И аз вече в клуба с 318ИС :) +няколко въпроса , важно!!!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- fANTONa
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 319
- Регистриран на: 22.04.2005
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Е34 520
И аз вече в клуба с 318ИС :) +няколко въпроса , важно!!!
Здравейте ... от днес и аз съм горд притежател на представител от нашата любима марка !!! БМВ Е36 318ИС 1993 година
красавицата е с много добре запазена боя, мисля че е била гаражна кола. няма никаква ръжда , всичко е идеално. дотук с хвалбите
има доста забележки , за щастие повечето лесно поправими. фаровете са измислени някви ... колата е на 240 000 км , което мисля че е много, но взех колата малко на риск заради добрата външност. според мен окачване се оправя, двигател се оправя , но ръждата тръгне ли и няма спиране ... как мислите ?
имам няколко важни въпроса:
1) при запалване на таблото свети "oil inspection i service" лампата и има една скала с една червена и 4-5 жълти лампички, свети само една жълта и червената. 5-6 сек след като запаля и изгасва. малсото е сменяно, проверих, чисто е и е на линията на максимума. има ли причина за притеснение ? след няколко седмици ще се прибирам 2000км до БГ
2) свети лампичката , мисля на АБС-а , и когато спирам и волана трепери. един познат каза че е развален датчика на абс-а ? възможно ли е? и сериозно ли е ? може ли да се направи нещо , поне да не ми трепери волана като спирам ? все едно единия абс работи , другия - не!
3) одеве сложих зимни гуми с метални джанти и видях че пружината е червена. това най-твърдото окачване ли е ? и от снимките си личи че колата е свалена с няколко см. но имате ли идея колко горе-долу? и ако окачването е твърдо, дали ще може да се кара с него в БГ , гумите са 215/45 17. мисля че щом в Германия ми друса , в БГ ще ми изпопадат пломбите ... а може би и носачите или знам ли какво ....
4) след 2 седмици се прибирам , 2000 км. да препоръчате да проверя нещо по сециално преди дългия път? нещо което може да доведе до проблем? нещо което редовно се разваля при толкова стара кола ?
благодаря ви предварително за помощта !!!!
ето малко снимки:

красавицата е с много добре запазена боя, мисля че е била гаражна кола. няма никаква ръжда , всичко е идеално. дотук с хвалбите

имам няколко важни въпроса:
1) при запалване на таблото свети "oil inspection i service" лампата и има една скала с една червена и 4-5 жълти лампички, свети само една жълта и червената. 5-6 сек след като запаля и изгасва. малсото е сменяно, проверих, чисто е и е на линията на максимума. има ли причина за притеснение ? след няколко седмици ще се прибирам 2000км до БГ
2) свети лампичката , мисля на АБС-а , и когато спирам и волана трепери. един познат каза че е развален датчика на абс-а ? възможно ли е? и сериозно ли е ? може ли да се направи нещо , поне да не ми трепери волана като спирам ? все едно единия абс работи , другия - не!
3) одеве сложих зимни гуми с метални джанти и видях че пружината е червена. това най-твърдото окачване ли е ? и от снимките си личи че колата е свалена с няколко см. но имате ли идея колко горе-долу? и ако окачването е твърдо, дали ще може да се кара с него в БГ , гумите са 215/45 17. мисля че щом в Германия ми друса , в БГ ще ми изпопадат пломбите ... а може би и носачите или знам ли какво ....
4) след 2 седмици се прибирам , 2000 км. да препоръчате да проверя нещо по сециално преди дългия път? нещо което може да доведе до проблем? нещо което редовно се разваля при толкова стара кола ?
благодаря ви предварително за помощта !!!!
ето малко снимки:




БМВ
колега караи я колата максимално 4есто и по дълго докато си там щото ако има некаф проблем ще изкочи мигновенно.
другия вариант е да си я минеш през сервиз да я погледанат изцяло ти си в епицентъра на събитията
ще е грешка ако не я прегледат там наи запознатите с този тип автомобили да си кажат и те думата


другия вариант е да си я минеш през сервиз да я погледанат изцяло ти си в епицентъра на събитията



jba jbu jbadu jmuc bajuu
- BT9028BA
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2253
- Регистриран на: 22.01.2007
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: ...don`t drive fast, just fly low
- Мечтае да кара: E36 M3
- fANTONa
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 319
- Регистриран на: 22.04.2005
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Е34 520
GOGY написа:колега караи я колата максимално 4есто и по дълго докато си там щото ако има некаф проблем ще изкочи мигновенно.![]()
другия вариант е да си я минеш през сервиз да я погледанат изцяло ти си в епицентъра на събитиятаще е грешка ако не я прегледат там наи запознатите с този тип автомобили да си кажат и те думата
![]()
здрасти, аз си мислех същото , но съм студент все пак и след тази покупка съм доста назад с финансите. един познат ми каза че си е водил аудито (А4 2002) на сервиз и са го цакали 500 евро само за прегледа. аз предпочитам в Дарукар в София
БМВ
- dinkomg
- ентусиаст
-
- Мнения: 941
- Регистриран на: 17.11.2008
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Семейното комби
- Мечтае да кара: M5 touring
Честито колега, със здраве да я караш
1. Това със инспекшъна се занулява в сервиз и престава да свети, први се при смяна на маслото
2. Проблема може да ти е от криви дискове на спирачките, поне по това което описваш, най-вероятно са криви предните.
3. Тука нека се изкажат колегите които са сменяли пружини
4. Првери си маслото антифриза и хидравличното насло (нива). Ако не си сменял филтри сменяй
1. Това със инспекшъна се занулява в сервиз и престава да свети, први се при смяна на маслото
2. Проблема може да ти е от криви дискове на спирачките, поне по това което описваш, най-вероятно са криви предните.
3. Тука нека се изкажат колегите които са сменяли пружини
4. Првери си маслото антифриза и хидравличното насло (нива). Ако не си сменял филтри сменяй
- fANTONa
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 319
- Регистриран на: 22.04.2005
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Е34 520
dinkomg написа:Честито колега, със здраве да я караш
1. Това със инспекшъна се занулява в сервиз и престава да свети, први се при смяна на маслото
2. Проблема може да ти е от криви дискове на спирачките, поне по това което описваш, най-вероятно са криви предните.
3. Тука нека се изкажат колегите които са сменяли пружини
4. Првери си маслото антифриза и хидравличното насло (нива). Ако не си сменял филтри сменяй
2. ами обсъждахме този въпрос, но когато натисна по силно спирачките и вибрациите утихват ... ако е изкривен диска, би трябвало да е точно обратното , да се усеща по-силно (имах такъв проблем с една друга кола, беше крива главината с 0.5мм)
имам чувството че като спирам и едната спирачка захапва диска и държи постоянно , а другата на пресекулки като АБС ....
как мога да проверя дали е крив диска ? ако беше удряна в бордюр, мисля че джантите щяха да са наранени ... а те са си ок...
4. Въздушен филтър ли ?
иначе продавача ми каза че са сменяни масло, ремък и ролки ...
ще проверя дали въздушния филтър е мръсен и може да го сменя.
БМВ
- fANTONa
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 319
- Регистриран на: 22.04.2005
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Е34 520
още едно въпросче , нормално ли е да ми дадат колата с 4 ключа ?
един с пластмасова глава , видимо с чип вътре (имобилайзер)
още един с пластмасова, без видимо капаче.
два железни с малки глави, единия с кръгла , другия триъгънла
има ли някаква прчина или са правени допълнително ?

един с пластмасова глава , видимо с чип вътре (имобилайзер)
още един с пластмасова, без видимо капаче.
два железни с малки глави, единия с кръгла , другия триъгънла
има ли някаква прчина или са правени допълнително ?
БМВ
- BoqnZubarev
- Левскарче
-
- Мнения: 489
- Регистриран на: 17.01.2008
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: 02` E46 320d
- Детайли за колата: Баничарка
fANTONa написа:още едно въпросче , нормално ли е да ми дадат колата с 4 ключа ?![]()
един с пластмасова глава , видимо с чип вътре (имобилайзер)
още един с пластмасова, без видимо капаче.
два железни с малки глави, единия с кръгла , другия триъгънла
има ли някаква прчина или са правени допълнително ?
Споко, и мойта в Германия ми я дадоха с 4 ключа.
Ей в тая тема ги обсъждат тия работи:
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=125781&postdays=0&postorder=asc&start=30




- sobiss
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 444
- Регистриран на: 31.08.2008
- Местоположение: Пловдив, Backnang [DE]
- Пол: Мъж
- Кара: Compact m43tu
- Мечтае да кара: E28
Честито колега. Много е хубава, и ако всичко останало и е на ред. Тези проблеми които си описал са нищо.
И 240000 км. за 16 годишно БМВ са нищо...и да не мислиш,че като на нашите пише по 130000 и са на толкоз
...на пръв поглед имаш нужда само от едни хубави фарчета, че тези са
И 240000 км. за 16 годишно БМВ са нищо...и да не мислиш,че като на нашите пише по 130000 и са на толкоз

...на пръв поглед имаш нужда само от едни хубави фарчета, че тези са

- m3 metanoviq
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 208
- Регистриран на: 29.12.2008
- Местоположение: sofiq мировяне
- Пол: Мъж
- Кара: БАГЕР
- Детайли за колата: 4 ВРАТА
бмв
тръгваи или ще се прибере или няма вси4ко е въпрос на касмет.да но да няма проблеми ,да тие жива здрава и само масло и гуми да сменяш 

- fANTONa
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 319
- Регистриран на: 22.04.2005
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Е34 520
sobiss написа:Честито колега. Много е хубава, и ако всичко останало и е на ред. Тези проблеми които си описал са нищо.
И 240000 км. за 16 годишно БМВ са нищо...и да не мислиш,че като на нашите пише по 130000 и са на толкоз![]()
...на пръв поглед имаш нужда само от едни хубави фарчета, че тези са
мерси колега, надявам се само това да са проблемите по колата. като се прибера в БГ ще разбера ... иначе за фаровете, за сега може да ги оставя че има и по-важни неща ... продават ли подобни по-качествени? и каква цена са ... че все още идея си нямам кое колко струва ...
БМВ
- Kambe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2196
- Регистриран на: 6.03.2008
- Местоположение: гр. Свищов
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 307 HDI
колега карай я със здраве много добре изглежда наистина !
а отностно километрите моята я взех на 230 000 и е 92-ра година нямам никакви проблеми с нея, всичко зависи от това как е поддържан автомобила !



- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
там отсега ти препоръчвам да не стъпваш, понеже ще ти вземат 80лв и нищо няма да направят. Друг мой съвет е продай М-лайстните и за парите си вземи оригинал фарове с лупи, ЦЦФЛ ейнджъл айс и нормални лайстни че иначе ако нямаш гараж ще им кажеш чао много бързо.fANTONa написа:...аз предпочитам в Дарукар в София
- snaiperist0
-
-
- Мнения: 579
- Регистриран на: 21.08.2008
- Местоположение: Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: бавно
- Мечтае да кара: e30 m3
леле на 240 ако са реални това е нищо бе брато тва ли те плаши ?
сменяй масло / филтри / свещи / термостат и давай газзззз , бтв мойта е на 270 вече да ти кажа реални . докато е намеря на тез обиколих 5 по 120 ако като идеш на сервсиз ти казват че епо на половин милион




БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!
25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани