Koнтролния модул на ел. стъкла
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
69 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Koнтролния модул на ел. стъкла
заначи на купето и двете стъкла имат функцията " затваряне с едно натискане" , значи някаде трябва да има модул който да ги управлява . Мисалта ми е да си прекарам алармата да ми затваря стъклата като си заключа колата. До колкото знам на тоя модул му се подава "-" и затваря двете стъкла. Ако някой знае каде е и каде му се подава "-" или "+" може би? има едно ис-че същото и е направена тая работа на него но не искам по тръдния начин да го прая
- rtzankov
- Ценко изложбения
- Мнения: 3813
- Регистриран на: 26.11.2003
- Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
- Пол: Мъж
- Кара: дългия да си плати входа !!!
Става много лесно стига аларамата която имаш да поддържа тази екстра ! За да се получи желания ефект просто трябва да настроиш така алармата, че при заключване да пуска по дълъг импулс към системата, това е знак към комфорт модула да затвори всички стъкла и т.н ! На старата ми аларма (Sun D) това се програмираше. Стандартния импулс беше мисля 2а пъти по къс ... отиди при свестен алармаджия и няма как да не го знае този трик !
Успех.
П.С. първите модели Е36 както беше мойта, нямат комфорт модул и тази екстра е неизползваема ...
Успех.
П.С. първите модели Е36 както беше мойта, нямат комфорт модул и тази екстра е неизползваема ...
R.I.P Landikar
- Dimitar
- старши ентусиаст
- Мнения: 1651
- Регистриран на: 18.07.2003
- Местоположение: Chicago (Пловдив)
Затварянето с "едно натискане" е функция на бутона, а не на комфорт модула. Но въпреки всичко и той има входове за такава функция. Ако кажеш коя година е колата, ще ти кажа на схемата къде трябва алармата да подаде импулси.
- rtzankov
- Ценко изложбения
- Мнения: 3813
- Регистриран на: 26.11.2003
- Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
- Пол: Мъж
- Кара: дългия да си плати входа !!!
Е да де ма той човека тая функция си я има ! А иска да може да си затваря стъклата с алармата
R.I.P Landikar
- krika
- ...и то хидравличен :)
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Добре де 95г може ли да го няма тоя модул щот неще да се затварят прозарците с копчето на орг. ключ.Или нящо съ е бъгнал системата:roll:
Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- rtzankov
- Ценко изложбения
- Мнения: 3813
- Регистриран на: 26.11.2003
- Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
- Пол: Мъж
- Кара: дългия да си плати входа !!!
Oсвен ако не си бил безл ел.джамове .. нема как да го нямаш .. пробвай с ключалката .. потърси имаше една стара тема по въпроса
R.I.P Landikar
- krika
- ...и то хидравличен :)
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Знам я темата ма неще.А и си е с орг ел джамци даже и задни има а е купе
Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
Няма никакъв проблем да напрвиш така, че алармата да ти затваря стъклата при включване, но няма да стане само с програмирането на дългия импулс /стандартната дължина на импулса който алармата подава на централното на колата е 0.7 секунди, а дулгия който ти трябва на теб е 20 сек. Виж в описанието на алармата как се програмира да е толкова./ Трябва да стигнеш до модула за управление на централното и стъклата, /намира се зад жабката - черен с три букси на него/
след това откачаш жълтата букса и иа разглобяваш - ще видиш че pin-овете са номерирани, а на теб ти трябва 17тия, най вероятно няма да има кабелче на него така че ще трябва да сложиш. Когато подадеш и задържиш "+" на този pin стъклата започват да се затварят /тук връзваш заключващия импулс от алармата/.
Много хора не знаят но BMW поддържа двойно заключване на вратите, така че да не могат да се отворят с нищо освен с централното, а ти така и така ще разглобяваш там можеш да си вържеш и него - просто трябва заключващия импулс да го подадеш и на бяло/червения кабел. Абе най-добре отрежи управлението на централното от алармата където са ти го вързали и връзваш заключването на бяло/червения и на 17 pin /като ги разделяш с диоди/, а отключването на червено/синия.
Успех!
след това откачаш жълтата букса и иа разглобяваш - ще видиш че pin-овете са номерирани, а на теб ти трябва 17тия, най вероятно няма да има кабелче на него така че ще трябва да сложиш. Когато подадеш и задържиш "+" на този pin стъклата започват да се затварят /тук връзваш заключващия импулс от алармата/.
Много хора не знаят но BMW поддържа двойно заключване на вратите, така че да не могат да се отворят с нищо освен с централното, а ти така и така ще разглобяваш там можеш да си вържеш и него - просто трябва заключващия импулс да го подадеш и на бяло/червения кабел. Абе най-добре отрежи управлението на централното от алармата където са ти го вързали и връзваш заключването на бяло/червения и на 17 pin /като ги разделяш с диоди/, а отключването на червено/синия.
Успех!
Някой знае ли къде могат да препрограмират алармата да пуска по-дългиа сигнал? Когато съм до колата и задържа копчето на алармата, джамовете почват да се вдигат, но щом го пусна и всичко спира докъдето е стигнало. Някой път дори да го държа, явно губи сигнал замалко и спира. Тогава трябва да я отключа и пак да заключа....абе разправия. То ми е по-лесно на излизане от колата да натисна копчетата на джамовете поотделно и да се затворят догоре... Алармата си е оригиналната БМВ. Скоро сменях филтъра на климатика и я видях. Пише си БМВ отвсякъде.
- LAST RIDE
- ентусиаст
- Мнения: 1293
- Регистриран на: 4.07.2005
- Местоположение: Сливен О.С :))
- Пол: Мъж
- Кара: дизелaка да пропушва
- Мечтае да кара: НА БАБА ЯГА МЕТЛАТА :D:D
като си слагах алармата ми вклучиха и тая опчиа та маистора ми спомена нещо за някво реле което прекъсва сигнала за да не изгарят бързо машинките-такаче внимаваи
Re: ???? koнтролния модул на ел. джамовете ???
mitak_o написа:заначи на купето и двете стъкла имат функцията " затваряне с едно натискане" .....
За какво тогава му е по-дълъг импулс, не му ли трябва само импулс та колкото и кратък да е той. Нали това прави тази функция с един кратък импулс вдига джамовете.
69 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани