колата пуши като се вкара в обороти

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 36
Регистриран на: 31.01.2007
Местоположение: sofia

колата пуши като се вкара в обороти

Мнение от cocolino » 17 Апр 2009, 16:42

здр. бмв хулигани ,имам една проблематика моля,за помощ .та става въпрос за бмв е36 2ооокуб. като се вкара в обороти, става дума за по агресивно каране,забелязах 4е колата пуши ,а като се кара нормално нема грижи,в последно време губи антифриз по 100-200 грама на седмица,масалцето и него го пипа по 40-50 грама на месец.ВЕ4Е Се Сещате на каде бия нали :roll: но маслото си е 4исто не се е смесило с вода,та нещата до тук бият на гарнитурка на глава,дано не е това ,мисля да сменя първо гуми4ки има вероятност да са те,ина4е колата си бега перфектно ,нема грижи има си мощност вси4ко е о.к. един приятел ми вика 4е може да пуши от свещи :shock: което ас за първи път 4увам ,има ли такава вероятност според вас?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 785
Регистриран на: 23.09.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW e36 318is COUPE M42

Re: колата пуши като се вкара в обороти

Мнение от PNR » 17 Апр 2009, 16:44

cocolino написа:здр. бмв хулигани ,имам една проблематика моля,за помощ .та става въпрос за бмв е36 2ооокуб. като се вкара в обороти, става дума за по агресивно каране,забелязах 4е колата пуши ,а като се кара нормално нема грижи,в последно време губи антифриз по 100-200 грама на седмица,масалцето и него го пипа по 40-50 грама на месец.ВЕ4Е Се Сещате на каде бия нали :roll: но маслото си е 4исто не се е смесило с вода,та нещата до тук бият на гарнитурка на глава,дано не е това ,мисля да сменя първо гуми4ки има вероятност да са те,ина4е колата си бега перфектно ,нема грижи има си мощност вси4ко е о.к. един приятел ми вика 4е може да пуши от свещи :shock: което ас за първи път 4увам ,има ли такава вероятност според вас?


принципно май е възможно да пуши и от свещи много зависи пушека какъв е на цвят синкав черен и има различни вариантчета но дано да не е гарнитура на главата
PNR@abv.bg
София
0888779546

Потребител
Аватар
Мнения: 36
Регистриран на: 31.01.2007
Местоположение: sofia

Мнение от cocolino » 17 Апр 2009, 16:48

ми колега мисля 4е е бял пушека ,а смарди някяк си особено не е като на масло .

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 785
Регистриран на: 23.09.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW e36 318is COUPE M42

Мнение от PNR » 17 Апр 2009, 16:51

защотот попринцип ако пушека е синкав е масалце ако е черен преообогатена смес а ако е бял някой май беше казал че това са водни пари демек вкарва ти водица от някаъде и от там може дасе получава губенето на вода виж дали нямаш теове но сигурно вече си го направил щом си пуснал тема и ако няма никаде нито по радиатор нито по съединение нито в купето от радиаторчето значи отива някаде другаде а единственото мчсто където може да отива е в мотора и от там вав вид на пара през аспуха и чаооо
погледни го това да не да стигнеш до по лош етап щотот не е приятно не че е непоправимо но има ли смисал до там да стигаш
PNR@abv.bg
София
0888779546

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Мнение от стан » 17 Апр 2009, 16:53

В бмв-тата рядко има вода :mhihi: по-често се случва да е антифриз :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 295
Регистриран на: 25.06.2008

Мнение от toni3d1 » 17 Апр 2009, 16:56

щом ти губи маслко трябва да го гори . иначв от лоши свещи неможе да гори маслко , а и колата ще ти тресе на място и от ауспуха ще мирише на бензин . а относно загубата на антифриз се сещам за 2 неща 1вото е някоя скоба на маркуч да се е разхлабила , маркуч да ти се е спукал или да имаш спукан радиатор , може и радиатора ан парното да е спукан .

Потребител
Аватар
Мнения: 36
Регистриран на: 31.01.2007
Местоположение: sofia

Мнение от cocolino » 17 Апр 2009, 17:08

отивам да я покарам малко да видим ,пушека то4но къв е и ще я погледна по обстоино за те4ове :roll:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 222
Регистриран на: 8.05.2008
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: BMW E36 Coupe Hellrot

Мнение от Nik4oZ » 17 Апр 2009, 17:16

Виждам подобен проблем като моя . Неискам да пускам нова тема за това ще попитам в темата на колегата за което се извинявам. :) . Значи като набия регулатора отзаде хвулря черен пушак като на дизел. не е кои знае колко много но се забелязва. Та това от преобогатена смес ли е или ??? Предложения ? мерси предварително ;)
Lurking in the shadows

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 785
Регистриран на: 23.09.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW e36 318is COUPE M42

Мнение от PNR » 17 Апр 2009, 17:47

Nik4oZ написа:Виждам подобен проблем като моя . Неискам да пускам нова тема за това ще попитам в темата на колегата за което се извинявам. :) . Значи като набия регулатора отзаде хвулря черен пушак като на дизел. не е кои знае колко много но се забелязва. Та това от преобогатена смес ли е или ??? Предложения ? мерси предварително ;)


за черен пушек е преобогатена смес при мен почна да го прави от като набих чип и почна да и препушва при израчкаване яко примерно първа 7000 и рязко втроа направо облак прави отзад
PNR@abv.bg
София
0888779546

Потребител
Аватар
Мнения: 36
Регистриран на: 31.01.2007
Местоположение: sofia

Мнение от cocolino » 17 Апр 2009, 18:04

колеги бимбата се уплаши от нас и сега не ще да пуши :mhihi: маитапа на страна та ра4ках я сега доволно пушек нема,проверих марку4ите беха доста тварди4ки /при запалена кола/ отворих радиятора долях антифриз ,и обезваздоших ,ще следя за те4ове марку4ите сега не са толкова тварди.утре ше ходим на 4и4о доктор така се о4ертава ,има ли вариянт според вас,ако гълта въздох от това да пуши, ли4но на мен не ми се вярва.от заде аспуха вади конденс при добре загряла кола .ебем ли го брат4е такова е положението капризни са нашите красавици и тва е :evil: но главно притеснението ми е от това 4е марку4ите беха доста тварди4ки.

Потребител
Аватар
Мнения: 36
Регистриран на: 31.01.2007
Местоположение: sofia

Мнение от cocolino » 17 Апр 2009, 18:07

за черен пушек е преобогатена смес при мен почна да го прави от като набих чип и почна да и препушва при израчкаване яко примерно първа 7000 и рязко втроа направо облак прави отзад
мдааа за нещо подобно говорим колега и при мене е така оба4е ас нямам 4ип,поне така знам като я вкарах :|

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 222
Регистриран на: 8.05.2008
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: BMW E36 Coupe Hellrot

Мнение от Nik4oZ » 17 Апр 2009, 18:36

PNR написа:
Nik4oZ написа:Виждам подобен проблем като моя . Неискам да пускам нова тема за това ще попитам в темата на колегата за което се извинявам. :) . Значи като набия регулатора отзаде хвулря черен пушак като на дизел. не е кои знае колко много но се забелязва. Та това от преобогатена смес ли е или ??? Предложения ? мерси предварително ;)


за черен пушек е преобогатена смес при мен почна да го прави от като набих чип и почна да и препушва при израчкаване яко примерно първа 7000 и рязко втроа направо облак прави отзад


Ами това на какво се дължи. Смисъл къде трябва да търся проблема ??? Някакви датчици какво ? Нямам си и на идея . :)
Lurking in the shadows

ентусиаст
Аватар
Мнения: 914
Регистриран на: 18.06.2008
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 520 I Touring
Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003

Мнение от ned_gm28 » 17 Апр 2009, 20:15

cocolino написа:колеги бимбата се уплаши от нас и сега не ще да пуши :mhihi: маитапа на страна та ра4ках я сега доволно пушек нема,проверих марку4ите беха доста тварди4ки /при запалена кола/ отворих радиятора долях антифриз ,и обезваздоших ,ще следя за те4ове марку4ите сега не са толкова тварди.утре ше ходим на 4и4о доктор така се о4ертава ,има ли вариянт според вас,ако гълта въздох от това да пуши, ли4но на мен не ми се вярва.от заде аспуха вади конденс при добре загряла кола .ебем ли го брат4е такова е положението капризни са нашите красавици и тва е :evil: но главно притеснението ми е от това 4е марку4ите беха доста тварди4ки.

Относно твърдостта на мъркучите,ако гарнитурата на главата и охладителната система са наред,на студен двигател мъркучите трябва да са меки!Когато двигателят си загрее до нормална работна температура е нормално мъркучите да се втвърдят,защото системата е херметична,а антифриза се разширява при загряването,което създава определено налягане (клапанът на капачката на радиатора се отваря при по-високо от нормалното налягане).Но ако веднага след стартирането на двигателя,както е студен,станат корави изведнъж мъркучите-без съмнение гарнитурата на главата ти е за смяна + ако е необходимо-шлайфане на главата.
Относно цвета на пушека,ако двигателя гори само масло-пушекът е бял!Черният е на преобогатена горивна смес.Ако е сив-и двете.Ако вкарва антифриз в цилиндрите-изкарва пара през ауспуха (парата и пушекът са две напълно различни неща,които се различават лесно) :idea:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 222
Регистриран на: 8.05.2008
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: BMW E36 Coupe Hellrot

Мнение от Nik4oZ » 18 Апр 2009, 1:33

Това стана ясно . Колега можеш ли да ми кажеш в къде може да е проблема или да го карам на диагностика ?
Lurking in the shadows

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Мнение от ~Мишо~ » 18 Апр 2009, 12:08

:nono: Като гори масло е син пушека :idea:

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook