Проблем с диференциал или нещо друго - Решен
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Проблем с диференциал или нещо друго - Решен
Значи от една седмица се чува едно виене, като преебан лагер, докато карам. Отидох на на монтьор, но каза, че лагерите са читави. Гледа диференциала, имаше масло. И каза че не може да се разбере от какво е това виене.
От какво може да е
От какво може да е
Последна промяна BMW318ius на 10 Юни 2010, 20:38, променена общо 1 път
- Azereus
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 252
- Регистриран на: 9.09.2008
- Местоположение: Sf, Dragalevci City
- Пол: Мъж
- Кара: 330xd e46
- Мечтае да кара: 645i cabrio
Re: Проблем с диференциал или нещо друго
Ако е дифа като влизаш в завой ще вие само наляво или само надясно като завиваш или поне ще има някаква промяна.
В ръка чаша държеше, чашата пълна и равна с люта бяла ракия и още върла магия! 

Re: Проблем с диференциал или нещо друго
Ами не, то е постоянно виене докато карам. Няма значение дали завивам или не. Само докато увеличавам скороста се чува по шумно. Както издават тролейте звук, нещо подобно е 

- Изрода
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 523
- Регистриран на: 26.02.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: На криво
- Мечтае да кара: Още по-на криво
Re: Проблем с диференциал или нещо друго
Azereus написа:Ако е дифа като влизаш в завой ще вие само наляво или само надясно като завиваш или поне ще има някаква промяна.
Точно това е когато е лагер на главина колега.
Дифа вие обикновенно наи силно при около80 километра като пуснеш гаста на колата.
Тогава е наи силно изразено.
А ти пич си ходил при ебати маистора щом не може да разбере дали е от дифа виенето.
То е толко специфично , че се разбира за 5 секунди от всеки полуграмотен маистор..
Лагеирте на главините се проверяват - вдигаш едната страна на колата на крик , палиш я и ускоряваш до към 60 км покилометраж и изключваш от скорост.
Ако не вие , проверяваш другото колело по същия начин .
Ма за мене тва е излишна занимавка при положение че виенето на дифа и колелата се различват толко много че се разбира на секундата

Успех

- Изрода
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 523
- Регистриран на: 26.02.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: На криво
- Мечтае да кара: Още по-на криво
Re: Проблем с диференциал или нещо друго
BMW318ius написа:И какво да правя
Ами аз съм ти написъл как да провериш лагерите на главините в домашни условия.
Ако не е от тях , а виенето със сигурност е от зад - значи е дифа.
Тва е по метода на изключването.
А 2 я вариант е отиди при някои кадърен маистор, или При Сони от форума , да ти каже момчето за 2 минути и да не се чудиш и повърташ една седмица

ПС.
Само ако пробваш ти и я вдигаш на криг, не трябва да имаш ШПЕР.
Щото ако имаш и се опиташ да тръгнеш на крик - ще е грозна гледка

- Nikito_nn
- ентусиаст
-
- Мнения: 1384
- Регистриран на: 17.01.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: му се с шпер
Re: Проблем с диференциал или нещо друго
Само на скорост ли вие или няма значение, при по висока скорост усилва ли се?
Гумите ти как са, щото ми се е случвало от гадни гуми(неравномерно износени) да ми вие.
Гумите ти как са, щото ми се е случвало от гадни гуми(неравномерно износени) да ми вие.
Re: Проблем с диференциал или нещо друго
Nikito_nn написа:Само на скорост ли вие или няма значение, при по висока скорост усилва ли се?
Гумите ти как са, щото ми се е случвало от гадни гуми(неравномерно износени) да ми вие.
Ами постоянно си вие. Като намалявам се чува различно. При 70 се чува най-много
- EnimEn
- ентусиаст
-
- Мнения: 921
- Регистриран на: 23.06.2007
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: яки шестаци...
Re: Проблем с диференциал или нещо друго
Изрода написа:Azereus написа:Ако е дифа като влизаш в завой ще вие само наляво или само надясно като завиваш или поне ще има някаква промяна.
Точно това е когато е лагер на главина колега.
Дифа вие обикновенно наи силно при около80 километра като пуснеш гаста на колата.
Тогава е наи силно изразено.
А ти пич си ходил при ебати маистора щом не може да разбере дали е от дифа виенето.
То е толко специфично , че се разбира за 5 секунди от всеки полуграмотен маистор..
Лагеирте на главините се проверяват - вдигаш едната страна на колата на крик , палиш я и ускоряваш до към 60 км покилометраж и изключваш от скорост.
Ако не вие , проверяваш другото колело по същия начин .
Ма за мене тва е излишна занимавка при положение че виенето на дифа и колелата се различват толко много че се разбира на секундата![]()
Успех


- LiTtLeRoCk
- СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
-
- Мнения: 5434
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е38 740IL
Re: Проблем с диференциал или нещо друго
:yes: и за да бъдем още по-точни дифа направо няма как да вие, единствено може да вие главното предаване (пинъона и короната) Ся някой ще каже, че тва си е в прасето и сичкото се води диф, но не е така
И лагерите,както беше при мен.
- ///M BOSS
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 258
- Регистриран на: 13.03.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
Re: Проблем с диференциал или нещо друго
Според мен е един или двата лагера на главините ,ако ли не дифа няма какво друго да е 

Re: Проблем с диференциал или нещо друго
Добре, ако е от дифа, какви пари ще излезе за ремонт. Някви идеи
- ///M BOSS
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 258
- Регистриран на: 13.03.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
Re: Проблем с диференциал или нещо друго
Ами втора ръка читав диф е към 100 кинта колега ,за ремонт незнам колко ще ти вземат и нали си заслужава да го правиш твоя или е по-добре направо да го подновиш 

- Nikito_nn
- ентусиаст
-
- Мнения: 1384
- Регистриран на: 17.01.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: му се с шпер
Re: Проблем с диференциал или нещо друго
BMW318ius написа:Но има вариант и това виене да е от гумите
Ами немога да ти кажа със сигурност, ама си бях сложил временно отзад едни гуми, които бяха неравномерно износени и така виеше, без значение на скорост или в завой си виеха и то най вече при около 60км/ч а като вдигна от 90-100 нагоре шума намаляше. Ама като ги смених всичко стана тип топ. Просто ти казвам ако скоро си сменял гуми и от тогава се е появил шума че може да е от тях. Виенето доста наподобяваше виене на лагер.
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани