Смяна фарове
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Niki_se_smee
- Потребител
-
- Мнения: 41
- Регистриран на: 14.11.2007
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
Смяна фарове
Здравейте колеги!
Пиша защото бих искал да събера мнения и да преценя кое е по удачното в случая. Фаровете на моята кола започнаха да светят като свещи по обясними причини и процеса е необратим трябва да бъдат сменени. Бихте ли ми дали мнение за марките SONAR и DECTANE и тяхните Angel eyes. Според вас кои са по добри и заслужава ли си въобще. Или третия вариант е да си взема обикновенни фарове.
Благодаря предварително!
Пиша защото бих искал да събера мнения и да преценя кое е по удачното в случая. Фаровете на моята кола започнаха да светят като свещи по обясними причини и процеса е необратим трябва да бъдат сменени. Бихте ли ми дали мнение за марките SONAR и DECTANE и тяхните Angel eyes. Според вас кои са по добри и заслужава ли си въобще. Или третия вариант е да си взема обикновенни фарове.
Благодаря предварително!
- Kambe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2196
- Регистриран на: 6.03.2008
- Местоположение: гр. Свищов
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 307 HDI
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Ако искаш по-свестен AE - DEPO/FK, InPro или CCFL... разните Sonar-ки и всякви други подобия на "Очите на Геле" са някви долопробни изцепки... много са зле.. според мен InPro-то като завършен фар е най-добрият избор... DEPO-то също става, лупата е по-силна и ринга свети по-силно, но има светли участъци... CCFL-а е най-силното като интензитет и осветеност решение, но пък не се предлага "фабрично" с фар... трябва да го сложиш на някакви хубави фарове...
Според мен лично CCFL-а свети малко повече от необходимо...
Според мен лично CCFL-а свети малко повече от необходимо...
- jibo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 333
- Регистриран на: 24.12.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw 320 d ,E36 TDS
- Мечтае да кара: BMW X5
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Земи си едно ДЕПО и си купи допълнително очички и си ги монтирай и готово .... лесно , евтино , ефективно .... от опит ти го казвам....
- jibo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 333
- Регистриран на: 24.12.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw 320 d ,E36 TDS
- Мечтае да кара: BMW X5
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
jibo написа:методи брат как се по4истват фаровете с лупа 4е стария ми фар ватре е мрасне ,прашен такав
Нека не звучи грубо, но начина е следния:
Сваляш фара, разглобяваш го като гледаш да не счупиш нещо, почистваш го и го изсушаваш много добре преди да го сглобиш. След като го сглобиш, го монтираш на колата.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
jibo написа:методи брат как се по4истват фаровете с лупа 4е стария ми фар ватре е мрасне ,прашен такав
Значи , почистването наистина е свързано със разглобяване на фара ... трябва да свалиш предносто стъкло , за да стигнеш до рефлектор , лупи и вообще вътрешността на фара. Трябва да се свалят металните скоби (които са от долу и от горе на фара и притискат стъклото към корпуса на фара , общо четири са ) , след това има щипки от страни , освобождават се и те и стъклото е свободно ..... Не е много сложно , не е и просто . Вероятност да се повреди фара при разглабянето изобщо не е малка - около 20% , ако мога така да се изразя ...
- Garribaldi
- ентусиаст
-
- Мнения: 971
- Регистриран на: 17.03.2008
- Местоположение: Тюркистан
- Пол: Мъж
- Кара: 'Е36'
- Мечтае да кара: e92 m3
- blek_beist
- Потребител
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: 4.03.2008
;
аз имам един въпро как да обърна фаровете таи като са за десен волан и левия свети по високо а трябва да е обратно тай като мояе с нормален ляв а фаровете ги набарах от една англиска
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: ;
blek_beist написа:аз имам един въпро как да обърна фаровете таи като са за десен волан и левия свети по високо а трябва да е обратно
Е за какво ти е да обръщаш фаровете ... отиди на реглаж и просто ще кажеш да ти вдигант повече десния фар а левия да го смъкнат .... И честно казано не знам какво имаш предвид като казваш да обърнеш фаровете ...(то това по принцип е невъзможно ...каквото и да имаш предвид)....
- dinkomg
- ентусиаст
-
- Мнения: 941
- Регистриран на: 17.11.2008
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Семейното комби
- Мечтае да кара: M5 touring
Re: ;
blek_beist написа:аз имам един въпро как да обърна фаровете таи като са за десен волан и левия свети по високо а трябва да е обратно тай като мояе с нормален ляв а фаровете ги набарах от една англиска
Пробвай, и ще разбереш че не става, та нали понякакъв начин трябва да се захванат тези фарове, а те болтовете няма да паснат, а си нисля че и фара няма да влезе в гнездот. То затова си има десен и ляв фар
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: ;
metodi80 написа:blek_beist написа:аз имам един въпро как да обърна фаровете таи като са за десен волан и левия свети по високо а трябва да е обратно
Е за какво ти е да обръщаш фаровете ... отиди на реглаж и просто ще кажеш да ти вдигант повече десния фар а левия да го смъкнат .... И честно казано не знам какво имаш предвид като казваш да обърнеш фаровете ...(то това по принцип е невъзможно ...каквото и да имаш предвид)....
Има значение за кой пазар са правени фаровете. Ако обърнете внимание ще видите, че самия сноп светлина е насочен по различен начин при колите с десен волан. Реглажа помага, но в ограничени граници. Повечето стокови фарове имат възможмост за котекция в зависимост от това дали колата се движи в Европа или в Англия да речем.
Не съм сигурен дали всички са така, но на тези с лупите трабва да става.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- hell's angel
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 526
- Регистриран на: 27.02.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: овца във вълча кожа...
Това упътване незнам от кой модел е, но в е36 не е така
Може да се регулира в някакви граници и от пластмасите в които са завити винтовете на фаровете.

18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани