Проблем след слагане на ново окачване

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1057
Регистриран на: 11.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '99 E46 318i; '01 E53 3.0i

Проблем след слагане на ново окачване

Мнение от Joro_Paveto » 12 Апр 2009, 23:11

Сложих си чисто ново спортно окачване - пружини и амортисьори.
Сложих нови подложки под и над пружината, нови тампони, нови шайби, гайки, нови подсилващи пластини...общо взето всичко е чисто ново, монтирах всичко както трябва, но колата ми отпред в ляво е с 10мм по високо отколкото в дясно.
Луфта между веждата и гумата в ляво е с 10мм по-голям отколкото в дясно.
Мерих и до долния ръб на джантата пак 10мм разлика.
Днеска свалях пак амортисьорите прегледах всичко - правилно съм сложил пружината, горния и долния и край са в една линия, съвпадат със сгъвките на горната и долната пластина, уплътненията са добре легнали под пружината.
Всичко изглежда супер. Но има разлика във височината.
Днес като освалях амортисьорите после ги монтирах и затегнах докато колата беше вдигната. Пуснах я на земята и имаше разлика от 15-16мм между лявата и дясната страна. Направих един кръг из квартала и пак замерих разликата беше 10мм и толкова си и остана. В описанието на монтажа пишеше, задните амортисьори да се монтират на колата докато в работно положение...т.е. долу на земята...така ги и монтирах...днеска пак ги откачих и пак ги закачих и нищо. Ходих на реглаж...единствено ми казаха, че дясното колело е с 1 градус по-наклонено от лявото...но това си го знам..така е от както си купих колата.
Просто не знам къде бъркам... :(
Лека нощ, добър ден, пак съм с моя...

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 12 Апр 2009, 23:15

да не ти е крив носача ве мой :winky:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1057
Регистриран на: 11.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '99 E46 318i; '01 E53 3.0i

Мнение от Joro_Paveto » 12 Апр 2009, 23:25

Явор написа:да не ти е крив носача ве мой :winky:

Няма видими белези от удар, днеска го оглеждах много подробно на канал и не ми се вижда да е крив.
То само те не са сменяни отпред, но ще ги сменя до края на лятото.
Проблема лъсна след като се снижи малко колата...преди не съм забелязал да е имало разлика.
Може и самото окачване нещо да е дефектно...ама е Koni все си мисля, че трябва всичко да е ок.
Лека нощ, добър ден, пак съм с моя...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1054
Регистриран на: 26.06.2006
Местоположение: Мон
Кара: e60ka

дс

Мнение от krasi_bmw » 12 Апр 2009, 23:47

колега погледни си ботуша ,точно над тампона , с трите шпилки дето се хваща ,дали нее изгърбен в сравнение с другия ,там е слабо място, при удар в дупка подава и се получава разлика ,това от личен опит го знам .

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3206
Регистриран на: 13.02.2008
Местоположение: София-център Антим 1 номер 61
Пол: Мъж
Кара: Всичко що е BMW , баничарки
Мечтае да кара: M1

Мнение от laviatan » 13 Апр 2009, 13:05

И при мен го има този момент-след цялостна смяна на окачването- от ляво колата е с 20 мм по-висока./още от миналото лято съм така/
На реглажа казаха че съм скочил в някоя и друга дупка и може нещо ботуша да е мръднал :shock:
AUTO MOTOR PARTS GROUP LTD
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !

Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1057
Регистриран на: 11.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '99 E46 318i; '01 E53 3.0i

Мнение от Joro_Paveto » 13 Апр 2009, 15:48

Ами тя е имала удар в дясно и затова колелото е наклонено, в крайна сметка май ще се окаже, че просто колата си е крива...
Ама при теб колега 20мм е адски много...
Лека нощ, добър ден, пак съм с моя...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3206
Регистриран на: 13.02.2008
Местоположение: София-център Антим 1 номер 61
Пол: Мъж
Кара: Всичко що е BMW , баничарки
Мечтае да кара: M1

Мнение от laviatan » 13 Апр 2009, 15:55

Ами затова тая ще ми стане донор за другата-двигателя на едната в купето на другата ;)
AUTO MOTOR PARTS GROUP LTD
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !

Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1057
Регистриран на: 11.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '99 E46 318i; '01 E53 3.0i

Мнение от Joro_Paveto » 13 Апр 2009, 16:46

Между другото забравих да спомена нещо може би важно...
Окачването смъква 40/25мм. Странното е, че колата се смъкна само с около 2.5см в дясно и около 1-1.5см в ляво. А отзад изобщо не се снижи.
По принцип в Камор ми казаха, че отпред е прекалено вдигната колата, но я сравнявах със други купета и си беше съвсем в нормите за стандартно окачване.
Задните пружини ми бяха със син маркер и бяха съвсем малко по-високи от новите, докато предните бяха със зелен маркер и бяха много по-високи от новите.
Но като цяло колата изобщо не се снижи толкова колкото на мен ми се искаше. Мой приятел има същото купе с Кони 40/20 и неговата е доста по-ниска от моята...но го има и момента, че неговото окачване е на няколко години, а моето на 2 седмици...
Лека нощ, добър ден, пак съм с моя...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 59
Регистриран на: 15.07.2008
Местоположение: Своге
Пол: Мъж
Кара: на една страна
Мечтае да кара: е36 328i

Мнение от BIMMER_ON_THE_ROUTE_ » 13 Апр 2009, 21:54

колега може би заради удара ти е проблема...мойта е само с червени пружини и е на 3 пруста от земята и гумите са ми в калниците
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Мнение от bmwdriver » 13 Апр 2009, 22:10

Има го момента,че след време окачването сляга и колата става по-ниска.Не гледай колко едната пружина е по-ниска или висока от другата.
Просто характеристиките са им различни и това няма как да ти служи за ориентир.
'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1057
Регистриран на: 11.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '99 E46 318i; '01 E53 3.0i

Мнение от Joro_Paveto » 13 Апр 2009, 22:58

bmwdriver написа:Има го момента,че след време окачването сляга и колата става по-ниска.Не гледай колко едната пружина е по-ниска или висока от другата.
Просто характеристиките са им различни и това няма как да ти служи за ориентир.

Разбира се, така е...всъщност точно този факт ме крепи, че като се "поокърши" новото окачване с времето нещата ще се нормализират...но пък веднага се сещам за колегата дето е така от миналото лято.
В общи линий половин разочарование...исках кола с добро окачване и смъкната с търсената от мен визия...а получих крива кола, с никаква визия и да го ева мнооого добро окачване :|
Лека нощ, добър ден, пак съм с моя...

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook