100%-во Възстановяне на работата на ''Умната'' дюза на тдс-а
Модератор: Технически модератори
39 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
100%-во Възстановяне на работата на ''Умната'' дюза на тдс-а
Дейноста е една и съща за всички тдс-и(Е34; Е36;Е39;Е38 и как да го напиша -айде ОМЕГА Т.Е. опел) Проблемите на тази част са два-теч и прекъсване на веригата :
Теч-
1-во се маха много внимателно заводската изолация на дюзата(БАКЕЛИТА)с помоща на поялник,което отнема 1 час,затова трябва много да се внимава.Почва се от двете страни да се разтопява ,след като стигнете близо докабела малко по малко махате бакелита.Да се има в предвид ,че точно в средата на пластмасата се намира бобината и долепи ли се до нея поялника може спокайно да се изхвърли заедно с дюзата,така че лекичко.След успешно махане на пластмасата на дюзата замервате на кабела дали има някакво съпротивление,ако има около 100ома се прави калъп от пластелин и отвора на дюзата се залива с епоксидна смола,оставя се водоравно и не се пипа 24 часа и след това имате по-добра от нова дюза.;Няма ли съпротивление при замерването минавате на стъпка втора,а именно:
2-ро -ПРЕКЪСВАНЕ НА БОБИНАТА(НАМОТКАТА В ДЮЗАТА)-самата бобуна представлява една намотка с дадено съпротивление-прекъснала ли е значи се отпоил някой от кабела в края й-
-ИЗВАЖДАНЕТО НА БОБИНАТА става като се разпои кабела-много внимателно+махане на бакелита+разглабане на дюзата
След всичко това бобината излиза от горната част на дюзата заедно с шайби и т.н.,които при събирането се поставят по обратен ред;
След като ''УМНОТО''нещо в тая дюза е в ръцете ви нататък е лесно-намирате същото сечение и навивате докато постигнете нужното съпротивление;монтира се по обратен ред и след това се спойва кабела за буксата в двата изхода на намотката-залива се със смола +ТОЧКА 1-ВО и готово
ТОВА Е
лично аз намалям съпротивлението,което след консултация с колегата КЛИНТЪН66 се убедих,че има ефект и имам смелостта да го напиша
П.П.в момента при мене има дюза за ремонт(тя е на Клинтън66)и ако може да ме чака до като се науча да качвам снимки ще има и сников материал.
П.П.2 плочката по-нататък
П.П.3 Ако се притеснява някой по работата на дюзата може спокойно да я изпрати по ЕКОНТ до офиса им в Петрич
Теч-
1-во се маха много внимателно заводската изолация на дюзата(БАКЕЛИТА)с помоща на поялник,което отнема 1 час,затова трябва много да се внимава.Почва се от двете страни да се разтопява ,след като стигнете близо докабела малко по малко махате бакелита.Да се има в предвид ,че точно в средата на пластмасата се намира бобината и долепи ли се до нея поялника може спокайно да се изхвърли заедно с дюзата,така че лекичко.След успешно махане на пластмасата на дюзата замервате на кабела дали има някакво съпротивление,ако има около 100ома се прави калъп от пластелин и отвора на дюзата се залива с епоксидна смола,оставя се водоравно и не се пипа 24 часа и след това имате по-добра от нова дюза.;Няма ли съпротивление при замерването минавате на стъпка втора,а именно:
2-ро -ПРЕКЪСВАНЕ НА БОБИНАТА(НАМОТКАТА В ДЮЗАТА)-самата бобуна представлява една намотка с дадено съпротивление-прекъснала ли е значи се отпоил някой от кабела в края й-
-ИЗВАЖДАНЕТО НА БОБИНАТА става като се разпои кабела-много внимателно+махане на бакелита+разглабане на дюзата
След всичко това бобината излиза от горната част на дюзата заедно с шайби и т.н.,които при събирането се поставят по обратен ред;
След като ''УМНОТО''нещо в тая дюза е в ръцете ви нататък е лесно-намирате същото сечение и навивате докато постигнете нужното съпротивление;монтира се по обратен ред и след това се спойва кабела за буксата в двата изхода на намотката-залива се със смола +ТОЧКА 1-ВО и готово
ТОВА Е
лично аз намалям съпротивлението,което след консултация с колегата КЛИНТЪН66 се убедих,че има ефект и имам смелостта да го напиша
П.П.в момента при мене има дюза за ремонт(тя е на Клинтън66)и ако може да ме чака до като се науча да качвам снимки ще има и сников материал.
П.П.2 плочката по-нататък
П.П.3 Ако се притеснява някой по работата на дюзата може спокойно да я изпрати по ЕКОНТ до офиса им в Петрич

by ''kompleksa''
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Кога изтрезня та я напрай тая финна операция вее
Да беше сложил някоя снимка поне колегите дето неса виждали дюзата да знаят кво да праят или кво викаш снимките много размазани излезнаха


.
лично аз намалям съпротивлението,което след консултация с колегата КЛИНТЪН66 се убедих,че има ефект и имам смелостта да го напиша
Какъв е постигнатия ефект с намалянето на съпротивлението?
Re: .
Малък,но допустим за електроникатаBaHka написа:лично аз намалям съпротивлението,което след консултация с колегата КЛИНТЪН66 се убедих,че има ефект и имам смелостта да го напиша
Какъв е постигнатия ефект с намалянето на съпротивлението?

by ''kompleksa''
- klintan66
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1786
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: София Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: E34TDS , CL 500, Е65
Само да уточня ,че консултяцията с мен беше ,че Иван направи дюзата а аз останах доволен . Нито разбирам нито имам търпение за тази процедура.
- Действително след като сложих ремонтираната дюза - теч няма и има подобрение на работата . Не много но все пак колата си работеше много добре. Имаше едно леко тресене от време на време , студена . Сега няма.
- Ванка ,много благодаря за услугата .
- Не бързам , когато стане , тогава.
Последна промяна klintan66 на 10 Яну 2009, 18:15, променена общо 1 път
- stefan_bmw7
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 139
- Регистриран на: 16.11.2007
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: Е38 725 tds;Pajero 2 ;E66 730d
Сега, ако намериш и решение как се отремонтира плочката на гнп-то
Ще сме ти много благодарни. Бях ти пращал едни снимки на лс, но явно не са свършили работа.
Ще сме ти много благодарни. Бях ти пращал едни снимки на лс, но явно не са свършили работа.Последна промяна stefan_bmw7 на 12 Яну 2009, 23:23, променена общо 1 път
- matros
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 461
- Регистриран на: 20.10.2007
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 325 ТД
ето малко инфо може би ще е полезно на колегата за ремонт на електрониката на Бош помпи: http://forum.offroad-bulgaria.com/showt ... hp?t=49535- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Нашите помпи са доста по различни според мен. Иване кажи бе??
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- predel
- ентусиаст
-
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.02.2007
- Местоположение: Вече в собствена колибка!
- Пол: Мъж
- Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
- Мечтае да кара: КА-50
Аз казвам:
1. Нашите помпи имат 1 термистор, 1 електромагнит, 8 броя писти и 8 броя четци върху пистите. Няма никаква електроника... ако се абстрахираме от термистора...
2. При нас проблемите идват от износване на механичната част на помпата или от зацапване в нея, или от износване на пистите...
3. Общо взето проблемите са комплексни и трябва да се внимава какво се прави и да се отстраняват нещата едно по едно
Малко е мудно, но има голям ефект... колата започва да работи все по-добре и по-добре и ако се правят периодични "инспекции" сичко става "ток и жица"
Наздраве на Дино и да се похвали колко коли е прегледал вече

1. Нашите помпи имат 1 термистор, 1 електромагнит, 8 броя писти и 8 броя четци върху пистите. Няма никаква електроника... ако се абстрахираме от термистора...
2. При нас проблемите идват от износване на механичната част на помпата или от зацапване в нея, или от износване на пистите...
3. Общо взето проблемите са комплексни и трябва да се внимава какво се прави и да се отстраняват нещата едно по едно
Малко е мудно, но има голям ефект... колата започва да работи все по-добре и по-добре и ако се правят периодични "инспекции" сичко става "ток и жица"
Наздраве на Дино и да се похвали колко коли е прегледал вече

Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера 
- Turbo_Ted
- великият шестак
-
- Мнения: 1330
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Plovdiv
- Кара: няколко и киселее
по-леко с тва наздраве колеги, ако някой външен чете форума ще каже че тия с е34ките са старши алкохолици

- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Turbo_Ted написа:по-леко с тва наздраве колеги, ако някой външен чете форума ще каже че тия с е34ките са старши алкохолици![]()
![]()
![]()
Ма верно си е това
Ванката е златен човек
Георги Пенчев
- Иван Стоянов
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 375
- Регистриран на: 20.09.2008
- Местоположение: София
Пичове евала за всичко ама вие сте бетер немците бе!Ако всичко е о.к. супер но все си мисля че има разни работи дето не се получават в гаража!Как после чавек да си купи Баварка от БГ и да остане доволен от марката?!Да не се разсърдите сега
Но из форумите има теми за взаймозаменяеми части с Волга
Чат-пат козата си иска пръч.
39 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
