Прекасва при 800-1300оборота

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 384
Регистриран на: 18.09.2008
Пол: Мъж
Кара: BMW Е36 330d

Прекасва при 800-1300оборота

Мнение от vanko_5 » 02 Май 2009, 19:06

Здравейте колеги като си измия купето на колата и започва да прекасва мотора ако му дам рязко газ в дияпазона от 800-1300оборота и след време се пооправя като я покарам маничко какво може да е колата е BMW 318i M40 1992g

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 235
Регистриран на: 3.02.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: като тъпанар ... Е61 530D
Детайли за колата: Параход

Мнение от Nikkie » 03 Май 2009, 4:40

Колега аз имам същия проблем мокри се , при мене ламбдата е заминала и от там влиза влага и почва да прекъсва ... чак даже и тръгва да гасне.. незнам при тебе така ли е

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 384
Регистриран на: 18.09.2008
Пол: Мъж
Кара: BMW Е36 330d

Мнение от vanko_5 » 03 Май 2009, 9:17

да и при мен е така но май ламбдата е здрава как да япроверя слушал сам като откача кабела на дибитомера ако мени работат на мотора че е здрава нз дали е вярно .Мерси все пак

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 235
Регистриран на: 3.02.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: като тъпанар ... Е61 530D
Детайли за колата: Параход

Мнение от Nikkie » 03 Май 2009, 11:49

vanko_5 написа:да и при мен е така но май ламбдата е здрава как да япроверя слушал сам като откача кабела на дибитомера ако мени работат на мотора че е здрава нз дали е вярно .Мерси все пак


На диагностика веднага ще тия покаже и аз се бях побъркал падне ли дъжд и като мина през некой голем гьол и таа кола се мокри .. ходих при един много добър майстор оня мокри двигатели вади компютри да види вода влизало ло е там но не и катоя дигнахме на стенд-а .. и да ламбдата откъртена прави щрак щрак .. :P 180лв. назад и сега ще я сменям ..

Най добре утиди на диагностика да я видят.. или като е тъмно намокри двигатела и дай контакт ако се мокри подвигатела ше ти даде искра ако не.. значи и ти сигурно имаш моя проблем :winky:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 384
Регистриран на: 18.09.2008
Пол: Мъж
Кара: BMW Е36 330d

Мнение от vanko_5 » 04 Май 2009, 15:28

аха ясно от нея може ли сутрен малко по трудно да пали

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 415
Регистриран на: 25.07.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 92,318 sedan

Мнение от BorisMW » 04 Май 2009, 21:41

vanko_5 написа:аха ясно от нея може ли сутрен малко по трудно да пали
    Не.
    Започваш от кабели,свещи,дистрибуторна капачка,палец,чистене на дюзи на ултразвук.
Нищо не е свършило докато не свърши!
http://www.youtube.com/watch?v=hcvQxaUClNw


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 04 Май 2009, 22:12

Атака тоя пост над мен е по-правилния, сондата започва да работи след като колата излезе от синята зона на температурата. което означва, че ако колата го прави и на студено, ламдата не е проблем.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 384
Регистриран на: 18.09.2008
Пол: Мъж
Кара: BMW Е36 330d

Мнение от vanko_5 » 04 Май 2009, 22:27

на студено го прави и като са стопли в средата на синята зона и сичко заработва добре


Аватар
Мнения: 111
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: София

Мнение от JustVeli » 06 Май 2009, 2:43

Колега ходи на една диагностика.Вярно криза е ама така можем само да гадаем е по-горе колегата е прав ламбдата работи след като двигателя загрее определена температура...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 384
Регистриран на: 18.09.2008
Пол: Мъж
Кара: BMW Е36 330d

Мнение от vanko_5 » 06 Май 2009, 8:51

Мерси за саветите колеги

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook