318 тдс пуши черно
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
318 тдс пуши черно
Значи колата пуши доста. Черно е. Колкотп повече газ толкова повече пуши. Знам че дизелите пушат, но това е повечко. Като запали изпушва един облък. Пуши и в ниски и в високи обороти. Мирише на нафта неизгоряла. Когата пали колкото повече върти на стартер(когато пали по трудно) толкова по голям облак прави. Ако някой има идеи да казва.
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Някой се е правил на майстор , да не е пипана плочката 

- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- jibo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 333
- Регистриран на: 24.12.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw 320 d ,E36 TDS
- Мечтае да кара: BMW X5
Re: 318 тдс пуши черно
а когато е топла пали ли лесно или трудно,предполагам 4е е верига и трябва да се натегне 4е се е отпуснала така ми беше на мен понеt1sh0o написа:Значи колата пуши доста. Черно е. Колкотп повече газ толкова повече пуши. Знам че дизелите пушат, но това е повечко. Като запали изпушва един облък. Пуши и в ниски и в високи обороти. Мирише на нафта неизгоряла. Когата пали колкото повече върти на стартер(когато пали по трудно) толкова по голям облак прави. Ако някой има идеи да казва.
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
- don't be
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 708
- Регистриран на: 3.09.2009
- Кара: 466,5 см3 на цилиндър
- Мечтае да кара: Нормално
Някаде из форума има писано и тема , специално за тдс моторите когато минат 200 000 км се сменя веригата със зъбните колела и какво е необходимо по механизма , иначе всичко сочи за богата на нафта смес , също може да стане както добавиха колегите от непълнещо турбо или някой ти е барал центровката на гнп-то,
За милиони-няма закони.
- flober
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 546
- Регистриран на: 29.01.2006
- Местоположение: ELHOVO
- Пол: Мъж
- Кара: G30
don't be написа:Някаде из форума има писано и тема , специално за тдс моторите когато минат 200 000 км се сменя веригата със зъбните колела и какво е необходимо по механизма , иначе всичко сочи за богата на нафта смес , също може да стане както добавиха колегите от непълнещо турбо или някой ти е барал центровката на гнп-то,

дюза
Помпата не е усилвана(не е местена главата) поне не откакто е при мен.
Веригата не е сменявана. Колата е на 175 хиляди(нз реални).
Центровката на помпата е мръдната на предварение от мен за да пали по лесно топла и има ефект, но колата пушеше и преди промяната. Изолирал съм АГР клапата, но няма ефект и затова пак си я отворих. Маркучите на турбото се виждат здрави. Понякога ми се вади маркуча който влиза в колекторите, там където влиза в някакъв клапан или нещо такова. Турбото мисля, че е наред защото колата си върви доста и се развърта на ок 2000 об./мин. Също съм махнал катализатора, но пушенето не се промени. За дюзите нищо не мога да кажа и може би там е проблема. Ако имате още предложения кажете.
А защо мислите, че може да пуши от разтегната верига. За паленето разбирам, но пушене.
Веригата не е сменявана. Колата е на 175 хиляди(нз реални).
Центровката на помпата е мръдната на предварение от мен за да пали по лесно топла и има ефект, но колата пушеше и преди промяната. Изолирал съм АГР клапата, но няма ефект и затова пак си я отворих. Маркучите на турбото се виждат здрави. Понякога ми се вади маркуча който влиза в колекторите, там където влиза в някакъв клапан или нещо такова. Турбото мисля, че е наред защото колата си върви доста и се развърта на ок 2000 об./мин. Също съм махнал катализатора, но пушенето не се промени. За дюзите нищо не мога да кажа и може би там е проблема. Ако имате още предложения кажете.
А защо мислите, че може да пуши от разтегната верига. За паленето разбирам, но пушене.
- don't be
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 708
- Регистриран на: 3.09.2009
- Кара: 466,5 см3 на цилиндър
- Мечтае да кара: Нормално
Щом ти пали и топла несе мъчи много , отписваме веригата , аз карах скоро едно бмв 1.8 тдс турбото му включваше на 1800 обр.(това за инфо ти го давам) , а горе колегата ти писа дюзи , найстина така става при "пикаещи" дюзи може и да е само една от всичките свали ги и ги провери голяма е вероятността да е от някоя , ако караш така и е от дюза ще ти отвори огромен проблем след време и ще ти побелее косата



За милиони-няма закони.
- xts
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 286
- Регистриран на: 10.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36, E87, F25
Според мен не изолирай, ами почисти АГР клапана, колекторите и пътищата на турбото. С годините нагара по тях е огромен и дебитът на постъпващия въздух е по-малък. Оттам и недобро изгаряне.
Топла пали по трудно, но след пърдането на предварение се пооправи. Пак не е добре, но става. Звука при мене е различен от на другите БМВ-та. Доста повече ръмжи, но около 1800-2000 се развърта турбото. От интеркулера до главата съм чистил колекторите и тръбата колкото е възможно. Имаше доста нагар, но пак не спря да пуши. Остава само радиатора и тръбата преди него, но не мисля, че от това ще се оправи. А дузите може ли аз да си ги погледна някак. В смисъл аз лесно ще ги разглобя и ще ги сваля, но дали мога да проверч как са, или си трбва майстор? А тоя АГР съм го чистил и мисля, че си работи добре. А и той като не бачка добре май ебава вървежа на колата, а тя май си върви добре. Не съм карал други БМВта, но от 90 коня мисла, че повече не мога да искам.
- LAST RIDE
- ентусиаст
-
- Мнения: 1293
- Регистриран на: 4.07.2005
- Местоположение: Сливен О.С :))
- Пол: Мъж
- Кара: дизелaка да пропушва
- Мечтае да кара: НА БАБА ЯГА МЕТЛАТА :D:D
Защо толкова те притеснява пушека...? Както сам пишеш колата се развърта от към 1800-2000об/м и си върви прелично ,сигурен ли си че е нямало софтуерна намеса от предния собственик
Заменям си усилвателя!!
viewtopic.php?f=64&t=228928
коментар:
исках BMW,но татко каза не.......по добре да си взема SUZUKI IGNIS пък и те BMW нестават...
viewtopic.php?f=64&t=228928
коментар:
исках BMW,но татко каза не.......по добре да си взема SUZUKI IGNIS пък и те BMW нестават...

Нямам идея кой и какво и е правено преди мен. Знам само, че гърнето е сменено с Ремус и звука е много добър. Та това ме навежда на мисълта, че може и други работи да са правени, но нищо нз със сигурност. Притеснява ме пушека защото е много и всеки приятел дето кара след мене после ме пита защо пуши толкова. А и с тоя пушек си ми гори доста. То си излиза нафта отзад.
Според мен ГНП-то е сдало багажа...Щом мирише на неизгоряла нафта и дими все едно е параход от първата световна значи ГНП-то е дало фира
Един крайно ограничен и отчайващо глупав бездарник с отрицателен коефицент на интелигентност, както си джитка из интернет, започва да чете това.....
Синтаксис от ергативен тип, в който пециенсът е в субектна позиция, а агенсът - в ергативна
Какво е П.У.Т.К.А ?
Това е Пункт за Управление и Тактическа Координация на Авиацията
Синтаксис от ергативен тип, в който пециенсът е в субектна позиция, а агенсът - в ергативна
Какво е П.У.Т.К.А ?
Това е Пункт за Управление и Тактическа Координация на Авиацията
- ditko1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1986
- Регистриран на: 24.10.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw x5 4.4
- Мечтае да кара: Муха
Re: 318 тдс пуши черно
ГНП-то го смених, защото беше протекло и сега пушенето се оправи, но има нови проблеми. Сега колата пуши много малко, все пак е дизел, но и върви по-малко. Центровката е доста добре, защото пали много лесно. Лошото е, че без газ колата си мени леко оборотите и май те са по-ниски от преди. Също така като я пусна по инерция ми дава разход, който е по малък когато се движа бързо и колкото повече намалям той се вдига. На първа без газ ми дава 10-20 моментен което е ненормално. Преди в тия положения колата лепеше на нула и не знам защо сега се промени.
Другият проблем е, че на комп диагностика излиза грешка в някакъв датчик за скоростта на автомобила и не се знае къде е и защо(не може да си изтрие значи е постоянно на късо). Ако можете помагайте.
Другият проблем е, че на комп диагностика излиза грешка в някакъв датчик за скоростта на автомобила и не се знае къде е и защо(не може да си изтрие значи е постоянно на късо). Ако можете помагайте.
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани