Вентилатор На Парното
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- PIPERKOV
- ентусиаст
-
- Мнения: 856
- Регистриран на: 19.08.2005
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e60 530i SMG
Вентилатор На Парното
Искам да задам към разбиращите поредния си въпрос:Някой да знае как се разглабя т.е как се изважда вентилатора на парното.Става въпрос за Е36,защото явно са ми заминали четките или е нагорял колектора,защото само като бутна на ръка перката тогава почва да работи.
- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
Кофти се вади.Видях как се вади откъм двигателя(мъка
),но после разбрах,
че се вадел откъм таблото.Нали се сещаш за какво разглобяване става дума

че се вадел откъм таблото.Нали се сещаш за какво разглобяване става дума

- PIPERKOV
- ентусиаст
-
- Мнения: 856
- Регистриран на: 19.08.2005
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e60 530i SMG
- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
Ми аз гледах как го вадиха откъм двигателя(М50).Точно над тоя капак е
планката с номера на рамата.Вентилатора беше ваден 2-3 пъти,пластината
едвам се държеше от огъването и човекът се чудеше как ще мине пред КАТ.
Ма от проба глава не боли де
планката с номера на рамата.Вентилатора беше ваден 2-3 пъти,пластината
едвам се държеше от огъването и човекът се чудеше как ще мине пред КАТ.
Ма от проба глава не боли де

вентилатор за парното-вадене
не е толкова сложно: 1) отваряте предния капак(капака над двигателя); 2)махате решетката която пречи на листа и едри боклуци да влизат към вентилатора(който се намира между капака на клапаните и купето, под нивото на предното стъкло). 3)развивате 2-те рапидки закрепващи към купето облицованата с изолация ламарина оформяща пространството пред кутията на вентилатора и я изваждате от канала в който е поставена(това става с поклащане и леко усилие). 4)пред вас се отваря изглед към пластмасовата черна кутия на вентилатора, която се състои главно от 2 части и се отваря като премахнете металните щипки(подобни на щипките за фарове) прикрепящи 2те части заедно. 5)целта на експедицията(статора с ротора, вала и перките са една зглобена единица) е закрепена към другата (2ра) пластмасова част на кожуха на вентилатора чрез пружинна метална скоба която лесно се освобождава с отвертка(чрез прилагане на натиск в зоната на скачане с кожуха /в горната част/ и леко изместване надолу). не стискайте скобата с клещи - ще я сцепите!!
макари по памет, смятам че информацията би била полезна на всеки който има елементарни познания в областта.
на добър час
п.п. и ако ви се намира в едно повече такова вентилаторче за парно - продайте ми го ако е читаво
макари по памет, смятам че информацията би била полезна на всеки който има елементарни познания в областта.
на добър час
п.п. и ако ви се намира в едно повече такова вентилаторче за парно - продайте ми го ако е читаво
ТРИТЕ БУКВИ
всичко друго е компромис
всичко друго е компромис
- PIPERKOV
- ентусиаст
-
- Мнения: 856
- Регистриран на: 19.08.2005
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e60 530i SMG
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани