Проблем с Е36 М40B18! Прекъсване на 5000 оборота :С

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 78
Регистриран на: 4.04.2008

Проблем с Е36 М40B18! Прекъсване на 5000 оборота :С

Мнение от mari4ko » 18 Фев 2009, 22:52

здравейте колеги! имам следния проблем с моито Е36. когато тръгне да набира на 3000 оборота прекусва за малко и продължава, стига до 5000-5500 и почва да прекъсва много, не иска да набира и го прави на всяка предавка и на място! смених горивен и въздушен филтър и пак го прави, махнах клемата на + да се нулира борда ако има някви грешки. но не пак си е същото! някои да има идей от какво може да е?
Последна промяна mari4ko на 20 Фев 2009, 15:05, променена общо 1 път

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 242
Регистриран на: 5.01.2008
Местоположение: Видин

Re: Проблем с Е36 М40B18!

Мнение от Шарампоя » 18 Фев 2009, 23:13

mari4ko написа:здравейте колеги! имам следния проблем с моито Е36. когато тръгне да набира на 3000 оборота прекусва за малко и продължава, стига до 5000-5500 и почва да прекъсва много, не иска да набира и го прави на всяка предавка и на място! смених горивен и въздушен филтър и пак го прави, махнах клемата на + да се нулира борда ако има някви грешки. но не пак си е същото! някои да има идей от какво може да е?




Марио да ти кажа ли? ;)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 78
Регистриран на: 4.04.2008

Мнение от mari4ko » 18 Фев 2009, 23:15

даааа

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 57
Регистриран на: 23.05.2008
Кара: 330

Мнение от disasterguy » 18 Фев 2009, 23:19

Виж горивната помпа...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 18 Фев 2009, 23:19

почвай да търсиш вал, кубилици, повдигачи и т.н. ;)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 444
Регистриран на: 31.08.2008
Местоположение: Пловдив, Backnang [DE]
Пол: Мъж
Кара: Compact m43tu
Мечтае да кара: E28

Мнение от sobiss » 18 Фев 2009, 23:29

Или направо нов матор. По възможност М42,43,44...пък може и нещо по големичко :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 78
Регистриран на: 4.04.2008

Мнение от mari4ko » 18 Фев 2009, 23:29

а само да кажа че колата е и на газ и на газ няма проблем!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Мнение от ивчо3 » 19 Фев 2009, 10:54

Пробвай с читав дебитомер. Все има кой да ти услужи за проба.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 78
Регистриран на: 4.04.2008

Мнение от mari4ko » 19 Фев 2009, 20:22

значи днес направих пак тест!и какво се случва: давам газ до дупка на място на 5000 оборота почна да прекъсва, май променя и звука на двигателя, след това си влезна в максимални обороти! тфа прекъсване го прави от време на време май! един фр ми понеже нямах бензин и падна под резервата, да е засмукало утайка от дъното на резервоара и да е запушило дюза.

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 19 Фев 2009, 21:21

Оправи си заглавието на темата! То трябва да отразява по-ясно проблема... а не просто да пише "Проблем"! :cop:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 295
Регистриран на: 25.06.2008

прекъсване

Мнение от toni3d1 » 20 Фев 2009, 0:00

колега имам го същия проблем с прекъсването над 5500 оборота и аз смених филтри , глупости и нищо нестана . този проблем ме яде от 1на година и нз как да го правя . във форума бях писал . имаше мнения за зашушени дюзи , износен разпределителен вал с кубилици , запушем филтър на помпата . Ако бяха кубилици щеше на газ да ти прави същия шроблем . ако успееш да се справиш с този проблем пиши ми плс . Защото това е много неприятно !!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 78
Регистриран на: 4.04.2008

Мнение от mari4ko » 20 Фев 2009, 15:04

стига да разбера колега ще пиша веднага!!

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 20 Фев 2009, 15:43

mari4ko написа:стига да разбера колега ще пиша веднага!!

Най -вероятно е дошло време за смяна на вал и кубилици,както споменаха по горе колегите.
Това си е серийна екстра на М40-то ,на около 200 000км. се ратраква яко и това са последиците.
Сменяваш и караш още 200к. ,незабравяй да обърнеш внинмание на маслената магистрала по която стига маслото горе :idea: ;)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 78
Регистриран на: 4.04.2008

Мнение от mari4ko » 22 Фев 2009, 23:35

колеги, оправих го и не е от вал, кобилици или повдигачи, а от дистрибуторната капачка! мерси за помощта все пак!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Мнение от стан » 22 Фев 2009, 23:38

щом на газ е добре значи е нещо от тоците не знам защо но май газта не е чак толкова капризна към тях, в смисъл еднакво зле си работи и дори да са наред на 100% и не :mhihi:

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook