Смяна на мотор!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Смяна на мотор!
Здравейте колеги,
мисля да сложа на моя компакт 316i мотор от 318ti, доколкото знам скоростните кутии са еднакви и е необходимо единствено и елекрониката да сменя. Знае ли някой какви пари горе долу излиза озаконяването на новия мотор в КАТ и каква е точно процедурата!
П.П. Мислех да продам колата и да си взема 318ti, ама няма как да стане, освен да я подаря на някого за някакви смешни пари (толкова пари съм инвестирал в нея, а пък и сега с тая криза)!
мисля да сложа на моя компакт 316i мотор от 318ti, доколкото знам скоростните кутии са еднакви и е необходимо единствено и елекрониката да сменя. Знае ли някой какви пари горе долу излиза озаконяването на новия мотор в КАТ и каква е точно процедурата!
П.П. Мислех да продам колата и да си взема 318ti, ама няма как да стане, освен да я подаря на някого за някакви смешни пари (толкова пари съм инвестирал в нея, а пък и сега с тая криза)!
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Принципно ,ще те накарат да минеш техно тест ,после каналите в КАТ и си готов ,незнам колко точно е в момента технотеста.
Но можеш спокойно да си караш без да се занимаваш с озаконяване.
Колко пъти досега са ти проверявали мотора?
А ако си късметлия да нямаш номер на мотора в големия талон ,изобщо забравяш за подобни проблеми
Но можеш спокойно да си караш без да се занимаваш с озаконяване.
Колко пъти досега са ти проверявали мотора?
А ако си късметлия да нямаш номер на мотора в големия талон ,изобщо забравяш за подобни проблеми


- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
vld написа:Принципно ,ще те накарат да минеш техно тест ,после каналите в КАТ и си готов ,незнам колко точно е в момента технотеста.
Но можеш спокойно да си караш без да се занимаваш с озаконяване.
Колко пъти досега са ти проверявали мотора?
А ако си късметлия да нямаш номер на мотора в големия талон ,изобщо забравяш за подобни проблеми
моята я карам вече 2-3-4 г. не съм я узаконил

"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Denev написа:vld написа:А ако си късметлия да нямаш номер на мотора в големия талон ,изобщо забравяш за подобни проблеми
Нямам номер, щото като я внасях миналата година в КАТ не можаха да го прочетат (не се виждаше целия), ама те двата мотора бая се различават и ако решат при прегледа могат да се заядат с мене!
При кой преглед

Едва ли ,а те по сервизите са толкова запознати,че и 6так да сложиш няма да направят разлика вярвай ми

П.С. Въпроса е дали си заслужава да инвестираш в М42 ,при положение,че по добре направо М50Б20 на купето на компакта ще е екстра,аз поне за такова се замислям


vld написа:П.С. Въпроса е дали си заслужава да инвестираш в М42 ,при положение,че по добре направо М50Б20 на купето на компакта ще е екстра,аз поне за такова се замислям
Ами аз мислех да мина само с мотор и електроника, докато при М50Б20 ще трябва амортисьори и пружини да сменям, а и не знам как стои въпроса със скоростната кутия и водния радиатор...... и още нещо се сетих - захващането на мотора към купето едно и също ли е за компактите 316, 318ti, 323ti или пък някой двулитров от 320i?
- Kregec
- ентусиаст
-
- Мнения: 858
- Регистриран на: 5.06.2008
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е34 М50Б20
- Мечтае да кара: М....power
Бате до колкото знам на 316,318 320 всичко е еднакво, както захващането така и предавателните числа на дифа мисля и скоростите! За това по добре мушни един шестак поне да знаеш за какво правиш целия филм! Щото тая 318 ти ще ти дойде малка и пак ше искаш да сменяш 

- snaiperist0
-
-
- Мнения: 579
- Регистриран на: 21.08.2008
- Местоположение: Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: бавно
- Мечтае да кара: e30 m3
Kregec написа:Бате до колкото знам на 316,318 320 всичко е еднакво, както захващането така и предавателните числа на дифа мисля и скоростите! За това по добре мушни един шестак поне да знаеш за какво правиш целия филм! Щото тая 318 ти ще ти дойде малка и пак ше искаш да сменяш
мислиш ли че 6-така като е 20ка няма да му дойде ?

БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!
- Kregec
- ентусиаст
-
- Мнения: 858
- Регистриран на: 5.06.2008
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е34 М50Б20
- Мечтае да кара: М....power
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Denev написа:vld написа:П.С. Въпроса е дали си заслужава да инвестираш в М42 ,при положение,че по добре направо М50Б20 на купето на компакта ще е екстра,аз поне за такова се замислям
Ами аз мислех да мина само с мотор и електроника, докато при М50Б20 ще трябва амортисьори и пружини да сменям, а и не знам как стои въпроса със скоростната кутия и водния радиатор...... и още нещо се сетих - захващането на мотора към купето едно и също ли е за компактите 316, 318ti, 323ti или пък някой двулитров от 320i?
Амортесиорите и пружините са еднакви до 320 нагоре са различни.
спираната ситема е ралична, предните дискове са вентилирани а задните са дискове а не барабани.
Кутията и дифа са същите.
А дали ше слагаш инсталация за едната или другата все тая.
Водния радятор е еднакъв до 320 ,общо взето това е оптималния вариант.
Мяташ един шестак отпред и местш акумолатора отзад и си готов.
После постепенно подменяш и окачването,щото ако обичаш да даваш газ е хубаво и да е стабилна и да спира .
Общо взето филма няма свършване...

- Борис_Малинов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2163
- Регистриран на: 2.08.2007
- Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
- Пол: Мъж
- Кара: По-долу изброеното...
- Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.
Имам чудесен М50В20....и си е пълен комлект,от въздушния филтър до крайното гърне,стартер,алтернатор,хидравлична помпа абе пълен комплект.Осигурявам и монтаж.


Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!
- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
vld написа:Denev написа:vld написа:П.С. Въпроса е дали си заслужава да инвестираш в М42 ,при положение,че по добре направо М50Б20 на купето на компакта ще е екстра,аз поне за такова се замислям
Ами аз мислех да мина само с мотор и електроника, докато при М50Б20 ще трябва амортисьори и пружини да сменям, а и не знам как стои въпроса със скоростната кутия и водния радиатор...... и още нещо се сетих - захващането на мотора към купето едно и също ли е за компактите 316, 318ti, 323ti или пък някой двулитров от 320i?
Амортесиорите и пружините са еднакви до 320 нагоре са различни.
спираната ситема е ралична, предните дискове са вентилирани а задните са дискове а не барабани.
Кутията и дифа са същите.
А дали ше слагаш инсталация за едната или другата все тая.
Водния радятор е еднакъв до 320 ,общо взето това е оптималния вариант.
Мяташ един шестак отпред и местш акумолатора отзад и си готов.
После постепенно подменяш и окачването,щото ако обичаш да даваш газ е хубаво и да е стабилна и да спира .
Общо взето филма няма свършване...
а не , няма да се съглася ако ша туря 6-так да търси 2.5 нагоре иначе си има неща които тук там накрая ще му излезат двойно от това да сложи М42-ка
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- phantomas
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 509
- Регистриран на: 3.11.2007
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: Is Hybrid
- Мечтае да кара: M1
аз съм с мотор от компакт 318ти , стария беше м40 , смених мотора , инсталацията, дебитормер - бубини , таблото с уредите , скоростната кутия беше 3.45 и си пасва на новия мотор , за шестак и тя се сменя както и окачване + желателно задните барабани с дискови апарати , .т.е целия заден мост
BMW 318is
- barty
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1975
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър
Така като чета и си мисля: не е ли по-добре да направиш бартер за 318ti? Дай някой лев и не се занимавай с глупости - те не са без пари и нерви
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани