проблем с уредите на таблото на Е 36 325 тдс

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 7.02.2009
Местоположение: Испаниа

проблем с уредите на таблото на Е 36 325 тдс

Мнение от ratchi » 19 Мар 2009, 12:45

таблото ми си работи по4ти добре.но от време не време уредите се изкл. и вкл. и светват 3 4ервени лампи.едната е за ръчната,другата е за спирачната течност и третата за накладките.колата си върви,двигателиат негасне. даите ниакаква идеа за отстраниаване на проблема.Благодарности

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 744
Регистриран на: 10.02.2009
Местоположение: София
Кара: 318 TDS touring

Мнение от St.Dilov » 19 Мар 2009, 13:15

:welcome: колега таблото има 2 винта от горната страна развърти ги и го дръпни към теб, следващата стъпка е да погледнеш всички букси и клеми за хлабава връзка, може като ги вадиш и слагаш обратно да напръскаш с контактен спрей :!: Мисля че това ще реши проблема. Успех :yes:

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 7.02.2009
Местоположение: Испаниа

Мнение от ratchi » 19 Мар 2009, 13:26

здрасти,пробвал съм това ама ништо.буксите са наред.носих го на сервиз,неотчита ни6то компа.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 11.12.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E38 740i idividual
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: Нормнална!

Мнение от Nasko_325TD » 19 Мар 2009, 13:56

Някое кабелче е колега!Провери внимателно 1 по 1.Дай на контакт като изкараш таблото и започни да ги разклащаш леко с пръсти 1 по 1!Би трябвало да си покаже от къде идва проблема! ;)

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 7.02.2009
Местоположение: Испаниа

Мнение от ratchi » 19 Мар 2009, 18:46

пак щте проверя,буксата я знам коя е.вадих обувките от буксата и ги стисках с клешти та да съм сигурен 4е дава хубав контакт.ходих до моргата,проследих всеки един кабел къде отива.ама ништо нередно невидиах.лошото е 4е тоя номер го прави когато си иска.наи е лесно да взема друго табло,ами ако пак го прави.кво праа.и така. Благодара за подкрепата. щте го тврся тоа проблем няма да се дам. :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Мнение от stony1 » 19 Мар 2009, 21:39

Просто си заминава таблото, така почват да правят когато се прецака някой от кондензаторите, не е лош контакт от клема.
Пробвай с търсачката, много се изписа по въпроса.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook