редно ли е ? клапан картерни газове
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- PIPERKOV
- ентусиаст
-
- Мнения: 856
- Регистриран на: 19.08.2005
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e60 530i SMG
редно ли е ? клапан картерни газове
Става дума за М43
Забелязах омасляване от гарнитурата на клапаните над све6тите и тъй като знам 4е това говори за неработе6т клапан на картерните газове,направих следното:отка4их мърку4а от клапана и оборотите паднаха и станха нестабилни и запо4на да се 4ува свистене от кплапана и засмукванв на въздух което е днакво при малки и при високи обороти.Откъм капака на кплапаните съвсем леко духа.Като запу6я с пръст клапана оборотите се нормализират и работи гладко,като надуя клапана с уста при изгасен двигател пропуска с незна4ително съпротивление.
Това нормално ли е или говори за неработе6т клапан?
Забелязах омасляване от гарнитурата на клапаните над све6тите и тъй като знам 4е това говори за неработе6т клапан на картерните газове,направих следното:отка4их мърку4а от клапана и оборотите паднаха и станха нестабилни и запо4на да се 4ува свистене от кплапана и засмукванв на въздух което е днакво при малки и при високи обороти.Откъм капака на кплапаните съвсем леко духа.Като запу6я с пръст клапана оборотите се нормализират и работи гладко,като надуя клапана с уста при изгасен двигател пропуска с незна4ително съпротивление.
Това нормално ли е или говори за неработе6т клапан?
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Колега , провери при запален двигател дали се усеща да духа струя от въздух от малкото триъгълно отворче на горната повърхност на клапана за картерните газове . Ако като прокараш пръст през него се усеща да духа , значи клапана е "издухал" и е за смяна !
- DriftKing
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 141
- Регистриран на: 24.01.2009
- Местоположение: Heaven
- Пол: Мъж
- Кара: e36 `98
:
ммм аз моя си го смених...бараар със свещите...дърпаше ми въздух и неможеше да държи нормално оборотите и ми гаснеше..оттам ми беше зацапала свещите ...та даже и инжекциона ми чистиха...но сега е като нова....
)а клапана ..е 84-85лв. нов

клапан за картерни газове
Да се извиня на колегата предварително че му пиша в темата,но някой може ли да каже на 320 м52б20 къде се намира този клапан?Благодаря предварително
- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
- PIPERKOV
- ентусиаст
-
- Мнения: 856
- Регистриран на: 19.08.2005
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e60 530i SMG
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
PIPERKOV написа:други мнения дали е повреден или ни6то му няма.....
И да не е повреден, скоро ще издаде багажа, ако се е сменян. За проба може да го свалиш от колектора, запушваш отвора, в който влиза маркуча за картерните газове с пръст и засмукваш въздух с уста през отвора откъм страната на колектора. Изправният клапан се придвижва съвсем свободно надолу. След прекратяване на засмукването се връща в изходна позиция. А триъгълника на капачето не е отвор и оттам не се засмуква въздух.
- Dream_BMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 658
- Регистриран на: 25.04.2008
- Местоположение: Малко в страни от цивилизацията.
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330i седан .03
- Мечтае да кара: Това което има
- Детайли за колата: Черна.
А аз да попитам знаещите за да не отварям нова тема.При 318 ТДС има ли такъв клапан и ако има къде се намира.От маркуча за картерните газове ми вкарва в тръбопровода за въздуха и през турбото по близо литър масло на около 1000 километра.
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
- Dream_BMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 658
- Регистриран на: 25.04.2008
- Местоположение: Малко в страни от цивилизацията.
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330i седан .03
- Мечтае да кара: Това което има
- Детайли за колата: Черна.
Значи двигателя е за ремонт аа.А не може ли да има запушено нещо,щото не духа през щеката а само през отдушника.Това ме замисля дали да е за ремонт двигатечето.
- matros
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 461
- Регистриран на: 20.10.2007
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 325 ТД
- Dream_BMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 658
- Регистриран на: 25.04.2008
- Местоположение: Малко в страни от цивилизацията.
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330i седан .03
- Мечтае да кара: Това което има
- Детайли за колата: Черна.
matros написа:При теб турбото маи ти е заминало.........
Е като е заминало турбото,защо ще има толкова много маслени пари излизащи от отдушника за картерните газове. Направо е като комин.
- BiTurbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
Dream_BMW написа:matros написа:При теб турбото маи ти е заминало.........
Е като е заминало турбото,защо ще има толкова много маслени пари излизащи от отдушника за картерните газове. Направо е като комин.
защото когато турбото е заминало през него маслото минава и стига в колекторите заедно с нагнетения въздух и мотора го изгаря. Свали си въздушния филтър ако целия е в масло значи турбото е заминало.
- Dream_BMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 658
- Регистриран на: 25.04.2008
- Местоположение: Малко в страни от цивилизацията.
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330i седан .03
- Мечтае да кара: Това което има
- Детайли за колата: Черна.
E да ама не.Аз също така предположих ,ама като махнах филтъра и се вижда как излизат много маслени пари през отдушника и всичко там е масло.маслото не минава през турбото а през отдушника и влзиа във въздуховода и се изгаря.
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани