100%-во Възстановяне на работата на ''Умната'' дюза на тдс-а

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

100%-во Възстановяне на работата на ''Умната'' дюза на тдс-а

Мнение от ivan. » 10 Яну 2009, 16:15

Дейноста е една и съща за всички тдс-и(Е34; Е36;Е39;Е38 и как да го напиша -айде ОМЕГА Т.Е. опел) Проблемите на тази част са два-теч и прекъсване на веригата :
Теч-
1-во се маха много внимателно заводската изолация на дюзата(БАКЕЛИТА)с помоща на поялник,което отнема 1 час,затова трябва много да се внимава.Почва се от двете страни да се разтопява ,след като стигнете близо докабела малко по малко махате бакелита.Да се има в предвид ,че точно в средата на пластмасата се намира бобината и долепи ли се до нея поялника може спокайно да се изхвърли заедно с дюзата,така че лекичко.След успешно махане на пластмасата на дюзата замервате на кабела дали има някакво съпротивление,ако има около 100ома се прави калъп от пластелин и отвора на дюзата се залива с епоксидна смола,оставя се водоравно и не се пипа 24 часа и след това имате по-добра от нова дюза.;Няма ли съпротивление при замерването минавате на стъпка втора,а именно:
2-ро -ПРЕКЪСВАНЕ НА БОБИНАТА(НАМОТКАТА В ДЮЗАТА)-самата бобуна представлява една намотка с дадено съпротивление-прекъснала ли е значи се отпоил някой от кабела в края й-
-ИЗВАЖДАНЕТО НА БОБИНАТА става като се разпои кабела-много внимателно+махане на бакелита+разглабане на дюзата
След всичко това бобината излиза от горната част на дюзата заедно с шайби и т.н.,които при събирането се поставят по обратен ред;
След като ''УМНОТО''нещо в тая дюза е в ръцете ви нататък е лесно-намирате същото сечение и навивате докато постигнете нужното съпротивление;монтира се по обратен ред и след това се спойва кабела за буксата в двата изхода на намотката-залива се със смола +ТОЧКА 1-ВО и готово
ТОВА Е :roll:
лично аз намалям съпротивлението,което след консултация с колегата КЛИНТЪН66 се убедих,че има ефект и имам смелостта да го напиша
П.П.в момента при мене има дюза за ремонт(тя е на Клинтън66)и ако може да ме чака до като се науча да качвам снимки ще има и сников материал.
П.П.2 плочката по-нататък
П.П.3 Ако се притеснява някой по работата на дюзата може спокойно да я изпрати по ЕКОНТ до офиса им в Петрич
Изображение
by ''kompleksa''


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 10 Яну 2009, 17:03

Кога изтрезня та я напрай тая финна операция вее :mhihi: :mhihi: :mhihi: Да беше сложил някоя снимка поне колегите дето неса виждали дюзата да знаят кво да праят или кво викаш снимките много размазани излезнаха :mhihi: :mhihi: :mhihi:
:drinking: :drinking: :drinking:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 633
Регистриран на: 8.02.2007
Местоположение: Silistra

.

Мнение от BaHka » 10 Яну 2009, 17:07

лично аз намалям съпротивлението,което след консултация с колегата КЛИНТЪН66 се убедих,че има ефект и имам смелостта да го напиша


Какъв е постигнатия ефект с намалянето на съпротивлението?


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Re: .

Мнение от ivan. » 10 Яну 2009, 17:09

BaHka написа:
лично аз намалям съпротивлението,което след консултация с колегата КЛИНТЪН66 се убедих,че има ефект и имам смелостта да го напиша


Какъв е постигнатия ефект с намалянето на съпротивлението?
Малък,но допустим за електрониката
Изображение
by ''kompleksa''

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1786
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: София Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: E34TDS , CL 500, Е65

Мнение от klintan66 » 10 Яну 2009, 17:14

Само да уточня ,че консултяцията с мен беше ,че Иван направи дюзата а аз останах доволен . Нито разбирам нито имам търпение за тази процедура.
    Действително след като сложих ремонтираната дюза - теч няма и има подобрение на работата . Не много но все пак колата си работеше много добре. Имаше едно леко тресене от време на време , студена . Сега няма.
    Ванка ,много благодаря за услугата .
    Не бързам , когато стане , тогава.
Последна промяна klintan66 на 10 Яну 2009, 17:15, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 633
Регистриран на: 8.02.2007
Местоположение: Silistra

.

Мнение от BaHka » 10 Яну 2009, 17:14

Сподели и на нас да знаем какво бихме постигнали?


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 10 Яну 2009, 17:22

dinozab написа:Кога изтрезня та я напрай тая финна операция вее :mhihi: :mhihi: :mhihi: Да беше сложил някоя снимка поне колегите дето неса виждали дюзата да знаят кво да праят или кво викаш снимките много размазани излезнаха :mhihi: :mhihi: :mhihi:
:drinking: :drinking: :drinking:
Преди 4 години за първи път :mhihi:
Изображение
by ''kompleksa''

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 139
Регистриран на: 16.11.2007
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: Е38 725 tds;Pajero 2 ;E66 730d

Мнение от stefan_bmw7 » 10 Яну 2009, 19:34

Сега, ако намериш и решение как се отремонтира плочката на гнп-то :winky: Ще сме ти много благодарни. Бях ти пращал едни снимки на лс, но явно не са свършили работа.
Последна промяна stefan_bmw7 на 12 Яну 2009, 22:23, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 461
Регистриран на: 20.10.2007
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: Е36 325 ТД

Мнение от matros » 10 Яну 2009, 21:05

:OT: ето малко инфо може би ще е полезно на колегата за ремонт на електрониката на Бош помпи: http://forum.offroad-bulgaria.com/showt ... hp?t=49535

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Мнение от Zubcho » 10 Яну 2009, 21:24

Нашите помпи са доста по различни според мен. Иване кажи бе??
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1420
Регистриран на: 18.02.2007
Местоположение: Вече в собствена колибка!
Пол: Мъж
Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
Мечтае да кара: КА-50

Мнение от predel » 10 Яну 2009, 21:47

Аз казвам: :mhihi: :mhihi: :mhihi:
1. Нашите помпи имат 1 термистор, 1 електромагнит, 8 броя писти и 8 броя четци върху пистите. Няма никаква електроника... ако се абстрахираме от термистора...
2. При нас проблемите идват от износване на механичната част на помпата или от зацапване в нея, или от износване на пистите...
3. Общо взето проблемите са комплексни и трябва да се внимава какво се прави и да се отстраняват нещата едно по едно

Малко е мудно, но има голям ефект... колата започва да работи все по-добре и по-добре и ако се правят периодични "инспекции" сичко става "ток и жица" :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Наздраве на Дино и да се похвали колко коли е прегледал вече :have one: :bchug:
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера :)

великият шестак
Аватар
Мнения: 1330
Регистриран на: 2.07.2006
Местоположение: Plovdiv
Кара: няколко и киселее

Мнение от Turbo_Ted » 11 Яну 2009, 0:08

по-леко с тва наздраве колеги, ако някой външен чете форума ще каже че тия с е34ките са старши алкохолици :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение
оооо велики шестако :bowdown: да пребъдат сегментите ти ... все у високи обороти да стоиш :bowdown: и да живее шпера ти :bowdown: АМИН :bowdown:

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 11 Яну 2009, 1:14

Turbo_Ted написа:по-леко с тва наздраве колеги, ако някой външен чете форума ще каже че тия с е34ките са старши алкохолици :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:


Ма верно си е това :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Ванката е златен човек :bowdown:


Георги Пенчев
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 307
Регистриран на: 8.03.2004
Местоположение: кв гоце делчев

Мнение от Ple6ivia » 11 Яну 2009, 12:01

а от къде се знае че е допустимо за електрониката :?: това по малко съпротивление :confused:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 375
Регистриран на: 20.09.2008
Местоположение: София

Мнение от Иван Стоянов » 11 Яну 2009, 16:59

Пичове евала за всичко ама вие сте бетер немците бе!Ако всичко е о.к. супер но все си мисля че има разни работи дето не се получават в гаража!Как после чавек да си купи Баварка от БГ и да остане доволен от марката?!Да не се разсърдите сега :mhihi: Но из форумите има теми за взаймозаменяеми части с Волга :shock: Чат-пат козата си иска пръч.

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook