Как е завъртян болта на най-долният вал...
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Как е завъртян болта на най-долният вал...
В смисъл с обратна резба ли е или с нрмална!?
Има ли някакъв "пиниз" при отвъртането му?
Има ли някакъв "пиниз" при отвъртането му?

- MOGY
- Obergruppenführer
-
- Мнения: 1180
- Регистриран на: 21.01.2008
- Местоположение: Враца,България
- Кара: Е 36
Кое е най-долния вал?И под завъртян завит ли имаш впредвид?



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
100% етнически НЕ толерантен!
- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
- BOOKER
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 218
- Регистриран на: 27.02.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: BMW Е36 318 М40
Е36 325 М50
Е30 320 М50
Nasko_325TD написа:Ами като гледаш двигателя отгоре,най долу има един завит болт на вала.Не може да се развие!?
Пробвай със СЕКАЧА!!!

- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Застопорява се от към скоростите с здрава права отвертка,демек дето се намира стартера,би трябвало да има отвор и се вижда зъбното което го върти стартера(маховика за завъртане на мотора от стартера).По добре ходи при някой който разбира
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
- (bubsa)
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Брат варянтите са няколко,или тоя ТДС е развалина или ти е много скучно и през ден пускаш теми за него
А сега сериозно,кажи какво искаш да направиш точно?

А сега сериозно,кажи какво искаш да направиш точно?
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Nasko_325TD написа:Ахаммм,ок!Ама не е лепен с нещо нали!?И си е с нормална резба?
Възможно е да е лепен , за БМВ не съм сигурен , но на много други машини го правят , аз на TDS-а неможах да го развия...
Последна промяна ~Мишо~ на 20 Май 2009, 23:05, променена общо 1 път
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: Как е завъртян болта на най-долният вал...
Nasko_325TD написа:В смисъл с обратна резба ли е или с нрмална!?
Има ли някакъв "пиниз" при отвъртането му?
Болтът на коляновия вал е с нормална резба, т.е. развива се по посока обратна на часовниковата стрелка. Има два начина за развиване: 1. Блокира се маховика на коляновия вал с шестограм десетка и болта се развива, но имай в предвид, че силата на натягане е над 200 нютона, така че ще ти трябва максимално дълго рамо на тресчотката. 2. Не съм сигурен как е точно при дизела, но трябва по някакъв начин да се спре притока на гориво към дюзите. Вкарваш гидорето в болта и рамото на тресчотката да опре в земята, или върху нещо друго. Гледай рамото за бъде от дясната страна на двигателя, както си застанал срещу него. Даваш контакт, въртиш на стартера и болта се развива.
- St.Dilov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 744
- Регистриран на: 10.02.2009
- Местоположение: София
- Кара: 318 TDS touring
Nasko_325TD не прави нещо, което не ти е ясно!! Една грешка от твоя страна и клапаните си заминават(и не само те)



- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Развит е!Майстора се оправи сам.
Как така една грешка и клапаните заминават,какво имаш в предвит!?
Разликата м/у стара и нова верига беше около 2см.
Как така една грешка и клапаните заминават,какво имаш в предвит!?

Разликата м/у стара и нова верига беше около 2см.

- PNR
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 785
- Регистриран на: 23.09.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e36 318is COUPE M42
Nasko_325TD написа:Развит е!Майстора се оправи сам.
Как така една грешка и клапаните заминават,какво имаш в предвит!?
Разликата м/у стара и нова верига беше около 2см.
честито не е много по дълга мойте се еше разтегнала прилично не знам в см колко но останах с 8изпускателни калпана по малко тогава вече от година всичко е 6 но ...
25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани