имам проблем моя ТДС 318, отдолу ми капе нафта
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- valentindonev
- Потребител
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 27.04.2009
- Местоположение: Sofia
имам проблем моя ТДС 318, отдолу ми капе нафта
Във форумите се пише задължително на кирилица! В противен случай мненията ви ще бъдат изтрити без предупреждение!
- xts
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 286
- Регистриран на: 10.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36, E87, F25
Горивен филтър, ГНП, маркучи, дюзи и т.н. ... може да е всичко. Аз имам същия проблем и в момента съм в бокса. Най-добре отивай на майстор преди да е станало по-лошо.
- bavarkata325
- Потребител
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 19.04.2009
понеже не ми се правише нова тема да потитам и аз ! имам 325тдс и много мирише на нафта,и във купето същто като пусна парното, напажо не се издържа, но никаде не ми тече нафта ???
Жена и БМВ не си ли вартът гъза не ми ги фали!
- matros
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 461
- Регистриран на: 20.10.2007
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 325 ТД
bavarkata325 написа:понеже не ми се правише нова тема да потитам и аз ! имам 325тдс и много мирише на нафта,и във купето същто като пусна парното, напажо не се издържа, но никаде не ми тече нафта ???
'умна дюза' колега махни пластмасовия капак на двг-то и се огледай за една от дюзите с кабелче на нея.
- kokakabana
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 335
- Регистриран на: 12.11.2007
преди няколко дни забялазах че ми капи нафта от доло махнах капака и се оказа че маркуча за обратната нафта се е нацепил, неси купувай обаче геитц защтото са с триъгълна дупка и след време пак протичат най добре гудиар.
- Neron The Wolf
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 62
- Регистриран на: 4.08.2008
- Пол: Мъж
- Кара: е36 325tds end e90 320 163hp
До преди 2-3 дни и аз ги имах тия проблемчета и с маркучите и ГНП-то и за иам нема и 500 лв. се оправиха и сега 325 тдс е като нов пали само като влеза в колата 

- xts
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 286
- Регистриран на: 10.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36, E87, F25
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
В "Супер дизел" но не е евтино...
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- miroslav4ev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 734
- Регистриран на: 15.10.2007
- Местоположение: София, България
- Кара: БМВ 325 ТД '93
- Детайли за колата: тъмно син металик
matros написа:bavarkata325 написа:понеже не ми се правише нова тема да потитам и аз ! имам 325тдс и много мирише на нафта,и във купето същто като пусна парното, напажо не се издържа, но никаде не ми тече нафта ???
'умна дюза' колега махни пластмасовия капак на двг-то и се огледай за една от дюзите с кабелче на нея.
Пък ако е тя, тц, тц, да не говорим колко пари е, че ще се откажеш

- miroslav4ev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 734
- Регистриран на: 15.10.2007
- Местоположение: София, България
- Кара: БМВ 325 ТД '93
- Детайли за колата: тъмно син металик
Re: имам проблем моя ТДС 318, отдолу ми капе нафта
valentindonev написа: имам проблем моя ТДС 318, отдолу ми капе нафта
Колага проблемата ти е в ГНП-то ремонт на помпа със смяна на гарнитури от 172лв. (на мен толкова ми излезе) до 500лв. (толкова ми искаха в "Супердизел")
ПС: Информацията е от миналата година, началото.
Здравейте,
колега според мен 500 лв е голяма сума за тази процедура(ако говорим за течове). в Юве сервиз преди няколко месеца ми взеха около 180лв, подмяна на всички гарнитури и гумички. Въпреки че ми се наложи да връщам колата след това 2 пъти(имаше течове като от чешма след няколко км) мога да кажа че поне работят и си признават някои грешки
.
Относно умната дюза ако си малко сръчен прочети тази тема
100%-во Възстановяне на работата на ''Умната'' дюза на тдс-а на колегата ivan. и може да се справиш за сравнително евтина сума(разбира се ако теч'а ти е от там).
Смяната на маркучетата за обратна нафта също е лесна и евтина процедура!
Но първо трябва да откриете от къде идва теч'а!
Поздрави и успех
Neron The Wolf написа:До преди 2-3 дни и аз ги имах тия проблемчета и с маркучите и ГНП-то и за иам нема и 500 лв. се оправиха и сега 325 тдс е като нов пали само като влеза в колата
колега според мен 500 лв е голяма сума за тази процедура(ако говорим за течове). в Юве сервиз преди няколко месеца ми взеха около 180лв, подмяна на всички гарнитури и гумички. Въпреки че ми се наложи да връщам колата след това 2 пъти(имаше течове като от чешма след няколко км) мога да кажа че поне работят и си признават някои грешки

Относно умната дюза ако си малко сръчен прочети тази тема
100%-во Възстановяне на работата на ''Умната'' дюза на тдс-а на колегата ivan. и може да се справиш за сравнително евтина сума(разбира се ако теч'а ти е от там).
Смяната на маркучетата за обратна нафта също е лесна и евтина процедура!
Но първо трябва да откриете от къде идва теч'а!
Поздрави и успех
- Neron The Wolf
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 62
- Регистриран на: 4.08.2008
- Пол: Мъж
- Кара: е36 325tds end e90 320 163hp
Там е проблема на Юве че ходиш по няколко пъти..и не е 500 лв. .. малко съм се поовлякъл пък и в крайна сметка е важно баварката да се държи като такава парите не са от значение 

24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани