. от тогава не съм забелязвал подобен проблем, но не съм правил и подобно спускане на ниски обороти. така че помисли добре. това с цариградско, дето го каза БМХ
. фърча си редовно и сега по студа по цариградско и не ми мърда стрелката.


- prostia
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 702
- Регистриран на: 4.01.2006
- Местоположение: димитровград
- Пол: Мъж
- Кара: e28 e30 e38
ТЕРМОСТАТА тва е проблема
ако термостата е наред не трябва да истива до синото може малко да падне при големи спускания но не и до синю


ако термостата е наред не трябва да истива до синото може малко да падне при големи спускания но не и до синю
Engi написа:САМО един път ми е падала до синьо-то и това беше преди две години, когато една нощ се спускахме от витоша. беше -14 градуса и докато слезем от ветровала до долу ми умря от студ колата. като спряхме долу питах и другите - всички бяха така. от тогава не съм забелязвал подобен проблем, но не съм правил и подобно спускане на ниски обороти. така че помисли добре. това с цариградско, дето го каза БМХ. фърча си редовно и сега по студа по цариградско и не ми мърда стрелката.
Точно това имах предвид. Онзи ден когато беше -16 до Студ град не можа да загрее. Вярно, че светофар почти не ме хвана тогава. Иначе стрелката не трябва да мърда от 12ч.

- Гост
-
dr-who не е съвсем така при по-старите модели, защото зависи от климатичните условия. При новите модели има специални жалузи зад бъбреците подобно на щори, които се затварят и отварят според температурата на двигателя.
какви стари модели ве .. нали тука е форума за е36 тя ако беше некоя баба щех да я пиша у е30

иначе лятото нямах проблем сега ми направи впечатление явно ще го сменя .. иначе на какво оказва влияние това и какво ебава толко освен че не загрева като хората колата ? и каква марка да търся или сички са гаражни сглобки и няма значение

25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани