Стъпковото моторче май преви проблем

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 611
Регистриран на: 18.10.2008
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 323ci M52tuB25
Мечтае да кара: ///M3 e30

Стъпковото моторче май преви проблем

Мнение от luizov » 18 Юли 2009, 10:31

Стъпковото моторчемай ми прави проблем колата е ис-ка. Като я запаля и оборотите падат и гасне като поработи се позакрепят но прави и друг проблем като карам на четвърта примерно и като отпусна гаста почва да клюца. може ли да ми обясните къде точно се намира и как се почиства?
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 122
Регистриран на: 15.07.2006
Местоположение: София
Кара: E36 318i '95

Re: Стъпковото моторче май преви проблем

Мнение от MRS » 18 Юли 2009, 10:44

luizov написа:Стъпковото моторчемай ми прави проблем колата е ис-ка. Като я запаля и оборотите падат и гасне като поработи се позакрепят но прави и друг проблем като карам на четвърта примерно и като отпусна гаста почва да клюца. може ли да ми обясните къде точно се намира и как се почиства?


:arrow: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=126046

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3206
Регистриран на: 13.02.2008
Местоположение: София-център Антим 1 номер 61
Пол: Мъж
Кара: Всичко що е BMW , баничарки
Мечтае да кара: M1

Мнение от laviatan » 18 Юли 2009, 10:47

Изображение
Относно почистването му- пробвай с търсачката и ще видиш колко много има писано по темата ;)
AUTO MOTOR PARTS GROUP LTD
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !

Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Мнение от ~Мишо~ » 18 Юли 2009, 15:35

Ето го и на живо Изображение
Снимката е любезно предоставена от някой от колегите :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 611
Регистриран на: 18.10.2008
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 323ci M52tuB25
Мечтае да кара: ///M3 e30

Мнение от luizov » 18 Юли 2009, 19:59

vladiverm написа:Ето го и на живо Изображение
Снимката е любезно предоставена от някой от колегите :mhihi:

Мерси много за снимката !

А относно почистването четох че се кисне в бензин ацетон или нещо подобно и се смазва самата клапа, но целия ли се потапя в бензина има ли опасност нещо да се прецака?
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 748
Регистриран на: 7.09.2008
Кара: бавара

Re: Стъпковото моторче май преви проблем

Мнение от Игнатов » 18 Юли 2009, 21:23

luizov написа:.... и друг проблем като карам на четвърта примерно и като отпусна гаста почва да клюца....


колега, няма лошо да си почистиш стъпковия мотор (щото общо взето за година и половина "спича"), обаче той има значение само докато загрее мотора, след това клапата му се затваря .............. тъй че най-вероятно другаде е проблема

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 611
Регистриран на: 18.10.2008
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 323ci M52tuB25
Мечтае да кара: ///M3 e30

Re: Стъпковото моторче май преви проблем

Мнение от luizov » 18 Юли 2009, 22:14

Denev написа:
luizov написа:.... и друг проблем като карам на четвърта примерно и като отпусна гаста почва да клюца....


колега, няма лошо да си почистиш стъпковия мотор (щото общо взето за година и половина "спича"), обаче той има значение само докато загрее мотора, след това клапата му се затваря .............. тъй че най-вероятно другаде е проблема


Мда като загрее проблема изчезва, просто ме интересува като се почиства целия ли се накисва?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2381
Регистриран на: 24.07.2006
Местоположение: 02..., +3592...
Пол: Мъж
Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
Мечтае да кара: още по-бавно
Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD

Re: Стъпковото моторче май преви проблем

Мнение от Владо » 19 Юли 2009, 2:04

Denev написа:... обаче той има значение само докато загрее мотора, след това клапата му се затваря...


брех да му се не види...

Мафиозо!
Аватар
Мнения: 2232
Регистриран на: 1.04.2003

Re: Стъпковото моторче май преви проблем

Мнение от rado_rf » 19 Юли 2009, 12:19

Владо написа:
Denev написа:... обаче той има значение само докато загрее мотора, след това клапата му се затваря...


брех да му се не види...


То като смукач, ве :D А, на светофарите какво държи празните обороти?
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост

Потребител
Аватар
Мнения: 20
Регистриран на: 11.01.2009
Местоположение: Филибето майна
Пол: Мъж
Кара: E61 525D

:)

Мнение от ПСИХО » 19 Юли 2009, 16:22

има едни срейове с които го пръскат и ква гнеш пада от него не е истина

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Re: Стъпковото моторче май преви проблем

Мнение от ивчо3 » 20 Юли 2009, 9:54

rado_rf написа:
Владо написа:
Denev написа:... обаче той има значение само докато загрее мотора, след това клапата му се затваря...


брех да му се не види...


То като смукач, ве :D А, на светофарите какво държи празните обороти?

Клапата на стъпковия мотор никога не се затваря напълно, дори когато двигателя загрее на празен ход има малък процеп. Може да се уверите в това като извадите маркуча към стъпковия мотор от гофрирания маншон и запушите отвора на маркуча и този на маншона с пръсти. Двигателят независимо дали е студен, или загрял ще изгасне. Клеясването по стените и клапата на стъпковия мотор е причина този минимален отвор да се задръсти, от което оборотите на празен ход падат до критичните, от своя страна компютъра подава по-високо напрежение към стъпковия мотор, за да възстанови нормалната работа на двигателя, оборотите за момент се вдигат над допустимите за празен ход, оттам отново сигнал с по-ниско напрежение за намаляване на оборотите, достигане на критичния минимум и цикъла се затваря.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Мнение от metodi80 » 20 Юли 2009, 10:03

Колега , кой ти е мотора ( м42 или м44)? Коя година е колата ?
Всичко казано от колегите е така , но има нещо друго .... В темата ти се коментира за стъпковия мотор , който е за двигател М42 (и схемата , показана от колегата "laviatan" e за М42).... Тоест стъпковия мотор , който е под всмукателните колектори - той може да се чиси. Ако обаче колата ти е с М44 , то тогава стъпковия мотор е съвсем друг и не се намира под колекторите , а на дроселовата клапа - този тип моторче не подлежи на механично чистене (с разни препарати ) , може евентуално с ултразвук (но и там ефекта не е гарантиран

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 129
Регистриран на: 23.02.2009
Местоположение: plovdiv
Пол: Мъж
Кара: палава 16-ка

Мнение от danchoni.1 » 28 Юли 2009, 14:54

ами мои мотор е м43б16 и на мен ми ги прави сащите пробпеми и почва на бензинец да мирише вади го соров като чели :dunno:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1573
Регистриран на: 30.10.2007
Местоположение: Столицата
Пол: Мъж

Мнение от fedoracore » 28 Юли 2009, 15:27

поснете и една снимка и на стъпковия - и на шестака
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 246
Регистриран на: 1.01.2008
Кара: E60 525dA

Мнение от Amorphis » 28 Юли 2009, 19:31

danchoni.1 написа:ами мои мотор е м43б16 и на мен ми ги прави сащите пробпеми и почва на бензинец да мирише вади го соров като чели :dunno:


Колега провери си температурния датчик...при мен беше същото и се оказа датчик.

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook