свързване на аларма
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- mihal
- ентусиаст
-
- Мнения: 1318
- Регистриран на: 11.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i touring 2001/9
свързване на аларма
здравейте колеги, ще си монтирам алармата но не знам как да свържа централното заключване по културния начин - в модула директно сигнал, както и джамовете да се вдигат 
за старата ми аларма бяха прекъснали някакъв кабел, четох в една тема която явно е изтрита че имало друг, по добър начин
можете ли да ми подскажете как ставаше номера .
благодаря предварително!

за старата ми аларма бяха прекъснали някакъв кабел, четох в една тема която явно е изтрита че имало друг, по добър начин
можете ли да ми подскажете как ставаше номера .
благодаря предварително!

- pgv64
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 453
- Регистриран на: 26.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW850 5,7 ALPINA
Re: свързване на аларма



- mihal
- ентусиаст
-
- Мнения: 1318
- Регистриран на: 11.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i touring 2001/9
- BorisMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 415
- Регистриран на: 25.07.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 92,318 sedan
Re: свързване на аларма
Пиши на Методи,темата е негова.
Нищо не е свършило докато не свърши!
http://www.youtube.com/watch?v=hcvQxaUClNw
http://www.youtube.com/watch?v=hcvQxaUClNw
Re: свързване на аларма
Бодвай ги директно в комфорт модула. Има тема в полезните по този въпрос.
Как да свържем алармата,за да управлява ЦЗА и ел.стъклата
Как да свържем алармата,за да управлява ЦЗА и ел.стъклата
- baitun
- ентусиаст
-
- Мнения: 1182
- Регистриран на: 23.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е36
- Мечтае да кара: Е46 М3
Re: свързване на аларма
Извинявам се, че използвам темата, но има ли някой колега с аларма марк 1500 или скорпион, да каже от къде /кой проводник или пин/ се подава дългия импулс към комфорта, че при мен след като възстанових пораженията от алармаджиите и пуснах два проводника от алармата/общ откл. и закл. към пинове 4 и 17 на комфорта всичко работи/централно, двойно заключване/, но сега не се вдигат стъклата при заключване
- mihal
- ентусиаст
-
- Мнения: 1318
- Регистриран на: 11.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i touring 2001/9
Re: свързване на аларма
така да споделя до каде стигнах, и дано да ми помогнете
9-пиновата букса:
1- за масата
2- срязах кабела за контакт , но не помня от кя страна го вързах ( от към ключа или от към постоянния)
3- същата работа със стартера
4 - за дебелия червен кабел дето излиза от буксата на ключа
5- срязах кабела за контакт , но не помня от кя страна го вързах ( от към ключа или от към постоянния)
6- същата работа със стартера
7 маса
8- постоянен плюс от червения кабел, същия от 4-ти пин
другата букса:
датчиците , диода и сирената си бяха свързани не сам ги бутал.... само ключа го няма , мисля че по дефоут не е укъсен.
:
11, 22 -ляв десен мигач
20 - разклонявам го с 2 диода и за кабелите които беше вързана предишната аларма( на алармата която взех беше разклонен на 4 , с диоди)
19 -към предишната аларма
.....
сега ефекта е че имобилайзера не изключва, алармата се активира сама(само когато е на контакт колата Не се активира, на контакт с укасени9 кабели на имобилайзера)
остава ми да го оправя това с имобилайзера и да свържа централното... джамовете предполагам че няма какво да им свързвам , а само с програмиране на импулса да стане
за имобилайзера евентуално ако съм объркал вход и изход има ли проблем?
9-пиновата букса:
1- за масата
2- срязах кабела за контакт , но не помня от кя страна го вързах ( от към ключа или от към постоянния)
3- същата работа със стартера
4 - за дебелия червен кабел дето излиза от буксата на ключа
5- срязах кабела за контакт , но не помня от кя страна го вързах ( от към ключа или от към постоянния)
6- същата работа със стартера
7 маса
8- постоянен плюс от червения кабел, същия от 4-ти пин
другата букса:
датчиците , диода и сирената си бяха свързани не сам ги бутал.... само ключа го няма , мисля че по дефоут не е укъсен.
:
11, 22 -ляв десен мигач
20 - разклонявам го с 2 диода и за кабелите които беше вързана предишната аларма( на алармата която взех беше разклонен на 4 , с диоди)
19 -към предишната аларма
.....
сега ефекта е че имобилайзера не изключва, алармата се активира сама(само когато е на контакт колата Не се активира, на контакт с укасени9 кабели на имобилайзера)
остава ми да го оправя това с имобилайзера и да свържа централното... джамовете предполагам че няма какво да им свързвам , а само с програмиране на импулса да стане
за имобилайзера евентуално ако съм объркал вход и изход има ли проблем?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

- mihal
- ентусиаст
-
- Мнения: 1318
- Регистриран на: 11.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i touring 2001/9
Re: свързване на аларма
такааааа...
има развитие (ако някой го интересува де
)
имобилайзера оправен, явно има значение вход и изход
централното обаче е малко бъгаво , отключва понякога , не работи двойното заключване
свързах заключващия на 17пи от комфорт модула а отключващия на 4-ти, пробвах и на 13-ти за двойното заключване но не работи
има развитие (ако някой го интересува де

имобилайзера оправен, явно има значение вход и изход
централното обаче е малко бъгаво , отключва понякога , не работи двойното заключване
свързах заключващия на 17пи от комфорт модула а отключващия на 4-ти, пробвах и на 13-ти за двойното заключване но не работи
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: свързване на аларма
Доста си напреднал,но да кажа все пак,Методи имаше тема за връзването на аларма,там доста хора писаха и мисля стана доста изчерпателна...
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- mihal
- ентусиаст
-
- Мнения: 1318
- Регистриран на: 11.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i touring 2001/9
Re: свързване на аларма
~Мишо~ написа:Доста си напреднал,но да кажа все пак,Методи имаше тема за връзването на аларма,там доста хора писаха и мисля стана доста изчерпателна...
сещам се за темата, даже тя ме мотивира да се хвана , но уви вече я няма.....

- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: свързване на аларма
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- mihal
- ентусиаст
-
- Мнения: 1318
- Регистриран на: 11.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i touring 2001/9
- mihal
- ентусиаст
-
- Мнения: 1318
- Регистриран на: 11.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i touring 2001/9
Re: свързване на аларма
готово е всичко , двойното заключване работи с едновременен сигнал за откл(17пин) и заключване(4-ти пин) , разделен с диоди
... вратите ги вързах кам капака и багажника че на входа за врати ми пише 4 волта
що така не знам, ако трябва там ще ги изместя но тогава ме достраша да не изгори нещо
а за отключването бях объркал жичките


а за отключването бях объркал жичките


- baitun
- ентусиаст
-
- Мнения: 1182
- Регистриран на: 23.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е36
- Мечтае да кара: Е46 М3
Re: свързване на аларма
mihal написа:готово е всичко , двойното заключване работи с едновременен сигнал за откл(17пин) и заключване(4-ти пин) , разделен с диоди... вратите ги вързах кам капака и багажника че на входа за врати ми пише 4 волта
що така не знам, ако трябва там ще ги изместя но тогава ме достраша да не изгори нещо
а за отключването бях объркал жичките
Колега дългия импулс за заключване мери ли го и + или - подава
- jlpetkov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 116
- Регистриран на: 3.01.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW X5 M
- Детайли за колата: блъсната E36 318ti, '95
Re: свързване на аларма
колега mihal как така е пишело 4 волта за вратите? да не би да пише 4 врати
каква ти е алармата която връзваш?
и прави ли свързване към комфорт модула да вдига спуснатите прозорци?

каква ти е алармата която връзваш?
и прави ли свързване към комфорт модула да вдига спуснатите прозорци?


20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани