След 110км на ляв завой тресе
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
29 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- C8699HX
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 440
- Регистриран на: 22.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: от малък
- Мечтае да кара: Безаварийно
След 110км на ляв завой тресе
Колеги днес ми се наложи да пътувам и направо не се издържаше,на ляв завой с над 110км всичко започва да се тресе и да вибрира,чак след 180км по завоите спира да тресе.Както пипна спирачката и веднага спира има ли някаква логика да ми вибрира накладката,защото на дясната гума ми я нямаше пластина?!След 1 час каране спрях на една морга сложих пластината и не се оправи проблема съмнява ме,че пластината не дойде точно на дупките на накладка ама тези от моргата ми казаха,че сама ще се намести в дупките.Други пък ми казаха,че носача ми е крив.

- C8699HX
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 440
- Регистриран на: 22.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: от малък
- Мечтае да кара: Безаварийно
Не знам дали има по балансирани джанти от тези които ги ползвах за днешния ден
Съмняваше ме да не би да вали много сняг да взех 2 джанти с зимни гуми от един приятел,едва ли е от джантите.


- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Колега, преди две седмици имах същия проблем, пътувайки от Варна за Бургас, само дето не си позволих да вдигна повече от 100 след първия лав завой. Като пристигнах в Бургас отидох направо в сервиза. Резултата след огледа, на който присъствах и аз, беша:
подмяна на двата вътрешни шарнира, подмяна на левия външен шарнир и подмяна на лява биалетка. После последва стенд на предницата и си я карам сега и нищо не вибрира.
подмяна на двата вътрешни шарнира, подмяна на левия външен шарнир и подмяна на лява биалетка. После последва стенд на предницата и си я карам сега и нищо не вибрира.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
.......
Здрасти Колега , Ами то при тая скорост може и да е фракнал някои баланс,(някоя пломба) и да започне да тресе на мен ми се е случвало да ги губя по патя.Иначе може по гумата не6то или спирачния диск.
- C8699HX
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 440
- Регистриран на: 22.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: от малък
- Мечтае да кара: Безаварийно
stony1 написа:Колега, преди две седмици имах същия проблем, пътувайки от Варна за Бургас, само дето не си позволих да вдигна повече от 100 след първия лав завой. Като пристигнах в Бургас отидох направо в сервиза. Резултата след огледа, на който присъствах и аз, беша:
подмяна на двата вътрешни шарнира, подмяна на левия външен шарнир и подмяна на лява биалетка. После последва стенд на предницата и си я карам сега и нищо не вибрира.
Еба му ма...та преди 2 месеца смених шарнирите ако е от тях

За баланса едва ли е фръкнал,защото като чукна леко спирачката да обере луфта и се оправя.Все си мисля,че са тези накладки,а що се отнася до скороста след 10-тия завой вече претръпваш




- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Ами при мен на ляв завой дясната гума тресеше или по-точно трсенето беше от дясната страна. Не мога да кажа дали е било от биалетката ама двата шарнира от дясно си бяха отишли. На десен завой никакви проблеми.
Да и спирачката помага.
Да и спирачката помага.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- C8699HX
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 440
- Регистриран на: 22.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: от малък
- Мечтае да кара: Безаварийно
- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
- C8699HX
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 440
- Регистриран на: 22.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: от малък
- Мечтае да кара: Безаварийно
Това си е точно от шарнирите има теми по случая наскоро четох една по старичка и точно това обясняваха хората, че при ляв завой тресе от дясно и обратното. А пък това че си ги сменил скоро не е от значение ако са некви боклуци турски китайски и италиански и т.н. Купувай само немски части има доста магазини в софия дето може да си купиш истински части. И по леко карай то естествено, че със 180 като минеш през някоя дупка ще се преебат шарнирите. То по нашите пътища рядко се срещат дупки де ..
ПС: Винаги съм се чудил някой като каже, че карал с 180-200 в завой и т.н. та кажете каде карате да покарам и аз малко да си направя кефа. До сега за 100 000 км стаж не съм намерил още такъв път в БГ.

ПС: Винаги съм се чудил някой като каже, че карал с 180-200 в завой и т.н. та кажете каде карате да покарам и аз малко да си направя кефа. До сега за 100 000 км стаж не съм намерил още такъв път в БГ.
- Plamenavramov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 256
- Регистриран на: 4.06.2008
- Пол: Мъж
- Кара: ...
- Мечтае да кара: годзила
stony1 написа:Колега, преди две седмици имах същия проблем, пътувайки от Варна за Бургас, само дето не си позволих да вдигна повече от 100 след първия лав завой. Като пристигнах в Бургас отидох направо в сервиза. Резултата след огледа, на който присъствах и аз, беша:
подмяна на двата вътрешни шарнира, подмяна на левия външен шарнир и подмяна на лява биалетка. После последва стенд на предницата и си я карам сега и нищо не вибрира.


- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
29 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани