от 318 ис на 316 компакт ?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- hip_hop_joe
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 223
- Регистриран на: 5.06.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: е46 sedan 2.0D
- Мечтае да кара: e46 M3
от 318 ис на 316 компакт ?
сигорно има и други такива теми но поне аз неуспях да намеря с търсачката.
Искам да попим дали е точно тай каквото ми го обяснява собственика на ис-ката. Значи искам да му купя неговия двигател от ис-ката 1.8 ис 143 и да го сложа на мойта барачка 1.6 м43 101 кс. И по неговите думи ще пасне без да се смени нищо освен компа. с електрониката и евентуално маховика. моля по разбиращите да кажа и ако неможа да кажат какво друго ще трябва и най- вече заслужава ли си цената от 800 лв. като говорим за 800лв. слага прай докато колата тръгне с нови двигател. + майстор.
Искам да попим дали е точно тай каквото ми го обяснява собственика на ис-ката. Значи искам да му купя неговия двигател от ис-ката 1.8 ис 143 и да го сложа на мойта барачка 1.6 м43 101 кс. И по неговите думи ще пасне без да се смени нищо освен компа. с електрониката и евентуално маховика. моля по разбиращите да кажа и ако неможа да кажат какво друго ще трябва и най- вече заслужава ли си цената от 800 лв. като говорим за 800лв. слага прай докато колата тръгне с нови двигател. + майстор.



горе доле е приемлива цената, евентуално и кардана трябва да се смени и задните барабани да се сменят с дискове, евентуално и АБС да се сложи дат4ици, индикацията на таблото, табло до 260(по желание)...абе маи голяма игра4ка стана, а на теб как ти се вижда цената?то по добре си земи по-голям мотор така и така ще се прави смяна защото мисля 4е ИС-а скоро ще ти се струва бавен..пробваи с 20,25 има разлика
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Цената е отлична, ако включва и труд. Аз имах същите мисли за компакта на жена ми и съм проучвал бегло въпроса, но май се отказах. По темата - при 4-цил двигатели почти всичко под капака е еднакво, което ще ти спести не-малко. Ако отидеш на 6-цил трябва да смениш съвсем всичко. Ако майстора е читав, би трябвало да останеш доволен от смяната. Но освен двигателя мисля,че трябва да си предвидиш пари за скорости и диференциал ( в добрия случай 500 лв), защото пак ще си като тролеи с 316-ковите. Задния мост е по желание, но е препоръчителен, така че там имаш поне още 300 лв. И това е без консумативите като масла и накладки (поне още 200 лв). Маховика май трябва да си върви с двигателя. Така че 800-те лв ще станат към 1500, за да е ок. Следва и разправията в КАТ. При мен случая беше автомат и щях да спестя скоростите, но всичко останало се сменя. Което прави колата вечно твоя или продаваема с огромно набутване. Ако купето ти е рядък екземпляр или в състояние, което си струва интервенцията, действай. Иначе е по-добре да смениш колата, но това пак си е само моето мнение. Успех!
Never mistake motion for action...
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Задължително когато се решиш на тази трансплантация, искай от собственика на двигателя да ти даде патрона и ключа с вградения имобилайзер в него. С оригиналната ключалка и ключ на твоята кола, посмъртно няма да запали, защото компа е от ИС-а и може да разкодира само собствения си код.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
На 316 и на 318ти разликите са :
Мотор
Генерацията има едно гърне повече
компа.
Скорости диф и всичко друго е еднакво
за тия пари с труда е ОК невиждам какво му се плашиш
Разликата в задния мост е дискове срещу барабани, не ми се изка да почваме спор по въпроса дали ще спира по хубаво с дисковете ,но по голям ще е визуалния ефект от подмяната
Мотор
Генерацията има едно гърне повече
компа.
Скорости диф и всичко друго е еднакво

за тия пари с труда е ОК невиждам какво му се плашиш

Разликата в задния мост е дискове срещу барабани, не ми се изка да почваме спор по въпроса дали ще спира по хубаво с дисковете ,но по голям ще е визуалния ефект от подмяната


- luizov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 611
- Регистриран на: 18.10.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 323ci M52tuB25
- Мечтае да кара: ///M3 e30
S 70/3 написа:горе доле е приемлива цената, евентуално и кардана трябва да се смени и задните барабани да се сменят с дискове, евентуално и АБС да се сложи дат4ици, индикацията на таблото, табло до 260(по желание)...абе маи голяма игра4ка стана, а на теб как ти се вижда цената?то по добре си земи по-голям мотор така и така ще се прави смяна защото мисля 4е ИС-а скоро ще ти се струва бавен..пробваи с 20,25 има разлика
С 20 определено няма разлика, дори е по тромав, а 25 си е друго нещо, но мисля че за наще пътища м44 си е идеален, може едно чипче да му сложиш и си ти човека, а си мисля че относно маховика би било добре да си остане със този от 316-ката, по лек е и по ще се стрялка колата!
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Ма те са им еднакви маховиците
Има разлика само ако има или ако няма клима,
в единия случай е демпферен а в другия обикновен, теглото е еднакво

Има разлика само ако има или ако няма клима,
в единия случай е демпферен а в другия обикновен, теглото е еднакво


- barty
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1975
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър
Мисля че М44/М42 е напълно достатъчен за "возене"
Е, ако има 2.5 ще е още по-добре
Мятай се в една 16V и се кефи

Е, ако има 2.5 ще е още по-добре

Мятай се в една 16V и се кефи
- super_mario
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 229
- Регистриран на: 13.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: ски и свири на цигулка
колега и аз искам да го правя това и аз съм с м40 мотор ама ми се налага да сменям разпределителен вал,повдигачи и кобилици и затова направо ще слагам нов мотор, само че аз съм решил да сложа двигател от е30 6-цилиндровия 127 коня м20 мисля 4е бяха те.Та това го имам за резервен вариан ако немога да намеря такъв двигател на прилична цена ще се ореантирам към 1,8 ИС и аз като теб.Ако някой колега е правил нещо подобно на моето да сподели 

БМВ е религия чада мой ,споменаването на Марката до марки като опел и други кокошарници е обидно ! Карайте си там недозавиващите, балонообразни, бавнооборотни автомобилчета, чието задвижване е на неправилните колела ,оставете ни нас балъците каращи 8-10 годишни БМВ-та на цената на 3 опела!
- hip_hop_joe
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 223
- Регистриран на: 5.06.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: е46 sedan 2.0D
- Мечтае да кара: e46 M3
значи страшно много ме насочихте закоето съм ви много благодарен . Само новото което дочух и което много ме притесни е момчето което каза за това че ми трябва клуча от на ис-ката да можела да си разчете хода. Това на 100 % ли е вярно че май май той като е давал на скрап копето е заминало с клучалките само клуча е в него .



- димитър_81
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 229
- Регистриран на: 26.01.2008
- Кара: 318is;Е36 328i;Е46 330i;E60 530d
- Deadgame
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 573
- Регистриран на: 12.05.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Кара: м50б20
Re: от 318 ис на 316 компакт ?
hip_hop_joe написа:сигорно има и други такива теми но поне аз неуспях да намеря с търсачката.
Искам да попим дали е точно тай каквото ми го обяснява собственика на ис-ката. Значи искам да му купя неговия двигател от ис-ката 1.8 ис 143 и да го сложа на мойта барачка 1.6 м43 101 кс. И по неговите думи ще пасне без да се смени нищо освен компа. с електрониката и евентуално маховика. моля по разбиращите да кажа и ако неможа да кажат какво друго ще трябва и най- вече заслужава ли си цената от 800 лв. като говорим за 800лв. слага прай докато колата тръгне с нови двигател. + майстор.
Отиди при Самито едно преди 2 3 месеца имаше такъв мотор при него ще ти каже крайна цена с всичко
- barty
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1975
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър
vladuicho написа:бе колеги ако може да ползвам темата,то и на мен започнаха да ми стават малко тия 115 коня,какви други вариянти освен ИС може да станат,а и моя двигател,какво ще го правя после
Ако си с 4 цилиндров мотор, от изписаното във форума останах с впечатление че ИС-ковия мотор най-лесно влиза на мястото на М40/М43.
За 6 цил. мотор трябва повече преправяне но не е невъзможно

Ако имаш възможност сложи 2.5, но имай в предвид че ще е по-скъпо, и може би ще харчи повече от ИС

Твоят мотор пробвай да го продадеш, но ако е М40


- super_mario
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 229
- Регистриран на: 13.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: ски и свири на цигулка
много интересна темичка,но за съжаление много МАЛКО хора са писали в нея 

БМВ е религия чада мой ,споменаването на Марката до марки като опел и други кокошарници е обидно ! Карайте си там недозавиващите, балонообразни, бавнооборотни автомобилчета, чието задвижване е на неправилните колела ,оставете ни нас балъците каращи 8-10 годишни БМВ-та на цената на 3 опела!
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани