100%-во Възстановяне на работата на ''Умната'' дюза на тдс-а
Модератор: Технически модератори
39 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
100%-во Възстановяне на работата на ''Умната'' дюза на тдс-а
Дейноста е една и съща за всички тдс-и(Е34; Е36;Е39;Е38 и как да го напиша -айде ОМЕГА Т.Е. опел) Проблемите на тази част са два-теч и прекъсване на веригата :
Теч-
1-во се маха много внимателно заводската изолация на дюзата(БАКЕЛИТА)с помоща на поялник,което отнема 1 час,затова трябва много да се внимава.Почва се от двете страни да се разтопява ,след като стигнете близо докабела малко по малко махате бакелита.Да се има в предвид ,че точно в средата на пластмасата се намира бобината и долепи ли се до нея поялника може спокайно да се изхвърли заедно с дюзата,така че лекичко.След успешно махане на пластмасата на дюзата замервате на кабела дали има някакво съпротивление,ако има около 100ома се прави калъп от пластелин и отвора на дюзата се залива с епоксидна смола,оставя се водоравно и не се пипа 24 часа и след това имате по-добра от нова дюза.;Няма ли съпротивление при замерването минавате на стъпка втора,а именно:
2-ро -ПРЕКЪСВАНЕ НА БОБИНАТА(НАМОТКАТА В ДЮЗАТА)-самата бобуна представлява една намотка с дадено съпротивление-прекъснала ли е значи се отпоил някой от кабела в края й-
-ИЗВАЖДАНЕТО НА БОБИНАТА става като се разпои кабела-много внимателно+махане на бакелита+разглабане на дюзата
След всичко това бобината излиза от горната част на дюзата заедно с шайби и т.н.,които при събирането се поставят по обратен ред;
След като ''УМНОТО''нещо в тая дюза е в ръцете ви нататък е лесно-намирате същото сечение и навивате докато постигнете нужното съпротивление;монтира се по обратен ред и след това се спойва кабела за буксата в двата изхода на намотката-залива се със смола +ТОЧКА 1-ВО и готово
ТОВА Е
лично аз намалям съпротивлението,което след консултация с колегата КЛИНТЪН66 се убедих,че има ефект и имам смелостта да го напиша
П.П.в момента при мене има дюза за ремонт(тя е на Клинтън66)и ако може да ме чака до като се науча да качвам снимки ще има и сников материал.
П.П.2 плочката по-нататък
П.П.3 Ако се притеснява някой по работата на дюзата може спокойно да я изпрати по ЕКОНТ до офиса им в Петрич
Теч-
1-во се маха много внимателно заводската изолация на дюзата(БАКЕЛИТА)с помоща на поялник,което отнема 1 час,затова трябва много да се внимава.Почва се от двете страни да се разтопява ,след като стигнете близо докабела малко по малко махате бакелита.Да се има в предвид ,че точно в средата на пластмасата се намира бобината и долепи ли се до нея поялника може спокайно да се изхвърли заедно с дюзата,така че лекичко.След успешно махане на пластмасата на дюзата замервате на кабела дали има някакво съпротивление,ако има около 100ома се прави калъп от пластелин и отвора на дюзата се залива с епоксидна смола,оставя се водоравно и не се пипа 24 часа и след това имате по-добра от нова дюза.;Няма ли съпротивление при замерването минавате на стъпка втора,а именно:
2-ро -ПРЕКЪСВАНЕ НА БОБИНАТА(НАМОТКАТА В ДЮЗАТА)-самата бобуна представлява една намотка с дадено съпротивление-прекъснала ли е значи се отпоил някой от кабела в края й-
-ИЗВАЖДАНЕТО НА БОБИНАТА става като се разпои кабела-много внимателно+махане на бакелита+разглабане на дюзата
След всичко това бобината излиза от горната част на дюзата заедно с шайби и т.н.,които при събирането се поставят по обратен ред;
След като ''УМНОТО''нещо в тая дюза е в ръцете ви нататък е лесно-намирате същото сечение и навивате докато постигнете нужното съпротивление;монтира се по обратен ред и след това се спойва кабела за буксата в двата изхода на намотката-залива се със смола +ТОЧКА 1-ВО и готово
ТОВА Е

лично аз намалям съпротивлението,което след консултация с колегата КЛИНТЪН66 се убедих,че има ефект и имам смелостта да го напиша
П.П.в момента при мене има дюза за ремонт(тя е на Клинтън66)и ако може да ме чака до като се науча да качвам снимки ще има и сников материал.
П.П.2 плочката по-нататък
П.П.3 Ако се притеснява някой по работата на дюзата може спокойно да я изпрати по ЕКОНТ до офиса им в Петрич

by ''kompleksa''
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Кога изтрезня та я напрай тая финна операция вее
Да беше сложил някоя снимка поне колегите дето неса виждали дюзата да знаят кво да праят или кво викаш снимките много размазани излезнаха










.
лично аз намалям съпротивлението,което след консултация с колегата КЛИНТЪН66 се убедих,че има ефект и имам смелостта да го напиша
Какъв е постигнатия ефект с намалянето на съпротивлението?
Re: .
Малък,но допустим за електроникатаBaHka написа:лично аз намалям съпротивлението,което след консултация с колегата КЛИНТЪН66 се убедих,че има ефект и имам смелостта да го напиша
Какъв е постигнатия ефект с намалянето на съпротивлението?

by ''kompleksa''
- klintan66
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1786
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: София Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: E34TDS , CL 500, Е65
Само да уточня ,че консултяцията с мен беше ,че Иван направи дюзата а аз останах доволен . Нито разбирам нито имам търпение за тази процедура.
- Действително след като сложих ремонтираната дюза - теч няма и има подобрение на работата . Не много но все пак колата си работеше много добре. Имаше едно леко тресене от време на време , студена . Сега няма.
- Ванка ,много благодаря за услугата .
- Не бързам , когато стане , тогава.
Последна промяна klintan66 на 10 Яну 2009, 17:15, променена общо 1 път
- stefan_bmw7
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 139
- Регистриран на: 16.11.2007
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: Е38 725 tds;Pajero 2 ;E66 730d
Сега, ако намериш и решение как се отремонтира плочката на гнп-то
Ще сме ти много благодарни. Бях ти пращал едни снимки на лс, но явно не са свършили работа.

Последна промяна stefan_bmw7 на 12 Яну 2009, 22:23, променена общо 1 път
- matros
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 461
- Регистриран на: 20.10.2007
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 325 ТД

- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Нашите помпи са доста по различни според мен. Иване кажи бе??
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- predel
- ентусиаст
-
- Мнения: 1420
- Регистриран на: 18.02.2007
- Местоположение: Вече в собствена колибка!
- Пол: Мъж
- Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
- Мечтае да кара: КА-50
Аз казвам:
1. Нашите помпи имат 1 термистор, 1 електромагнит, 8 броя писти и 8 броя четци върху пистите. Няма никаква електроника... ако се абстрахираме от термистора...
2. При нас проблемите идват от износване на механичната част на помпата или от зацапване в нея, или от износване на пистите...
3. Общо взето проблемите са комплексни и трябва да се внимава какво се прави и да се отстраняват нещата едно по едно
Малко е мудно, но има голям ефект... колата започва да работи все по-добре и по-добре и ако се правят периодични "инспекции" сичко става "ток и жица"
Наздраве на Дино и да се похвали колко коли е прегледал вече




1. Нашите помпи имат 1 термистор, 1 електромагнит, 8 броя писти и 8 броя четци върху пистите. Няма никаква електроника... ако се абстрахираме от термистора...
2. При нас проблемите идват от износване на механичната част на помпата или от зацапване в нея, или от износване на пистите...
3. Общо взето проблемите са комплексни и трябва да се внимава какво се прави и да се отстраняват нещата едно по едно
Малко е мудно, но има голям ефект... колата започва да работи все по-добре и по-добре и ако се правят периодични "инспекции" сичко става "ток и жица"



Наздраве на Дино и да се похвали колко коли е прегледал вече


Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера 

- Turbo_Ted
- великият шестак
-
- Мнения: 1330
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Plovdiv
- Кара: няколко и киселее
по-леко с тва наздраве колеги, ако някой външен чете форума ще каже че тия с е34ките са старши алкохолици





- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Turbo_Ted написа:по-леко с тва наздраве колеги, ако някой външен чете форума ще каже че тия с е34ките са старши алкохолици![]()
![]()
![]()
Ма верно си е това



Ванката е златен човек

Георги Пенчев
- Иван Стоянов
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 375
- Регистриран на: 20.09.2008
- Местоположение: София
Пичове евала за всичко ама вие сте бетер немците бе!Ако всичко е о.к. супер но все си мисля че има разни работи дето не се получават в гаража!Как после чавек да си купи Баварка от БГ и да остане доволен от марката?!Да не се разсърдите сега
Но из форумите има теми за взаймозаменяеми части с Волга
Чат-пат козата си иска пръч.


39 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани