Голям проблем с задните гуми

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 431
Регистриран на: 11.11.2008
Кара: е36 320

Голям проблем с задните гуми

Мнение от kiro_320 » 12 Апр 2009, 18:27

Колеги имам голям нейзвестен проблем, сърцето ми още тупка като Стефка Костадинова след спечелен златен медал!
Преди 20 минути правя ляв завой... тръгвам нормално, после газзз вкарах втора и...щях да целуна волана!! Имах чувството че падна гумата! :help:
Не знам какво стана, първо викам скоростната кутия... после диференциала.. после някой лагер... не знам колеги. Боб, леща, фасул каквото искайте хвърляйте, аз 3 пъти хвърлях и.. от дуспа в тъч.
Сега малко по-сериозно.. значи чувството е сякаш някой гума спича.. и нещо яко блъска. Като спрях и пробвах пак да тръгна, НЕ СТАНА.. дадох 20 см назад.. тръгнах леко напред и като вдигна повече от 10 и почва да блъска, а то едно блъскане ще кажете през бордюри минавам!
Това го прави на скорост и с натиснат съединител почти няма разлика.
От 1 седмица, нещо ми виеше на скорост и другата седмица в четвъртък щях да ходя да я видят(мислех, че е диференциала).
Колеги, ако някой е имал подобна ситуация, нека да сподели.
:help: :help:

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Мнение от vladi_a_i » 12 Апр 2009, 18:34

Да не блокират спирачките-АБСа
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 431
Регистриран на: 11.11.2008
Кара: е36 320

Мнение от kiro_320 » 12 Апр 2009, 18:40

Не ми се вярва.. различно е, от натиснати спирачки. Все едно пускам рязко съединителя и пак го натискам, без газ - тоест придърпва, но + някакъв зверски звук на кофти "зацепване".
Тоест, аз леко подведох по заглавието, но може и от предните гуми да е.. но предполагам отзад, защото при тръгване блъска отзад някъде.

Не знам боба свърши.. :help:

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Мнение от vladi_a_i » 12 Апр 2009, 20:04

Дифа май презкача-може би зъби :roll:
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 431
Регистриран на: 11.11.2008
Кара: е36 320

Мнение от kiro_320 » 12 Апр 2009, 20:56

Колкото и тъпо да звучи, ДАНО да е дифа! От край време се каня да събера някой лев за шпер, дано е настъпил момента.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Мнение от стан » 12 Апр 2009, 21:07

Я вдигни на крик и завърти гумата и слушай. Аз лично предполагам че имаш проблем с ръчната спирачка, едни пружини се откачат вътре, застават между накладката и диска и треска много силно цялата кола се мята чак. Предполагам знаеш че ръчната е с отделни накладки и е като малка барабанна в сърцевината на самия диск. 100% съм сигурен че е от там проблема :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Мнение от ~Мишо~ » 12 Апр 2009, 21:08

+1 за дифа

ентусиаст
Аватар
Мнения: 914
Регистриран на: 18.06.2008
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 520 I Touring
Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003

Мнение от ned_gm28 » 12 Апр 2009, 22:13

Ако си с дискови спирачки-послушай съвета на колегата Стан.Ако си с барабани-провери дали не са прекомерно износени(увеличен вътрешен диаметър) :!: Ако е така,предполагам,че ти е натегната ръчната спирачка,за да може да хваща.Охлаби я,докато си смениш барабаните и няма накладките да "заклинват" барабаните :idea: (патил съм от това) ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 431
Регистриран на: 11.11.2008
Кара: е36 320

Мнение от kiro_320 » 13 Апр 2009, 0:42

Със дискове съм.. утре ще погледна ръчната и гумите.
Единственото което май не споменах е, че като стана това(с около 50км/х).. аз рефлексно натиснах почти веднага съединителя до доло, но не спря да блъска.

стан. Дано си прав, аз макар и вътрешно да се съмнявам, ако излезе че е тя ще я отрежа с ракетата. Това, ако се случи с 100+ в завой... не ми се мисли.
Друго което е.. наистина е натегната и то не защото не хващаше, ами да не вдигам лоста толкова на високо. Преди 1 седмица мисля пак я бях натегнал малко(и то от скука докато чаках един познат), обаче дясното е по-натегнато от лявото(не ми беше удобно лявото). Като спра и я опъна, колата леко се вдигаше от едната страна.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 431
Регистриран на: 11.11.2008
Кара: е36 320

Мнение от kiro_320 » 13 Апр 2009, 15:05

Ходих още вечерта да я видя. Разхлабих ръчната, единственото което се чува като завъртя е как накладките леко докосват диска, но се въртят лесно. :(

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 13 Апр 2009, 15:22

Гуменото каре на кардана :idea: ;)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 431
Регистриран на: 11.11.2008
Кара: е36 320

Мнение от kiro_320 » 13 Апр 2009, 16:48

май в него ще е проблема или около него... на полусъединител, точно като зацепва - първо блъска и после колата тръгва или малко след като тръгне и почва да блъска. Другото което разбрах от сношните маневри е че "изтърва"(като боксуваш съединител)..
Включвам задна и давам газ на полусъединител - колата вече трябваше да тръгне, но тя не мърда, задържам така 2-3 сек.. чува се блъскане и колата тръгва... минавам 2 метра(имаше лек наклон) рязко спря и тръгна напред(пък аз съм още на полусъединител с газ на включена ЗАДНА), натискам съединителя - блъска, включвам първа - първо блъска и после тръгва.
Това го повторих, около 10 пъти и винаги почти едно и също, някой път по-силно, някой път по-слабо, но винаги същото, а "изтърването" беше само веднъж.
Блъскането е в зависимост колко съм отпуснал съединителя, ако е отпуснат повече е през 1 метър, ако е по-малко през 2 метра, но това само на полусъединител, до сега не съм го отпускал напълно, защото блъскането става през секунда.
Смисъл това може и от скоростта да е(отпуснат повече - по-висока скорост).

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 13 Апр 2009, 17:50

Ми легни отдолу и виж де.
Може да си скъсал някой тампон на кутията или на мотора :idea:
Айде стига с сме хвърляли боб....
Следващото ти мнение да е след като си лежал под колата и си видял нещо ралично от предположение :!:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1665
Регистриран на: 17.04.2008
Местоположение: Кукерландия
Пол: Мъж
Кара: Тъпата кака да маа с черпака
Мечтае да кара: Кадилакът на Долън
Детайли за колата: да има джам таван, кожни седалки, музика сватба, 320спринцофка, барнеш копче джам пада....

Мнение от saleen » 13 Апр 2009, 17:52

Колега, според мен съединителят ти е сдал фира, по- добре я вкарай в бокса за смяна, понеже от такива опити рискуваш да се прецакат и други части по силовото предаване на колата.
Никой не мое ма връне на селу!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 415
Регистриран на: 25.07.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 92,318 sedan

Мнение от BorisMW » 13 Апр 2009, 20:59

saleen написа:Колега, според мен съединителят ти е сдал фира, по- добре я вкарай в бокса за смяна, понеже от такива опити рискуваш да се прецакат и други части по силовото предаване на колата.
    Колега извини ме за незнанието,но кои са другите части,които могат да се прецакат,ако проблема е от съединителят :roll:
Нищо не е свършило докато не свърши!
http://www.youtube.com/watch?v=hcvQxaUClNw

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook