не държи никакви обороти след трансплантация 323и

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 31
Регистриран на: 3.01.2008
Местоположение: посвета и в софия

не държи никакви обороти след трансплантация 323и

Мнение от ченки » 04 Май 2009, 19:14

Здравейте колеги,след дългообмислено решение реших да сменя стария си м40 мотор с м52,та всичко точно обаче след трансплантацията като го запалихме и работи сякаш само на 5 цилиндъра и не държи грам обороти,а на високите се изчиства и се реже яко...
мотора бе с автомат но автомата беше махнат ако това е полезно инфо :help:
2.имаше някаква вакум кутийка като филтърче...не е сложена...може ли да е от това?
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15
ето тва като филтърче където е на снимката без номер
CLASSIC карс ис он май майнд

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Мнение от Le Transporteur » 04 Май 2009, 19:37

Поне шлаухите затапени ли са? Това буре е за бензиновите пари от резервоара.
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!

Потребител
Аватар
Мнения: 31
Регистриран на: 3.01.2008
Местоположение: посвета и в софия

Мнение от ченки » 04 Май 2009, 19:39

не са :roll:
CLASSIC карс ис он май майнд

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Мнение от Le Transporteur » 04 Май 2009, 19:40

Ами влиза неотчетен въздух си мисля.
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!

Потребител
Аватар
Мнения: 31
Регистриран на: 3.01.2008
Местоположение: посвета и в софия

Мнение от ченки » 04 Май 2009, 21:09

а дали от това има вероятност да губи толкова в ниските,че направо да гасне
И също да питам понеже си сложих старото жило на газта,дроселовата клапа напълно затворена ли трябва да бъде при пуснат педал или малко отворена,понеже сега нямам читав оборотомер и нямам представа на колко оборота съм
CLASSIC карс ис он май майнд

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Мнение от stambo_81dg » 04 Май 2009, 21:24

ченки написа:а дали от това има вероятност да губи толкова в ниските,че направо да гасне


да напълно е възможно :idea:


Аватар
Мнения: 621
Регистриран на: 4.05.2008
Местоположение: там където и слънце не огравя
Кара: Кольо
Мечтае да кара: Параход с шпер
Детайли за колата: ///М паркети

Мнение от drift_streets » 05 Май 2009, 23:29

Виж и всички маркучи на маслените пари дали са закачени защото и ние правихме един такъв имплант и не бяхме закачили един маркуч за маслените пари и правеше така :winky:
Нищо неможе да спре жътвата важно е хедера да е здрав Изображение
"..... и един мармот завиваше шоколада в калници от Опел...." из дебрите на бмв-простаци.цоп Изображение

Изображение


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 05 Май 2009, 23:39

Сега от долната страна на дросела има нахуиник за единия маркуч за това дето не си го сложил, запуши го и ще ти дойдат оборотите, но това, че сега си с ръчка а мотора е бил автомат ще ти влезне в авариен режим мотора, ще си търси автомата, трябва да се рефлашне еку-то, а това се случва в Мкар Пловдив или си купуваш еку за ръчна кутия.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3911
Регистриран на: 11.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини

Мнение от DirtySouth » 06 Май 2009, 0:24

Генерацията как е ?
I'm slowly drifting
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 31
Регистриран на: 3.01.2008
Местоположение: посвета и в софия

Мнение от ченки » 06 Май 2009, 8:33

благодаря колеги,запуших го това маркуче и всичко е ок :D
та какво за генерацията,сложих от другата е36ца генерацията цялата и всичко почки пасва само посредата отдолу малко не пасвахаластиците които я дъжат :roll:
CLASSIC карс ис он май майнд

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook