m43 смяна на вложки?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- mihal
- ентусиаст
-
- Мнения: 1318
- Регистриран на: 11.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i touring 2001/9
m43 смяна на вложки?
Здравейте колеги, искам да ви попитам как се сменят вложките? Може ли без да се развиват болтовете на главата? Какво трябва да си приготвя освен комплект вложки?
Благодаря предварително!
Благодаря предварително!

- petio_bmw 318is
- ентусиаст
-
- Мнения: 1264
- Регистриран на: 27.04.2008
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: M42 POWER
- beco109
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: 27.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Разумно
- Детайли за колата: Измамна
- mihal
- ентусиаст
-
- Мнения: 1318
- Регистриран на: 11.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i touring 2001/9
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
mihal написа:на "гумичките на клапаните" ебати кво толко странно има, така го знам

Доста странно наименмовеание


- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Ми като не се казват така как да разберем
Па ти си им викай както искаш...

Па ти си им викай както искаш...

- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- mihal
- ентусиаст
-
- Мнения: 1318
- Регистриран на: 11.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i touring 2001/9
vladiverm написа:Ми като не се казват така как да разберем![]()
Па ти си им викай както искаш...
Добре де научете ме кажете как се казват та да се поправя

И дочух че можело да се сменят без да се охлабва главата затова пуснах темата.

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
mihal написа:vladiverm написа:Ми като не се казват така как да разберем![]()
Па ти си им викай както искаш...
Добре де научете ме кажете как се казват та да се поправя![]()
И дочух че можело да се сменят без да се охлабва главата затова пуснах темата.
E как как ?
Гумички на клапаните ;)
Кратко ясно и точно.не е нужно нещата да има 100 имана, 1 е достатъчно



mihal написа:vladiverm написа:
И дочух че можело да се сменят без да се охлабва главата затова пуснах темата.
Буталото на цилиндъра на който ше сменяш в ГМТ да не отарвеш клапана вътре ,освобождаваш клапаните вадиш им гумичките, набиваш новите, приспособление за свиване на пружините и дано успееш да набуташ "кученцата", айде успех.
- plradev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2377
- Регистриран на: 10.04.2008
- Местоположение: СА
- Кара: м си...
rombeca написа:Не става без да се свали главата.



plradev написа:rombeca написа:Не става без да се свали главата.
![]()
A аз защо ли съм виждал,че става?! Със "приспособление" се подпира клапана и те така...
На какъв двигател? На М40 без да махнеш всички карантии , всмукателни колектори, една ламарина пред моторчето за парното и кабелите няма да стане. Да не говорим, че ще трябва да се пъхнеш целия под капака, за да нагласиш последните пружини.
И да ... прав си. Ако извадиш двигателя навън, няма нужда да му махаш главата.
- plradev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2377
- Регистриран на: 10.04.2008
- Местоположение: СА
- Кара: м си...
rombeca написа:plradev написа:rombeca написа:Не става без да се свали главата.
![]()
A аз защо ли съм виждал,че става?! Със "приспособление" се подпира клапана и те така...
На какъв двигател? На М40 без да махнеш всички карантии , всмукателни колектори, една ламарина пред моторчето за парното и кабелите няма да стане. Да не говорим, че ще трябва да се пъхнеш целия под капака, за да нагласиш последните пружини.
И да ... прав си. Ако извадиш двигателя навън, няма нужда да му махаш главата.
Някои хора гледат да не "цепят" мотора без да се налага...


19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани