Koнтролния модул на ел. стъкла

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Babuna master
Аватар
Мнения: 1606
Регистриран на: 24.06.2003
Местоположение: Дупниzа

Koнтролния модул на ел. стъкла

Мнение от mitak_o » 26 Фев 2005, 23:52

заначи на купето и двете стъкла имат функцията " затваряне с едно натискане" , значи някаде трябва да има модул който да ги управлява . Мисалта ми е да си прекарам алармата да ми затваря стъклата като си заключа колата. До колкото знам на тоя модул му се подава "-" и затваря двете стъкла. Ако някой знае каде е и каде му се подава "-" или "+" може би? :?: :?: има едно ис-че същото и е направена тая работа на него но не искам по тръдния начин да го прая :help:
Изображение

Ценко изложбения
Аватар
Мнения: 3813
Регистриран на: 26.11.2003
Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
Пол: Мъж
Кара: дългия да си плати входа !!!

Мнение от rtzankov » 27 Фев 2005, 4:54

Става много лесно стига аларамата която имаш да поддържа тази екстра ! За да се получи желания ефект просто трябва да настроиш така алармата, че при заключване да пуска по дълъг импулс към системата, това е знак към комфорт модула да затвори всички стъкла и т.н ! На старата ми аларма (Sun D) това се програмираше. Стандартния импулс беше мисля 2а пъти по къс ... отиди при свестен алармаджия и няма как да не го знае този трик !
Успех.

П.С. първите модели Е36 както беше мойта, нямат комфорт модул и тази екстра е неизползваема ...
Изображение
Изображение
R.I.P Landikar

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1651
Регистриран на: 18.07.2003
Местоположение: Chicago (Пловдив)

Мнение от Dimitar » 27 Фев 2005, 11:01

Затварянето с "едно натискане" е функция на бутона, а не на комфорт модула. Но въпреки всичко и той има входове за такава функция. Ако кажеш коя година е колата, ще ти кажа на схемата къде трябва алармата да подаде импулси.

Ценко изложбения
Аватар
Мнения: 3813
Регистриран на: 26.11.2003
Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
Пол: Мъж
Кара: дългия да си плати входа !!!

Мнение от rtzankov » 27 Фев 2005, 12:14

Е да де ма той човека тая функция си я има ! А иска да може да си затваря стъклата с алармата :roll:
Изображение
Изображение
R.I.P Landikar

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Мнение от krika » 27 Фев 2005, 17:29

Добре де 95г може ли да го няма тоя модул щот неще да се затварят прозарците с копчето на орг. ключ.Или нящо съ е бъгнал системата:roll:

Ценко изложбения
Аватар
Мнения: 3813
Регистриран на: 26.11.2003
Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
Пол: Мъж
Кара: дългия да си плати входа !!!

Мнение от rtzankov » 27 Фев 2005, 17:34

Oсвен ако не си бил безл ел.джамове .. нема как да го нямаш .. пробвай с ключалката .. потърси имаше една стара тема по въпроса :!:
Изображение
Изображение
R.I.P Landikar

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Мнение от krika » 27 Фев 2005, 19:10

Знам я темата ма неще.А и си е с орг ел джамци даже и задни има а е купе :shock: :D

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 2.03.2005

Мнение от Wizard » 03 Мар 2005, 1:00

Няма никакъв проблем да напрвиш така, че алармата да ти затваря стъклата при включване, но няма да стане само с програмирането на дългия импулс /стандартната дължина на импулса който алармата подава на централното на колата е 0.7 секунди, а дулгия който ти трябва на теб е 20 сек. Виж в описанието на алармата как се програмира да е толкова./ Трябва да стигнеш до модула за управление на централното и стъклата, /намира се зад жабката - черен с три букси на него/
Изображение
след това откачаш жълтата букса и иа разглобяваш - ще видиш че pin-овете са номерирани, а на теб ти трябва 17тия, най вероятно няма да има кабелче на него така че ще трябва да сложиш. Когато подадеш и задържиш "+" на този pin стъклата започват да се затварят /тук връзваш заключващия импулс от алармата/.
Много хора не знаят но BMW поддържа двойно заключване на вратите, така че да не могат да се отворят с нищо освен с централното, а ти така и така ще разглобяваш там можеш да си вържеш и него - просто трябва заключващия импулс да го подадеш и на бяло/червения кабел. Абе най-добре отрежи управлението на централното от алармата където са ти го вързали и връзваш заключването на бяло/червения и на 17 pin /като ги разделяш с диоди/, а отключването на червено/синия.
Успех!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2523
Регистриран на: 21.11.2004
Местоположение: Sofiq

Мнение от BAYRON » 03 Мар 2005, 1:47

:bowdown: :bowdown: :bowdown: Удивен съм
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

Babuna master
Аватар
Мнения: 1606
Регистриран на: 24.06.2003
Местоположение: Дупниzа

Мнение от mitak_o » 03 Мар 2005, 2:07

:bowdown: :bowdown: :bowdown: :ok: евала , ще го пробвам.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 607
Регистриран на: 14.10.2002

Мнение от Indiana » 02 Сеп 2005, 14:41

Някой знае ли къде могат да препрограмират алармата да пуска по-дългиа сигнал? Когато съм до колата и задържа копчето на алармата, джамовете почват да се вдигат, но щом го пусна и всичко спира докъдето е стигнало. Някой път дори да го държа, явно губи сигнал замалко и спира. Тогава трябва да я отключа и пак да заключа....абе разправия. То ми е по-лесно на излизане от колата да натисна копчетата на джамовете поотделно и да се затворят догоре... Алармата си е оригиналната БМВ. Скоро сменях филтъра на климатика и я видях. Пише си БМВ отвсякъде.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1293
Регистриран на: 4.07.2005
Местоположение: Сливен О.С :))
Пол: Мъж
Кара: дизелaка да пропушва
Мечтае да кара: НА БАБА ЯГА МЕТЛАТА :D:D

Мнение от LAST RIDE » 23 Ное 2005, 0:36

като си слагах алармата ми вклучиха и тая опчиа та маистора ми спомена нещо за някво реле което прекъсва сигнала за да не изгарят бързо машинките-такаче внимаваи

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2643
Регистриран на: 22.11.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: ???? koнтролния модул на ел. джамовете ???

Мнение от Kris » 23 Ное 2005, 10:12

mitak_o написа:заначи на купето и двете стъкла имат функцията " затваряне с едно натискане" ..... :help:


За какво тогава му е по-дълъг импулс, не му ли трябва само импулс та колкото и кратък да е той. Нали това прави тази функция с един кратък импулс вдига джамовете.

Babuna master
Аватар
Мнения: 1606
Регистриран на: 24.06.2003
Местоположение: Дупниzа

Мнение от mitak_o » 23 Ное 2005, 10:19

това Indiana го питаше , на него може само шофьорското копче да я има тая екстра за едното натискане , аз така или иначе се отказах защото се оказа че го нямам комфорт модула и става по-сложно алармата да дига стъклата
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1383
Регистриран на: 17.09.2004
Местоположение: Банкя
Кара: E21 79'

Мнение от Pin2 » 14 Сеп 2006, 14:57

А ако никога не съм ползвал тази екстра, може ли да я имам? Колата винаги е имала ел стъкла, но никога не са се затваряли при заключване на колата.
Доста изчетох, но никой не дава отговор коя жичка с коя да запоя или най-малкото къде да отида да ми го оправят, като изключа Камор и Дару :)

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook