Проблем с нов съединител

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1200
Регистриран на: 25.08.2007
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: '03 330xd M57N Sedan

Проблем с нов съединител

Мнение от Mpower84 » 13 Авг 2009, 9:27

Колеги вчера смених съединителя, защото стария боксуваше.Днес се качвам да пробвам колата и какво установявам: педала е адски мек и отделя адски ниско, когато натисна педала и дам леко гас на колата започват едни странни вибрации по педала, на първа скорост отново боксува, но не мирише.Сменени са само аксиален лагер и феродов диск с продукти на Sachs.Притискателния диск изглеждаше нормално и решихме да не го сменяме.Какъв е проблема м***а му?!Дочух, че е нормално след смяната да мине известно време докато нещата се нормализират, но с ръка на сърцето мога да кажа, че колата сега е по-зле от преди.Феродовия диск е поставен правилно 100%.Не ми се вярва проблема да идва от стария притискателен диск.Вече започва да ме съмнява скоростната кутия.Моля ви помагайте, че съм бесен и адски разочарован!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 99
Регистриран на: 23.06.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: някво 325

Re: Проблем с нов съединител

Мнение от Vai-Holding » 13 Авг 2009, 9:40

Mpower84 написа:Колеги вчера смених съединителя, защото стария боксуваше.Днес се качвам да пробвам колата и какво установявам: педала е адски мек и отделя адски ниско, когато натисна педала и дам леко гас на колата започват едни странни вибрации по педала, на първа скорост отново боксува, но не мирише.Сменени са само аксиален лагер и феродов диск с продукти на Sachs.Притискателния диск изглеждаше нормално и решихме да не го сменяме.Какъв е проблема м***а му?!Дочух, че е нормално след смяната да мине известно време докато нещата се нормализират, но с ръка на сърцето мога да кажа, че колата сега е по-зле от преди.Феродовия диск е поставен правилно 100%.Не ми се вярва проблема да идва от стария притискателен диск.Вече започва да ме съмнява скоростната кутия.Моля ви помагайте, че съм бесен и адски разочарован!
Колега, ако е гаден аксиалния лагер може да има вибрации по педала и то като мъчиш мотора повече вибрира
Изображение
Горчивината от лошото качество остава много по дълго от удоволствието от ниската цена.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 121
Регистриран на: 28.01.2008
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: е30 м10б18,е36 м52б20

Мнение от тъчи » 13 Авг 2009, 9:46

На баща ми колата така беше и докъто на сменихме и претискателния не се оправи.Така,че по добре е да смениш и него.

П.п.Май темата ти трябва да е в "е30"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3206
Регистриран на: 13.02.2008
Местоположение: София-център Антим 1 номер 61
Пол: Мъж
Кара: Всичко що е BMW , баничарки
Мечтае да кара: M1

Мнение от laviatan » 13 Авг 2009, 9:59

Препоръчително е да се сменя всичко комплект- за мен може от там да ти идва проблема :confused:
AUTO MOTOR PARTS GROUP LTD
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !

Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 416
Регистриран на: 12.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '01 E46 318Ci

Мнение от joreto_88 » 13 Авг 2009, 10:27

Еми така е - българска му работа. Сменя се всичко комплект. С цел да спестиш някой лев от притискателния диск, сега ще дадеш още 150лв на майстора за труд + цената на притискателя. Притискателния диск се е напаснал по стария феродов диск и затова сега вибрира - крив е, макар и да не се вижда с просто око.
E36 318i sedan '95
Е36 320iA coupe '93

Изображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 315
Регистриран на: 20.05.2008
Пол: Мъж
Кара: м52б2...

Мнение от thelux » 13 Авг 2009, 10:28

колега аз като смених всичко,целия комплект и пак така в началото ти е доста мек и ти оделя ниско,но след това няма проблем вече,но за вибраците незнам :confused: :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1708
Регистриран на: 17.04.2008
Местоположение: Сливен
Пол: Мъж
Кара: E61 530d ; E46 330ci convertible
Мечтае да кара: Всичко що е BMW
Детайли за колата: E61 3.0d ++
E46 3.0i ++

Мнение от Biogame » 13 Авг 2009, 10:50

И моя отделяше долу и беше адски мек но за няколко часа каране се оправи,и сега отделя на средата.
:driving: :dunno: :driving:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Мнение от metodi80 » 13 Авг 2009, 13:12

Изчакай , покарай малко и виж кавто ще стане ... Принципно е нормално в първия момент педала да е мек и да отделя долу ниско ... За вибрациите може да са породени от това , че феродовия диск все още не се е напаснал и боксува , а може и вилката или притискателя да са съсипани ... Покарай около 300-400 км (поне ) и виж какво става , пък после ще му мислиш ...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 971
Регистриран на: 17.03.2008
Местоположение: Тюркистан
Пол: Мъж
Кара: 'Е36'
Мечтае да кара: e92 m3

Мнение от Garribaldi » 13 Авг 2009, 14:34

:mhihi: Понатискай го още малко ще се оправи :winky: :mhihi:
rrrrryyyyyymmmmm...
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1200
Регистриран на: 25.08.2007
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: '03 330xd M57N Sedan

Мнение от Mpower84 » 14 Авг 2009, 1:30

След 100 км каране вече е май е по-добре, но ме е страх да не се заблуждавам.Педала продължава да рита, но можеби една идея по-слабо.Все още съм притеснен!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 941
Регистриран на: 17.11.2008
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: Семейното комби
Мечтае да кара: M5 touring

Мнение от dinkomg » 14 Авг 2009, 9:25

joreto_88 написа:Еми така е - българска му работа. Сменя се всичко комплект. С цел да спестиш някой лев от притискателния диск, сега ще дадеш още 150лв на майстора за труд + цената на притискателя. Притискателния диск се е напаснал по стария феродов диск и затова сега вибрира - крив е, макар и да не се вижда с просто око.

Така си е, докато не се смени и притискателния, няма да изчезнат напълно вибрациите, единствено може да намалеят с времето и да станат по-малко осезаеми
Има много коли и ....BMW
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1200
Регистриран на: 25.08.2007
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: '03 330xd M57N Sedan

Мнение от Mpower84 » 14 Авг 2009, 14:18

Може л някой да ми обясни как притискателния диск се напасва по феродовия?!Глупости точно обратното е! :help:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Мнение от ~Мишо~ » 14 Авг 2009, 20:24

Mpower84 написа:Може л някой да ми обясни как притискателния диск се напасва по феродовия?!Глупости точно обратното е! :help:

Ако не ти е надран или издълбан няма проблем , новия едва ли ще е по-качествен от оригинала. . .
Покарай я както ти писа Методи , но без да я пържиш (както писаха други) и после реши какво ще правиш.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 780
Регистриран на: 4.04.2009
Местоположение: Лом
Пол: Мъж
Кара: кУлУлО

Мнение от ///Mechov » 14 Авг 2009, 22:01

Клега не прави резки стартове , че това феродо ще отиде по дяволите. Методи е много прав, покарай я 500км. и би трябвало да се напасне феродовия диск и всичко да заработи нормално ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 539
Регистриран на: 26.07.2008
Местоположение: Ст.Загора
Пол: Мъж

Мнение от dangerous » 14 Авг 2009, 23:00

да вметна само за протокола,че освен към притескателния диск,феродовия също така се напасва и от другата си страна т.е.
огледалния диск на маховика.
Съгласен съм също със мнението че от оригинала по хубаво няма ама
човек като си представи само тая диафрагма на притескателния диск е вършила своето предназначение 16 495 932 пъти :bchug:
Колко BMW-та изпих в тея кръчми!!!

-Колко "Nm" налягане са нужни за стягането на болтовете на капака за винтилите?

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook