Новото е36 :)

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 118
Регистриран на: 25.08.2007
Местоположение: гр. София
Пол: Мъж
Кара: 745i e65, 525dA e39
Мечтае да кара: 850 CSi :)

Новото е36 :)

Мнение от rado89 » 06 Сеп 2009, 13:55

взех една 320.. юпии :) немога да се нарадвам на саунда :D както и да е.. има забележки за оправяне.. предни амортисьори и т.н. Имам и въпрос за мотора обаче. нещо пали трудничко.. сякаш се дави понякога. и има странна миризма, на бензин или масло.. ама много остра покрай колата. сякаш сместа е преситена или обеднена някак. в главата ми бяха свещи, кабели, дебитомер.. пропуснах да кажа, че колата е австрийка, но не е карана към година и половина там. мисля и малко газ за горене в бензина да продухам или някаква добавка. но основното което ме притеснява е паленето и миризмата. прегледах я отдолу изцяло. няма никакви течове, нито масло нито вода.. нищо. вдигнах задната седалка и отворих при помпата и нивомера. и там няма грам теченост. исках да чуя и вашето мнение, зман че сте доста способни и компетентни всички тук, и чак тогава да предпиема някакви мерки :) благодаря предварително на всички!!!
Сърдитко Петко - празна му торбата..

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Мнение от ~Мишо~ » 06 Сеп 2009, 17:06

Като начало да изтърбушиш катализатора , пък за паленето трябва повече инфо.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 118
Регистриран на: 25.08.2007
Местоположение: гр. София
Пол: Мъж
Кара: 745i e65, 525dA e39
Мечтае да кара: 850 CSi :)

Мнение от rado89 » 06 Сеп 2009, 17:17

няма катализатор, само една голяма тръъъбааа :) за паленето незнам.. дросела и дебитомера да са клеясали от толкова "непалене и некаране" :D а за сместа мирише странно.. различно съотношение бензин въздух, трудно палене.. недобре работеща свещ на някой от 6те :) окабеляване.. това са ми идеите.. нямах толкова време да разръчкам, а пък и незнак кое е най-вероятно.. дайте предположение, за да почна от най-верочтното :) благодаря!!!
Сърдитко Петко - празна му торбата..

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Мнение от ~Мишо~ » 06 Сеп 2009, 17:39

Ми щом няма катализатор почвай всичко наред.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 331
Регистриран на: 14.06.2008

Мнение от mg87 » 06 Сеп 2009, 21:21

смени си свещите и кабелите и ако няма ефект отивай на диагностика :)

Obergruppenführer
Аватар
Мнения: 1180
Регистриран на: 21.01.2008
Местоположение: Враца,България
Кара: Е 36

Мнение от MOGY » 06 Сеп 2009, 21:44

Имаш спукан маркуч за бензина или теч от регулатора щом мерише на бензин,за това и палиш трудно защото в системата няма достатъчно налягане а и част от бензина е изтекал,и като почне да пали първо прегърмяват първите цилиндри защото за тях почва да стига бенз а за последните още няма,за това ти се стува че се дави..
Като я запалиш огледаи хубаво маркучите отпред под колектора и този в задния край на колектора най-отзад и регулатора също.
ИзображениеИзображениеИзображение
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
100% етнически НЕ толерантен!

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 25.08.2009
Кара: 96г Купе

Мнение от chi4oskrudj » 07 Сеп 2009, 12:19

Извинявай колега че се бъркам в темата ти но може ли от спукан маркуч на бензинопровода да мени оборотите,защото на мен за около месец колата ми загуби около 20 литра бензин,а имай впредвид че съм с газов инжекцион и много ми мени оборотите става въпрос за 318 ис М42 мотора

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 785
Регистриран на: 23.09.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW e36 318is COUPE M42

Мнение от PNR » 07 Сеп 2009, 12:28

chi4oskrudj написа:... на мен за около месец колата ми загуби около 20 литра бензин...


Еми то си добре щом на месец използваш 20л

Та майтапа на страна да много е възможно да ти е от спукани маркучи на бензино провода аз съм със същия мотор като тебе с газов инжеккцион и колата губеше бензин ... Една сутрин катоо запалих колата вътре замириса толкова много на бенз че направо имах чувство че съм на бензиностанция излизам вдигам капака и кво да видя :shock: от страната на щеката за маслото мотора целия мокър доло се стича на земята и от кво се оказа едото маркуче се беше спукалао за обратния бензин и от некви смешни маркучета по 10см ебати и проблема и ебати разходите а един метър струва 5 лв. Просто работата е малко повече но аз си ги сменях сам

Така че Вдигаш капака при студено запален мотор и почваш да оглеждаш хубаво под колекторите там където влизат двете маркучета в рейката за дюзите ... ако от там не тече вдигаш колатана крик или подемник и започваш да оглеждаш отдоло .... ако и от там не тече вече има едно решение някоя дюза ти се е прецакала и не затваря и си пикае през цялотот време и затова изчезва бенза ...

Но ако има проблем в дюза би трябвало да си го усетил при не добра работа на бензин . Пробвай с маркучи (бензинопровод)
PNR@abv.bg
София
0888779546

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 25.08.2009
Кара: 96г Купе

Мнение от chi4oskrudj » 07 Сеп 2009, 13:05

Благодаря за съвета колега но тя на бензин не работи никак добре някой път притриса все едно че губи цилиндър за кратко но това е докато загрее,а след това само мени оборотите.А иначе докато е студена не ги мени като почне да излиза от синия сектор и тогава става да си е..е майката

ентусиаст
Аватар
Мнения: 914
Регистриран на: 18.06.2008
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 520 I Touring
Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003

Мнение от ned_gm28 » 07 Сеп 2009, 21:26

PNR написа:

Та майтапа на страна да много е възможно да ти е от спукани маркучи на бензино провода аз съм със същия мотор като тебе с газов инжеккцион и колата губеше бензин ... Една сутрин катоо запалих колата вътре замириса толкова много на бенз че направо имах чувство че съм на бензиностанция излизам вдигам капака и кво да видя от страната на щеката за маслото мотора целия мокър доло се стича на земята и от кво се оказа едото маркуче се беше спукалао за обратния бензин и от некви смешни маркучета по 10см ебати и проблема и ебати разходите а един метър струва 5 лв. Просто работата е малко повече но аз си ги сменях сам

Абсолютно същата случка беше и при мен преди 2 месеца.Тези двете мъркучета на инжекторната рейка са голяма гнъс :evil: Купи си качествени мъркучи,щото са постоянно под налягане (3 бара по цялото трасе от резервоара до инжекторната рейка),дори когато караш на газ :!: Разликата е,че тогава всичкият бензин стигнал до рейката,се връща обратно в резервоара (компа изключва бензиновите дюзи,но помпата си работи).
Изображение

Obergruppenführer
Аватар
Мнения: 1180
Регистриран на: 21.01.2008
Местоположение: Враца,България
Кара: Е 36

Мнение от MOGY » 07 Сеп 2009, 22:51

Не са ни виновни маркучите ами много хора си купуват кола сядат и подават гориво,а не мислят че примерно тези маркучи са на по 15г. и са си изпяли песента.
Аз лично едно от първите неща които сменявам най напред с маслото са маркучите и горивния филтър.
ИзображениеИзображениеИзображение
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
100% етнически НЕ толерантен!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3678
Регистриран на: 28.03.2007
Местоположение: Хасково
Кара: e36 318is M44
Мечтае да кара: камаро.

Мнение от Nukem » 08 Сеп 2009, 9:27

Момчета кажете в realoem-а къде са да им взема номерата и аз да ги сменя?
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 118
Регистриран на: 25.08.2007
Местоположение: гр. София
Пол: Мъж
Кара: 745i e65, 525dA e39
Мечтае да кара: 850 CSi :)

Мнение от rado89 » 10 Сеп 2009, 9:42

благодаря за съветите колеги. При 1ва възможност ще огледам всичко и ще пиша, че напоследък хич няма време покрай изпити :) хайде със здраве :)

и едно въпросче последно.. амортисьорите от 328 дали са същите като на 320? :) Благодаря!
Сърдитко Петко - празна му торбата..

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook