Странен проблем при М43
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
26 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Странен проблем при М43
При запалване двигателят работи равномерно около 1 минута, а след това започва да притриса, мени оборотите, понякога и гасне. При подаване на газ - гърми и трудно се форсира. Опитахме с диагностика, но компютърът не успява да се свърже с колата. Свалихме компютъра от колата, закачихме го на друга кола и се оказа, че той работи перфектно. Прехвърлихме следните части от другата кола: компютър, дебитомер, стъпково моторче и клапанът от картерните газове - това подобри съвсем малко работата на двигателя и ефект голям нямаше. Ако някой е патил с подобен проблем да пише.
- Makarov 2
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 562
- Регистриран на: 27.11.2008
- Местоположение: Silistra
- Пол: Мъж
аожг
Виж да не ти смуче въздух от капачката за маслото!Запали колата,развий капачката и си сложи ръката за по сигурно и запуши дупката.Разбира се на студен двигателVИмах подобен проблем с този двигател.
.
На мен ми прилича на симптом на ламбда сонда. Първата минута колата работи добре докато загрее сондата, после като стопли и бърка сместта... Проверете и нея.
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
+ 1 за сондата...
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- Ogi
-
Плевен тийм
-
- Мнения: 3296
- Регистриран на: 5.09.2007
- Местоположение: Плевен!
- Пол: Мъж
- Кара: 323ti
- Мечтае да кара: 332ti
- Детайли за колата: сива
аз съм сигурен че е клапанчето на вакума... едно черно кръгло седи м/у 2-те части на всмукателния колектор 

- BorisMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 415
- Регистриран на: 25.07.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 92,318 sedan
И аз съм за ламбда сондата.И един страничен въпрос:М40 има ли клапан за картерни газове,казваш че си го сменил.Къде се намира той?
Нищо не е свършило докато не свърши!
http://www.youtube.com/watch?v=hcvQxaUClNw
http://www.youtube.com/watch?v=hcvQxaUClNw
- mihal
- ентусиаст
-
- Мнения: 1318
- Регистриран на: 11.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i touring 2001/9
Пробвай да изключиш сондата, ако се оправи значи е от нея.
М43 мисля че работи и без сонда. Поправете ме ако греша!
М43 мисля че работи и без сонда. Поправете ме ако греша!

- markoni_
- Потребител
-
- Мнения: 35
- Регистриран на: 26.01.2009
- Местоположение: пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 316 compact
и аз залагам на клапана на картерните газове дето се намира между двете части на всмукателните колектори.
- BorisMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 415
- Регистриран на: 25.07.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 92,318 sedan
KIRO написа: м40 такъв клапан няма
- И аз съм със същият мотор.
Е тогава какво си сменил

Нищо не е свършило докато не свърши!
http://www.youtube.com/watch?v=hcvQxaUClNw
http://www.youtube.com/watch?v=hcvQxaUClNw
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
BorisMW написа:KIRO написа: м40 такъв клапан нямаИ аз съм със същият мотор.
Е тогава какво си сменил![]()
Колега , колегата KIRO е казал , че става дума за М43 , демек сменил е клапана на картерните газове на М43 , а не на М40....
26 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани