за колегите с тдс
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- kiret0
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 156
- Регистриран на: 2.02.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 325 тдс
- Мечтае да кара: M3 e92
за колегите с тдс
значи имам едно питане относно паленето; Колата я имам от 1 година близо и попринцип си пали трудно първия път- значи подгрявам два пъти(тоест чакам нафтовата помпа да щтракне) върта после 2-3 пъти и явно там подкачи нешто и тогава ПАЛИ; Значи това е само първия път после един пат щом е запалила нема ядове пали си веднага;;;;Обаче вчера ме предаде, в Мола си я паркирам на подземния паркинг ,връщам се и не можа да запали (на топъл двигател стрелката за темп беше на точно 12ч изправена и тази помпа при това положение не я чувам да се ВКЛЮЧВА) ;;;;Въртех няколко пъти и акумолатора падна после викнах един приятел с кабели и измъчено запали;;; Почти сам сигорен че е помпата;;; Благадаря предварително за някое компетентно мнение!!!
- flober
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 546
- Регистриран на: 29.01.2006
- Местоположение: ELHOVO
- Пол: Мъж
- Кара: G30
значи това дето го чуваш да щраква след определено време е най вероятно релето на свещите защото те продалжават да потгряват още мъничко след като е изгаснала лампата на таблото ако съм разбрал правилно ако говориш за помпата която е в резервоара, е здала багажа и с нов акомулатор да си пак няма да ти помогне .За труден старт при студен мотор причините са доста.но щом казваш че го први и загряла определено трябва да я закараш на докотор.
- ivanov_tds
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 59
- Регистриран на: 24.04.2009
- Местоположение: popovo
- Пол: Мъж
тдс
Здравей колега моята правеше така ама какво ли не правих и накрая един познат ми каза да и дам малко аванс и сега пали като часовник две седмици главоболие и накрая малко аванс за които ми зеха 20 лв и си реших проблема.
- kobrata55
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 180
- Регистриран на: 16.03.2009
- Местоположение: gr, Samokov
- Кара: e39 520
колега аз имах проблем като теб подобен значи на студена пали като и покажа клюа а топла въртеше доста,освен това ми тресеше мотора на ниски обороти,отидох днес в супер дизел направиха ми я супер и казаха че е имала много предварение на помпата та мой савет консултирай се парво там или на друго място но там ще ти кажат какво и е с сигорност,на мен ми взеха 80лв
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Кофти студен старт = свещи или въздух в системата
А вчера като не искаше да запали топла колко нафта имаше в резервоара?
Имаше ли въздух в маркуча след горивния филтър?

А вчера като не искаше да запали топла колко нафта имаше в резервоара?
Имаше ли въздух в маркуча след горивния филтър?

Здравейте,
и аз съм на същото мнение.
След като изстудее двигателя пак чуваш ли помпата, ако е така от някъде ти дърпа въздух и когато е загрял двигателя помпата не се включва(поне при мен е така)! Провери си всички тръбички да ли има сълзене на нафта!
А след това може да си провериш и свещите щом пали от втория път.
Поздрави
vld написа:Кофти студен старт = свещи или въздух в системата![]()
А вчера като не искаше да запали топла колко нафта имаше в резервоара?
Имаше ли въздух в маркуча след горивния филтър?
и аз съм на същото мнение.
След като изстудее двигателя пак чуваш ли помпата, ако е така от някъде ти дърпа въздух и когато е загрял двигателя помпата не се включва(поне при мен е така)! Провери си всички тръбички да ли има сълзене на нафта!
А след това може да си провериш и свещите щом пали от втория път.
Поздрави
Преди няколко месеца и моята изведнъж спря да пали студена. Въртях два-три пъти по 10 сек за да запали. Но след като смених горивния филтър и почистих цедката на помпата в резервоара си пали от четвърт.
За топлия старт има много причини, но досега не съм чувал да се скапе тотално от раз. Сипи нафта поне до половината и пробвай пак. Успех!
За топлия старт има много причини, но досега не съм чувал да се скапе тотално от раз. Сипи нафта поне до половината и пробвай пак. Успех!
- jibo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 333
- Регистриран на: 24.12.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw 320 d ,E36 TDS
- Мечтае да кара: BMW X5
и при мене е така помпата отзад е заминала изолираха ми я и като падна по 10 литра в резервоара не ще да пали за това по 10 не падам и малко ми тресе на ниски обороти заради вьздуха
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
jibo написа:и при мене е така помпата отзад е заминала изолираха ми я и като падна по 10 литра в резервоара не ще да пали за това по 10 не падам и малко ми тресе на ниски обороти заради вьздуха
То във Варна са едни големи майстори и разбирачи. Като ти изолираха помпата, защо не обезвъздушиха системата и са я оставили да дърпа въздух. Аз вече препатих и повече във Варна на сервиз няма да си закарам колата.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
jibo написа:и при мене е така помпата отзад е заминала изолираха ми я и като падна по 10 литра в резервоара не ще да пали за това по 10 не падам и малко ми тресе на ниски обороти заради вьздуха
То от въздух трудно пали и направо гасне, тресенето си е друг симптом с друга причина

А помпата в резервоара що не я смени с друга нова? ми си ги оставил да се изциганьосат на колата



- jibo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 333
- Регистриран на: 24.12.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw 320 d ,E36 TDS
- Мечтае да кара: BMW X5
еми да ти кажа така си я карам и нямам проблеми но не я оставам да падне по 10 литра ,то принцип дизела трябва да се кара с пове4ко гориво щото сму4е боклуциvld написа:jibo написа:и при мене е така помпата отзад е заминала изолираха ми я и като падна по 10 литра в резервоара не ще да пали за това по 10 не падам и малко ми тресе на ниски обороти заради вьздуха
То от въздух трудно пали и направо гасне, тресенето си е друг симптом с друга причина![]()
А помпата в резервоара що не я смени с друга нова? ми си ги оставил да се изциганьосат на колата![]()
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
vld написа:Къде го ся ония дето спореше че ТДС-а неможе да върви без помпа в резервоара![]()

jibo написа:еми да ти кажа така си я карам и нямам проблеми но не я оставам да падне по 10 литра ,то принцип дизела трябва да се кара с пове4ко гориво щото сму4е боклуци
само да те светна че помпата тегли от дъното , и като си има боклуци ще ги дръпне , или викаш като има повече нафта се разреждат. . .

- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани