Трудно палене на студено - 318TDS
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
- viper
- Crash Master
-
- Мнения: 1883
- Регистриран на: 22.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '86 316; '89 520i
- Мечтае да кара: Е28 М5
Трудно палене на студено - 318TDS
Има много такива теми, но никъде не срещнах отговор на моя въпрос...
За какво става дума: 318тдс, оправена ГНП, пълен резервоар и не пали студена от първия път. Закюфква за секунда и умира. После колкото и да въртя - не и не. Интересното е, че ако заключа и отключа колата с централното - пали от четвърт
До колкото ми е известно софтуера на BMW не се пише от Microsoft, така че това да ресетвам системата е доста безумно.
Идеи?!
За какво става дума: 318тдс, оправена ГНП, пълен резервоар и не пали студена от първия път. Закюфква за секунда и умира. После колкото и да въртя - не и не. Интересното е, че ако заключа и отключа колата с централното - пали от четвърт

Идеи?!

- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Ако имаш имобилайзер - той ти е проблема .... По принцип често пъти се прекъсва захранването на горивната помпа през отделна верига (да речем на алармата ) или през имобилайзера. В случая не става дума за ресет на софтуер (понеже софтуер тука не участва) , а електроника , при която ако има ток бачка , ако няма не ... (може някой електролитен кондензатор да не се зарежда и разрежда както трябва и повтроното "инициализиране" на централното да го "събужда" )
- viper
- Crash Master
-
- Мнения: 1883
- Регистриран на: 22.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '86 316; '89 520i
- Мечтае да кара: Е28 М5
Алармата е оригинална и предполагам, че си има и имобилайзер (от безконтактните). Но няма никаква логика - отключвам, сядам въртя ключа и никой. Заключвам, отключвам и паля от четвърт. Разликата във времето е доста малка и все си мисля, че не е от кондензатор 

- xts
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 286
- Регистриран на: 10.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36, E87, F25
Имах същия проблем и аз, при мен се оказа теч от ГНП-то, при студен двигател, който веднага след загряване спираше. При теб щом е ремонтирано ГНП-то, може би не е това причината.
Провери последователно - подгряващи свеши, подкачваща помпа и ГНП. Виж дали няма въздух в маркуча преди горивният филтър. Откачи го, за да разбереш дали помпата ти подкачва.
Пробвай да подгрееш два пъти, имай предвид, че след като лампата за подгряване изгасне, релето изключва около 6-7 секунди по-късно.
Ако фабричният имобилайзер се включва, то изобщо няма да върти стартера.
Провери последователно - подгряващи свеши, подкачваща помпа и ГНП. Виж дали няма въздух в маркуча преди горивният филтър. Откачи го, за да разбереш дали помпата ти подкачва.
Пробвай да подгрееш два пъти, имай предвид, че след като лампата за подгряване изгасне, релето изключва около 6-7 секунди по-късно.
Ако фабричният имобилайзер се включва, то изобщо няма да върти стартера.
- viper
- Crash Master
-
- Мнения: 1883
- Регистриран на: 22.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '86 316; '89 520i
- Мечтае да кара: Е28 М5
Свещите са ОК. Зимата палеше с едно подгряване и в най-големия студ. Днес обаче забелязах нещо странно - намокрила е дюзата на 1-ви цилиндър. Чудя се дали от там може да изпуска налягане, но пък е много малко на фона на дебита произвеждан от помпата в резервоара...
- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Едва ли е от него!Аз смених умна дюза и паленето ми не се оправи.Точно заради теч от нея,та ми се струва,че ще има и нещо друг.Дано няма!!! 

- viper
- Crash Master
-
- Мнения: 1883
- Регистриран на: 22.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '86 316; '89 520i
- Мечтае да кара: Е28 М5
Оправиха се нещата - подмених всички маркучета за обратната нафта и резултата е на лице: пали от четвърт 

10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани